Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Harley skrev 2009-10-29 15:45:06 följande:
    Häng med då! Det går ju en bil från din tomt i princip...
    Haha Hej

Kan inte ju {#lang_emotions_frown} f**n!

btw är ni ute och gör storstan ikväll?
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2009-10-30 17:15:14 följande:
    OT men fick hem en lodger shelter idag från Lillamirakel, med ett stort jävla varularm fastsatt i luvan Har mejlat dom, hur fasen ska man lösa detta?? kan man vandra in i en fysisk butik o be om hjälp med att ta bort det? Verkar det liksom inte misstänksamt??
    Efter många år i butik svarar jag : Det är så vanligt att folk gör det så du anar inte
    Hade jag varit du hade jag dock tagit med kvittot på plagget för att visa att du inte snattat och vill ha hjälp.
    Problemet är bara att alla larm kan ju inte tas bort i alla butiker men väl värt ett försök!
  • Fantastiska Skatt
    Flock skrev 2009-11-02 13:57:24 följande:
    Hmm, men vem är du?? Känner så väl igen hur du skriver så jag tror inte du är ny i tråden...
    hahaha   Så grubblade jag med men ville inte fråga --- tog ett par inlägg innan poletten trillade ner

Everlonn --- Underbara bilder på familjen {#lang_emotions_heart} *här oxå*

• Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:37:38 följande:
    Det finns just nu gott om FP leksaker på Gekås(jultider) Idag köpte jag småttinggrejer till Lova som hon ska få i julklapp av mormor..Några särskilda leksaker du söker-jag har rätt ok koll på priserna därborta
    Åå du såg inte om de fått in duplo/lego? Helt tomt nä rmin syster var där och jagade åt mig
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-11-02 14:48:26 följande:
    Det fanns fyra rader med diverse duplo och lego för olika åldrar
    iih, Tack! {#lang_emotions_kiss} Ska se om man kan muta ner syrran inom det närmsta då
    De har rätt oki priser på det också va?
  • Fantastiska Skatt
    Quiet thoughts skrev 2009-11-04 17:33:55 följande:
    ja verkligen skitjobbigt just nu med synen också, men bara hon blir frisk från cancern men ändå hemskt om hon blir blind.
    {#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_heart} finner inga vettiga ord så är bara tyst och håller tummarna
  • Fantastiska Skatt

Hej töser {#lang_emotions_sunny}

Det var jobbigt o jobba försöker se upptagen ut framför datorn ist

Hur är allt här? Någon som har pratat med Anna de senaste två dgr?

• Fantastiska Skatt
    LA Woman skrev 2009-11-12 11:35:51 följande:
    Ja, feber, förkylning, muskelvärk, hemsk kosta och tung andning typ...
    Men fy! Låter nästan som hur det började med för Oliwer innan han blev riktigt dålig, bra att de kollar upp! Hoppas du snart mår bättre!
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-11-12 11:44:27 följande:
    Men hej! Hur är det med er? Hur är det med skatten??? Anna var här inne en runda igår, hon är kvar på sjukhuset och håller på med massa utredningar
    Hej
    Jo det är bättre, han är på benen om än lite tagen fortfarande.
    Mamman är fortfarande i chock tror jag ... Tänk att jag skulle varit i dk , sambon tyckte jag skulle åka och i vanliga fall hade jag ju stuckigt i samma sekund men nu tyckte jag inte det kändes "rätt" i magen - så händer det här {#lang_emotions_surprised} *obehagligt*
    Än en gång är det bevisat att man har den s.k modersinstinkten av ngn anledning!!

Nej men uj då stackars Anna Häromdagen trodde hon ju att hon skulle vara på benen kvickt. Har de inte kommit fram t ngt än?

Hur är det med dig, Milo och magen?
  • Fantastiska Skatt
    LA Woman skrev 2009-11-12 11:49:42 följande:
    Hur är det med honom nu? Alltid värre när det är barnen!! Jag är ju mest rädd för att jag har smittat barnen, har ju haft Felicia hemma hela veckan!
    Han var på benen när jag åkte hemifrån och nu messar sambon att han är rastlös och river allt - så nu är nog min lille huligan tillbaka låter det som

Ja fy hoppas barnen klarar sig!! Som liiite tröst kan jag säga att varken jag el sambon har ngr symptom trots att läk trodde vi skulle bli lika dåliga, håller tummarna stenhårt att du snart mår bättre och att barnen jklarar sig!
    SmillaMilla skrev 2009-11-12 11:48:44 följande:
    Nämen!Vad har hänt med Oliwer?
    Han insjukna snabbt som ögat i vad de trodde var svininfluensan, reagerade varken på tilltal el beröring när vi kom in till akuten
    Trodde inte en så liten knatte kunde vara så dålig *lilla krake*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15