Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Måste hämta kidsen nu. Cu

• saturnina

Jes sica skrev 2009-10-14 15:43:18 följande:

Kevvan har en overall som är (tror jag) två år gammal han är 94 lång och den är 80 och sitter perfekt
    Ja, det är inte klokt. Vad tänkte de? I år är de i alla fall mer normalstora - jag har dessutom en liten smalis och den sitter jättefint.
  • saturnina

Jag undrar hur det går för ängeln...

Har precis kontrollerat vad hantverkarna gjort på nedervåningen och det killar i magen, för vad som innan varit lekastenar i ett par år börjar nu "likna nåt". 2 extra sovrum, hemmabio och ett stort eget kontor till mig själv och alla prylar är kanske verklighet om ett par månader. Helt underbart!!!! Nu kan jag börja leta tapeter. Dock har starsen fått tummen ner till barnrummen...

• saturnina

Kan jag sätta på min nästan 2-åring vantveloursuit till dagis? Ser det fånigt ut? Den e ju så söööt.

• saturnina
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 20:50:07 följande:
    Visst har ängeln åkt in nu?? Jag tror stenhårt på en grabb!
    Ja, väldigt spännande mitt i tråden tidigare idag. Hennes vatten började gå på exakt samma dag som Liam. Spooky. V 35 eller 36 tror jag det var. Hon skulle åka in.

Åh, så fort någon annan ska ha bebis blir jag så sugen...
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-14 21:59:49 följande:
    Var hittar man en sån?
    Gustav lyckades göra hål på både MAT & Pop i fjol, så jag vet inte riktigt vad man ska ha till honom. Pansaroverall.

Tur att jag har 3 overaller till honom i år. Då kanske vi klarar oss till jul.
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-14 22:05:45 följande:
    Vad han kan!
    Ja, den lille beskedlige pojken.

MAT är lite större på bredden dock. Kan vara bra att veta om man har en smalis.
  • saturnina

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 08:11:18 följande:

Har Tradera höjt sina priser igen? När jag la ut en suit så kom provisions summan upp i 10,48.- på ett utrop på 149.- Ska dom ha nästan 11 spänn av 149 ????? 
    Ja, de har ändrat priserna. Jag tror det är 7% provision nu på mindre summor. Fast man behöver inte betala för extrabilder. Inte för att det kompenserar - extrabilder kunde man ju lägga in gratis ändå på auktionbild...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15