• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-21 12:45:43 följande:
    Å vad gott med hämtmat!Vi ska äta smörgåstårta idag. Mannen fyller år. Funderar på om jag ska lägga ut lite till på T....Skickar också en massa kramar till Smillamilla!!
    Mmmm... Det va riktigt gott idag faktiskt

Oj! Grattis till mannen från oss {#lang_emotions_flower} Gottis med Smörgåstårta!!

Har en hög jag med som ska ut, får se om jag orkar resten ikväll   *tråkigt*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Tjollabolla

Ser att ni pratar vaccin. Jag kommer att vaccinera mig, när jag nån gång får... Tycker det är vansinnigt att man som gravid förskollärare inte får nån förtur Nästan inga av våra förskolebarn kommer vaccinera sig heller, dom tror inte att dom kan få svininfluensan för dom äter ju inte griskött... {#lang_emotions_dreamer}{#lang_emotions_cool} Sen tänker jag mkt på bebis som ska komma med, har vi vaccinerat oss minskar ju risken lite iaf.

Jag tror inte att denna sprutan är farligare än nåt annat vaccin, det har blivit så jädrans uppförstorat av befolkningen som egentligen inte har några kunskaper om det och det är synd tycker jag. Jag menar, att en del har startat massa prat som inte stämmer och sen litar alla på det... Se bara på artikeln som aftonbladet tryckte om att man kunde bli förlamad av vaccinet, den fick ju dom dementera sen, men det är ju inte det folk kommer ihåg precis.... Jag tycker att alla gör som dom vill, självklart, men det är synd att det har startats så enormt många rykten.

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-21 12:29:53 följande:
    Heeej!Hur känns det nu som tvåbarnsmamma? Det är ju en omställning för er allihop och även för Damien Max har nu glömt bort hur livet var innan Lova och dessutom lärt sig säga hennes namn-han som inte ens kan säga sitt eget
    Söta Max Lova är väl lättare att säga, där är ju inget x i det!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 12:48:45 följande:
    Mmmm... Det va riktigt gott idag faktiskt Oj! Grattis till mannen från oss  Gottis med Smörgåstårta!!Har en hög jag med som ska ut, får se om jag orkar resten ikväll   *tråkigt*
    Kan tro det

Konstigt det där med T tycker jag. Bara man börjar sälja så är det kul sen. Fast inte fota och hålla på och beskriva. Det är tråkigt...
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-10-21 12:50:04 följande:
    Ser att ni pratar vaccin. Jag kommer att vaccinera mig, när jag nån gång får... Tycker det är vansinnigt att man som gravid förskollärare inte får nån förtur Nästan inga av våra förskolebarn kommer vaccinera sig heller, dom tror inte att dom kan få svininfluensan för dom äter ju inte griskött...  Sen tänker jag mkt på bebis som ska komma med, har vi vaccinerat oss minskar ju risken lite iaf. Jag tror inte att denna sprutan är farligare än nåt annat vaccin, det har blivit så jädrans uppförstorat av befolkningen som egentligen inte har några kunskaper om det och det är synd tycker jag. Jag menar, att en del har startat massa prat som inte stämmer och sen litar alla på det... Se bara på artikeln som aftonbladet tryckte om att man kunde bli förlamad av vaccinet, den fick ju dom dementera sen, men det är ju inte det folk kommer ihåg precis.... Jag tycker att alla gör som dom vill, självklart, men det är synd att det har startats så enormt många rykten.
    Bra teori där med grisköttet.

Jag har slutat lyssna på och läsa om vaccinet. Vi bestämde oss för att ta det och har gjort det. Lyssnar inte längre på alla teorier.
    Michaela har nu ångrat sitt beslut och kommer att ta sprutan hon med. Vi lät de ju stå för sina val och det var bra, tror jag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Lina med Liten

Skuttar in... Tjolla-jag har visst missat att du är gravid. Mega-grattis-kram!

• Buttelina
    Lina med Liten skrev 2009-10-21 12:58:26 följande:
    men hej gumman
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-10-21 12:57:09 följande:
    Bra teori där med grisköttet. Jag har slutat lyssna på och läsa om vaccinet. Vi bestämde oss för att ta det och har gjort det. Lyssnar inte längre på alla teorier.Michaela har nu ångrat sitt beslut och kommer att ta sprutan hon med. Vi lät de ju stå för sina val och det var bra, tror jag.
    Visst är det en underbar teori? Det värsta är att dom verkligen TROR att det är så! Det spelar ingen roll vad vi säger, alla har liksom pratat ihop sig och så är det. Jahopp

Ja, jag tycker det är bra att ni lät dom välja själva. Har tydligen gett resultat oxå
  • Lina med Liten
    Buttelina skrev 2009-10-21 12:59:49 följande:
    men hej gumman
    Halloj! Som vanligt går det alldeles för långt mellan gångerna jag är här... men jag gllömmer inte bort er!
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2009-10-21 12:58:26 följande:
    Åhh HEJ! Jag tänkte på dig häromdagen Tack så mkt Är allt bra med er?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15