• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-21 11:18:07 följande:
    Men röd/grå är ju snygg ju! Även om jag också hade röstat på svart för matchningens skull med filtar, åkpåsar och allt sånt.
    jo precis...man får ju mer variation med en svart men det ville de inte lyssna på
  • saturnina

När jag lyssnar på er så undrar jag varför Sverige överhuvudtaget köpt in flera miljoner doser vaccin. Vilket slöseri med pengar. Vad tänkte de?

• Zvartaliljan
    saturnina skrev 2009-10-21 11:27:00 följande:
    När jag lyssnar på er så undrar jag varför Sverige överhuvudtaget köpt in flera miljoner doser vaccin. Vilket slöseri med pengar. Vad tänkte de?
    jag hoppas de är hållbara så de kan sparas läääänge
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-21 11:20:28 följande:
    men jag tycker ni ska vaccinera lillebror då...han tillhör ju en riskgrupp så han kan få det. Svaret jag fick när jag frågade varför de satt gränsen vid 3 år var bara att barn under 3år behöver bygga upp immunsystemet och sjukdomen kan t.o.m vara bra för dom, men inte för de som är i riskgrupp!
    Vad lustigt för här säger dom att han inte tillhör en riskgrupp utan det bara är dom som är allvarligt sjuka under 3 år som får dvs dom som redan lider av en barnsjukdom & är sjuka.
    Jaja det är så virrigt. skönt att man tagit ett beslut iallfall.
    saturnina skrev 2009-10-21 11:27:00 följande:
    förmodligen inte alls som alltid annars {#lang_emotions_dreamer}
  • saturnina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-21 11:31:13 följande:
    jag hoppas de är hållbara så de kan sparas läääänge
    Nä, det är bara att skicka till sämre lottade U-länder. Varför ge chansen till ett osolidariskt nejsägar-folk?
  • Zvartaliljan
    saturnina skrev 2009-10-21 11:33:17 följande:
    Nä, det är bara att skicka till sämre lottade U-länder. Varför ge chansen till ett osolidariskt nejsägar-folk?
    ja de kan väl skicka det till sydamerika kanske...där har ju spridningen varit värre, folk bort tätare o.s.v
    Här i Sverige kommer det nog bli ungefär som i Australien, väldigt få dödsfall och ingen större spridning. Just för att vi inte bor så tätt inpå och har bra hygien och bra sjukhus.
    Ang. osolidariskt så kan man ju tydligen smitta fast man vaccinerat sig så det kvittar ju då...jag trodde först inte att man smittade o då hade det ju varit en HELT annan sak. Det bästa vore väl om ALLA vaccinerade sig i så fall men det är nog en omöjlighet...
  • Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 11:37:34 följande:
    Igår fick jag dessa fiiina i lådan www.tradera.com/Smafolk-Sjodjurs-t-shirt-vit-... www.tradera.com/Smafolk-troja-Lila-faglar-pa-... Idag hoppas jag på fler fiiina paket.
    jag har tyvärr inte hunnit få iväg din mössa än Men ska försöka hinna idag! packade en massa paket igår o körde iväg men så hade de plcokat bort lådan som jag brukar posta i {#lang_emotions_yell} o jag hann inte iväg någon annanstans tyvärr...
  • jojoa75
    Morty skrev 2009-10-21 10:51:48 följande:
    *försöker byta samtalsämne*Någon som shoppade på Bus&Rackartyg igår? Jag shoppade lurvrånis till Mattis och en cerise/rosa mössa till Moa. Hoppas nu han även gillar lurvrånisen. Har en på väg hem till Moa ochkså då hon blev intresserad av en när Mattis skulle ha en. Så nu får det bli en kall vinter så vi får använda de fina rånisarna.
    jag hänger på!
    katvig nya lila miniapple till lilltösen o hummelbyxor till stora killen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15