Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Aaah, du menade Greksmurfen kanske? *ego skattmamma*

• Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2009-11-24 20:44:48 följande:
    Nu behöver jag lite smakråd Vi ska ju ta kort till tidningen imorgon och jag har fått för mej att båda mina busar ska ha Katvig ränder på sej, men vilka passar bäst ihop?
    Första
  • Fantastiska Skatt

hmm iof nr 2 är också himla fint.

• Fantastiska Skatt
    SmillaMilla skrev 2009-11-25 17:34:19 följande:
    Skickade in en lurv för många veckor sedan för att de ville se den innan den reklamerades, först fick jag inget svar på mina meil på över två veckor. Nu påstår de att den inte kommit. Tur för mig att jag skickade den rekomenderat, trots att de inte ville det. Och nu har de slutat svara på meil igen.
    what ?? Så mysko!
    Buttelina skrev 2009-11-25 17:38:27 följande:
    är dom helt sjuka  *bojkott*
    HörreButteBusSöt
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-11-28 12:22:53 följande:
    Men åhh vad tråkigt med alla butiker som lägger ner, först Funkybaby och nu Wiells hörna och det kommer säkert fler vid årsskiftet
    Lägger Wiells oxå ner?
  • Fantastiska Skatt

Fantastiska Skatt skrev 2009-11-28 12:56:31 följande:

Lägger Wiells oxå ner?
    Eller ja, uppenbarligen annars hade du ju inte sagt så Menade bara att Oj då, det har jag inte hört Många som verkar stänga som sagt ...
  • Fantastiska Skatt
    Kristyr skrev 2009-11-30 16:17:55 följande:
    Helt OT.Men är det någon som har den här modellen på jnydesign klänning?? Undrar hur den ser ut på?!shop.textalk.se/se/article.php&art=23...Julklapp till mitt kusinbarn, funderar på det.Molo eller nått annat roligt danska känns ju lite trist eftersom de säkert inte vet vad det är. Då kan man ju lika gärna ta nått lite annorlunda "hemsytt". Roligare än lindex och pop iaf.. Om de var några som jag tror hade koll, hade jag lätt köpt en småfolktröja men nu.. nej...
    Underbar modell på de klänningarna, lagom figursydda
  • Fantastiska Skatt
    Kristyr skrev 2009-11-30 16:24:20 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-30 16:20:55 följande:
    ingen bild?
    Nope ingen bild på min son i den
    Undrar om det inte är Everlonn eller/och FlowerPowermama som har den??
    Hm jo jag tror den funkar bra på knubbigare barn också men jag hade nog gått upp en strl isf, inge bekvämt om den sitter som en stoppad korv när de ska leka
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2009-11-30 16:32:03 följande:
    jag har den ju med
    Jo jag vet
    Kristyr skrev 2009-11-30 16:32:07 följande:
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-30 16:29:08 följande:
    Nej men jag funderar iaf på att ta typ 86. Tror hon kanske har 74 eller 80 nu.
    Aha jamendåsa
  • Fantastiska Skatt

*riktigt känner hur Bubblans inbox fylls till bristningsgränsen av önskade DK beställningar*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15