• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Mamma Kråkan

Nää dax & lyssna på mamma mu på cd skiva & titta i bok. {#lang_emotions_laughing}

• FlowerPowerMama
    Morty skrev 2009-10-21 10:56:58 följande:
    Åh, den är så fin!!! Stor eller lilla tjejen som ska ha den?Så fina bilder i bt. Passar kanon i retroblomsrånisen.
    Stortjejen ska få den tänkte jag, hon passar så fint i lila.

Tack!
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-21 10:10:10 följande:
    Näpp, ingen vaccination här för någon av oss. Har läst på en massa och frågat läkare och kommit fram till att jag inte tänker låta mig och barnen vaccineras då det till största delen är för att skydda riskgrupperna i samhället och inte oss själva.Och en influensa klarar vi av, den är inte tuffare än vanliga flunsan och den vaccinerar vi oss aldrig mot...Men jag fick en kallelse till vaccination för V häromdagen för hon låg tydligen i en riskgrupp, men talade med BVC igår och det var hennes gamla förkylningsproblem som orsakade kallelsen, problem som hon inte längre har, så hon kommer inte vaccineras iallafall.
    vad bra jag mår av att läsa ditt inlägg jag hade tid till isabel idag för vaccination menjag valde att inte gå dit, för jag inte har bestämt mig än.
    det är en person i detta hushållet som möjligen kan få problem av svininfluensan och det är lillebror och han får inte ens ta sprutan känns skumt att vaccinera isabel för att hon inte ska smitta lillebror...
    det stället som isabel kan få smittan ifrån är samma riskområde som lillebror och det är dagis. där går dom ju båda... så blir isabel smittad där så lär ju lillebror med bli det!
  • sesamerika

Halo. Har en liten fundering. Tänkte beställa en Molo overall till min tös. Men funderar lite på hur de är i storlekarna?
    I vanliga kläder har hon 92-98 mest 98 nu. Hittar ingen information på internetsidan om storlekar.

• Morty
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-21 11:03:31 följande:
    Stortjejen ska få den tänkte jag, hon passar så fint i lila. Tack!
    Ja det gör hon. Jag älskar lila!
    Pluttan & Plutten
  • Tynne

Är det ngn idé att lägga ut Molo lurv nu, får man nått för dem?

OBS!! Ingen annons!!

• Zvartaliljan
    Morty skrev 2009-10-21 10:57:53 följande:
    Ja, jag måste också ha missat det men hann se det några timmar innan det gick ut. De hade 25%.
    jag handlade i helgen. Småfolks gröna äppelmössa + vantar till både Maia och lillebror och cartoonbyxor till lillebror
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 10:46:49 följande:
    Jo det är lite det jag menar att folk tror det är livshotande för ALLA  villket det inte alls är. Jag tror personligen att god handhygien och undvika köpcenter för barn räcker gott och väl. Jag funderar lite på också varför man rekomenderar vaccin till en 4 åring och inte till en 2 åring vad skiljer dom åt så mycket att det rek till den en och inte den andra. Min bvc/vårdcentral kunde inte alls svara på det och därför undrar man lite.
    jaa visst gör man!! nä det är för många frågetecken för att jag ska känna mig trygg
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-10-21 11:05:32 följande:
    vad bra jag mår av att läsa ditt inlägg jag hade tid till isabel idag för vaccination menjag valde att inte gå dit, för jag inte har bestämt mig än.det är en person i detta hushållet som möjligen kan få problem av svininfluensan och det är lillebror och han får inte ens ta sprutan känns skumt att vaccinera isabel för att hon inte ska smitta lillebror... det stället som isabel kan få smittan ifrån är samma riskområde som lillebror och det är dagis. där går dom ju båda... så blir isabel smittad där så lär ju lillebror med bli det!
    jag tänker inte heller vaccinera barnen{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15