• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-08 10:15:57 följande:
    på tal om magar här är jag i 6e månaden med lillebror jag hade en stoooor mage
    Fiiin mage! MIn är ju randig som en tiger
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:03:45 följande:
    Lyllos dig! Då antar jag att det knappt syntes att du varit gravid strax efteråt heller Jag har varit stor båda ggr och det tog lång tid att komma tillbaka sist så nu fasar jag för att behöva träna på allvar
    Nä jag vägde ju mindre direkt efter förlossningen än vad jag gjorde innan graviditeten. Men inget possitivt. Hade gärna velat haft lite att ta av under amningen. Fick ju sluta amma på grund av att jag tappade för mycket i vikt. Och under själva graviditeten åt jag ju ingenting, spydde ju konstant i 9 månader. Så det här med hormoner är inget för mig.
  • Smultronhjärta
    Åhh vad fin kula
    Här är min mage 4 timmar innan Lova kom
    http://www.familjeliv.se/hem/smultronhjarta/gallery/phpdyrtn5.jpg
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:20:35 följande:
    Åhh vad fin kula Här är min mage 4 timmar innan Lova kom
    tack åhh din mage är med fiin en typisk flickmage

min mage med lillebror stog rakt ut som en basket boll

002.jpg

vecka 35ca
  • SmillaMilla

Wow vilka magar ni har haft! Så avis!

Min var ju typ bara hälften så stor. Och då vägde ju Svea ändå 4050. Min bm kunde inte förstå vart bebisen legat.

• Damien och Adrian
    fin mage din med!

Jga tycker stora magar är fint, men inte min jättemage, den är sååå tung, knäna och fötterna börjar ge sig ordentligt, går i fula foppatofflor (hatar såna)  - det är det enda jag kan få på mig typ. Hela magen är randig hela vägen up - den fixade inte ballongefekten så det är ju urtjusigt.

Jag gick första gångne upp 17 kg med Damien, jag  gick sen inte ner mkt alls efter det så jag ligger verkligen illa till efter det här - måste träna hårt för att gå ner (jag ska dock lyda mitt eget råd om att ta det lugnt ibörjan). Jag var vältränad träningsnarkoman när jag mötte maken, nu är jag en fet soffpotatis, inte alls min stil! Maken är ju super o bryr sig inte, han tycker at jag är vacker oavsett, men önskade att jag ville hänga med ut o gå iaf, nu orkar jag inte det - inte förrän bebben är född. *klaga*
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:16:17 följande:
    Sist gick jag upp 31kg- från 55-
    OK, där var du i klass med mig. JAg gick från 54 till 82 (och har tappat allt och lite till, var rätt glad i våras när jag slutade gå ner)
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-08 10:19:54 följande:
    tack din mage var ju med fin!! haha men det göör inget ju jag lyckades samla på mig ett par ränder den sista veckan men annars inget {#lang_emotions_surprised}. jag blev såå förvånad eftersom jag är överviktig från början och sen skulle huden tänjas ytteligare..
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-10-08 10:17:56 följande:
    jag tycker du är jättefin gumman ha inte för bråttom!!

Nej jag har inte bråttom men efter att ha jobbat som träningsinstruktör i flera år så vet jag att kroppen mår bra av att iaf starta lite mjukt
    Everlonn skrev 2009-10-08 10:19:54 följande:
    Jag klarade mig nääästan från bristningar två graviditeter men så gick det rysligt fort i slutet under Lovas förlossning så där fick jag ett litet kärleksbevis
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-10-08 10:14:23 följande:
    jag var likadan, plockade jämt.... nu när D är 2 år har det svängt, det funkar mkt bätre nu när man är hemma. Får se sen när man har 2...
    Jag antar att man måste släppa det ännu mer då eftersom tiden inte kommer att finnas.
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 10:15:05 följande:
    v.23+4 idag Har mindre mage nu än innan...men den kommer väl Just nu är det jobbigt för det känns som varken tarmar eller blåsa får plats längre därinne
    Ja, detär inte kul när det trycker på uppåt och neråt. Halsbränna och en konstant känsla av att vara kissnödig. Magen kommer nog snart. Min kom mer rejält i vecka 25
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:16:17 följande:
    Sist gick jag upp 31kg- från 55-86 Denna gången hamnade jag väl på 20kg plus så det blir till att köpa nya träningsskor eftersom amningen hjälper inte till heller.. Mina gamla skor har jag bara vallat på salg senaste året
    Ja, det kan ju hjälpa. Vi gav ersättning på kvällen och Noel sov långa pass på nätterna
    WOW! VIlken fin mage!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15