Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-11-17 16:19:25 följande:
    Ja, HERREGUD!! Shock and horror!!!!  Kan hon få men för livet? Vad kommer de andra föräldrarna säga? Visst måste jag kunna åberopa reklamationsrätt här va? Det stod inget om att det var en killoverall! 
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 16:27:11 följande:
    *puh*Plockat hemma, promenerat fram o tbax till bankomaten, skällt på storasyster som ätit upp lillasysters kladdkaka, skällt på lillasyster som stökat ner hela köket efter baket å jag e helt sluuuuuuuuut  Va nog inte så alert som jag trodde ändå..
    Men ta det lugnt vännen!! *rädd om Bubbelmamman ju* {#lang_emotions_heart}
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 16:34:41 följande:
    ja nu blir det vila resten av kvällen tror jag kommer det mer av småfolks kollektion måntro?  *vill ha fina tröjor*
    *nickar instämmande*
    Så vilar du nu - Lova!
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 16:51:15 följande:
    Tack för utskällningen sötis Nä jag vet inte hur vi ska få ihop det riktigt, blir kvällens nöt att fundera på! Kanske ska få hit kartongerna å få ner allt i dom så kan INGEN dra fram NÅT
    Låter som en superbra idé - bara det inte är du som packar
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 21:08:22 följande:
    de här har vi köpt www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=4...  ligger strax innan Västerås..Men det strular med badrums certifikaten nu *less* Ååååå vad göööör man nu då???
    Men åå det har jag missat! Trodde det var ett annat. Superfint {#lang_emotions_sunny} Hoppas det löser sig m certifikatet nu bara!

Hej töser! Äntligen hemma i soffan
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-11-19 09:57:54 följande:
    Ja jag vet inte hur detta ska gå till. Det lär ju inte bli bättre dom månaderna som är kvar liksom.Jo jag är sjukskriven helt nu... Han är på dagis mellan 9-14 och sen kommer sambon hem runt 17 så dom timmarna på eftermiddagen brukar vi antingen åka hem till nån kompis eller ha filmmys. Men nu när han inte kommer hem mer på kvällarna vet jag inte hur det ska gå. Jag får ju fixa allt i hemmet, vilket jag inte kan. Dessutom laga mat, dsucha milo, leka med honom... ja jag vet inte hur det ska gå
    Men gumman då
    Förstår inte hans chef hur det ligger till? *krama*
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-11-19 10:29:15 följande:
    Jo han vet väl hur det ligger till, men dom har inte så mkt att välja på just nu. Dom sitter 6 stycken på kontoret och har ingenting att göra så chefen blev ju glad när det kom in ett jobb. (konsultfirma) Så det positiva med det hela är ju att OM dom måste säga upp folk lär ju sambon ha kvar sitt jobb iaf... Nåja, vi överlever väl, men jag tycker mest synd om Milo...Hur är det med er? Mår skatten bra nu?
    Svårt .. Ja det är klart att man ska vara tacksam så länge det finns uppdrag åt en men synd att familjen blir så lidande.
    Du får väl bjuda in en kär vän eller förälder att bo hos er ett par dagar

Jo han fick vara frisk i hela *trumvirvel* tre dagar denna vända. Helt otroligt, han har inte haft många friska dagar sedan början av oktober
    Igår fick han sådan hemsk krupp att jag trodde dte skulle bli amulansfärd, så illa har det inte varit på de två år han haft det. Lyckades få det under kontroll iaf så får se hur det utvecklas, brukar ju bli sjuk två dygn efter kruppen sätter in.
    Tack för omtänksamheten vännen

Hoppas ni mår bra nu!!
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-11-19 10:46:52 följande:
    Men lilla Skatten, vad han får stå ut med! Man undrar hur det är möjligt att dom kan vara sjuka så ofta. Krama om honom från mig!
    Ja immunförsvaret verkar vara i botten denna höst, stackars krake. Men vad jag förstått på andra framförallt här i tråden så är det väl inte ovanligt bland Astma barnen heller?
    Tur i oturen har vi ett planerat återbesök hos läkaren i em. får se vad han säger.
  • Fantastiska Skatt
    Tejja skrev 2009-11-19 10:57:06 följande:
    Hoppas att veckan kommer att bli hanterbar iallfall! 

Liljanoch Loppan- HÄrligt med bra sockervärden, men ät lite mer järn nu gumman! 

Skatten- Usch!! Hoppas att han inte blir så sjuk efter kruppen denna gång.

Greksmurfen- Trist med inställd resa! Blir lite tröstshoppimng istället då!

Jag ringde precis och pratade med dem på Gift today och de ursäktade sig såklart så mycket. Hon sa att hon skulle skicka en kompensationsrabattkod till mig via mail.
    Jag tänkte att det ska nog mycket till innan jag använder den, men jaja, låt gå- gratis är ju gott.

Nu kom den i mailen. 50 kronor fick jag!!!! Herregud, är inte det ett skämt??
    Först missar de min order så att jag inte ens får chansen att gratulera tjejen på rätt dag, varan jag besällt finns inte längre kvar i sortimentet och till råga på allt så skickar de ut en kravfaktura via ett indrivningsföretag. Den tiden och de samtalen jag lagt ner på detta, och den uteblivna chansen att gratulera på rätt dag- är den värd 50 kronor????
    50 spänn?? Är det ett skämt eller Fyy vad dåligt av dom!!
    Greksmurfen skrev 2009-11-19 10:49:17 följande:
    usch fyyy va jobbigt...stackars liten =(.... ja den här årstiden är inge nbra för de små som är infektionskänsliga....
    Ja det är helt klart inte deras tid inte.
    Hur mår liten nu? Har det inte vänt för honom?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15