• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-10-08 09:57:53 följande:
    Wow vilken mage!!!! på mig har det knappt synts att jag var gravid
    Lyllos dig! Då antar jag att det knappt syntes att du varit gravid strax efteråt heller{#lang_emotions_dreamer}
    Jag har varit stor båda ggr och det tog lång tid att komma tillbaka sist så nu fasar jag för att behöva träna på allvar
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • JsN
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:03:45 följande:
    Lyllos dig! Då antar jag att det knappt syntes att du varit gravid strax efteråt hellerJag har varit stor båda ggr och det tog lång tid att komma tillbaka sist så nu fasar jag för att behöva träna på allvar
    Kom igen när ni slår mig i viktuppgång! Drygt 50% gick jag upp! Ni skulle sett stormis min igår när jag berättade det!
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-10-08 09:59:05 följande:
    jag ska se om jag har någon bild, någonstans bordet ju finnas... *letar lite*
    hittade bara ett par mån gamla bilder. Försökte ta bild men jag hamnar för nära kameran, får be maken sen.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-10-08 09:00:25 följande:
    vi är så olika! Jag klättrar på väggarna och blir understimulerad och deprimerad.
    SAmma här
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 09:01:31 följande:
    Jaaa Amningen sätter sig på psyket,sömnbristen likaså,att försöka pleasa två samtidigt,"borde träna"tänket,städa,tvätta.. Oerhört frustrerande att känna att man inte o r k a r knappt något
    Jag förstår det. Ammar du "heltid"?  Jag gillade aldrig att amma men härdade ut så länge Noel var intresserad men drog mig inte för att sluta så snart det bara gick
    Inte alls så mysigt som alla pratar om. Sen att försöka underhålla 2 kan jag tänka mig är svårare. Jag lyckades aldrig bara vara hemma utan att hålla på att plocka hela tiden.
  • Mamma Kråkan

Nu behöver jag verkligen hjälp av er är min unge konstig eller är MAT helt skumma i stl den är skitstor på överkroppen medans benen är för korta och alldeles för tight i grenen {#lang_emotions_undecided}

Nu bloggar jag här igen :)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:03:45 följande:
    Lyllos dig! Då antar jag att det knappt syntes att du varit gravid strax efteråt hellerJag har varit stor båda ggr och det tog lång tid att komma tillbaka sist så nu fasar jag för att behöva träna på allvar
    jag har däremot inte gått up så mkt i vikt, min mage är enorm, som en ballong men än är det 11-12 kg, tack o lov. Jag hade väl mkt eget at ta av...
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Zvartaliljan
    JsN skrev 2009-10-08 10:08:24 följande:
    Kom igen när ni slår mig i viktuppgång! Drygt 50% gick jag upp! Ni skulle sett stormis min igår när jag berättade det!
    Jadu, jag vägde 68kg vid inskrivningen o slutade väga mig när jag nådde 95kg typ 3 veckor innan hon föddes vägde jag det, i v.35! Herregud, tänk om jag gått tiden ut!!
    Väger 88 nu Men vägde iaf samma vid inskrivningen så nu står jag på +/- 0 i v.24 men det lär väl ändras...min kropp är en mästare på att samla på sig, o sen inte vilja släppa det
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 10:03:43 följande:
    Åhh vilken fin mage, jag vill också ha mage nu!! Ingen jäkel ser ju ens att jag är gravid än
    Vilken vecka är du i?

Jag vill också ha fin mage Ehh, måste man vara gravig för det?
  • Zvartaliljan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-08 10:10:51 följande:
    Nu behöver jag verkligen hjälp av er är min unge konstig eller är MAT helt skumma i stl den är skitstor på överkroppen medans benen är för korta och alldeles för tight i grenen
    98 satt bra på Maia överallt
  • Olivers  Mamma

Åh jag är heeeelt i extas, har hittat en affär som ska stänga (den ligger typ 8 mil härifrån men åtta mil va e d när man ska fynda )
    å de har katvig rainsuit snorbilligt, dock inte mycket kvar, är det ngn som är sugen på en turkos 92:a eller eller rosa 80:a så inboxa mig så kan jag köpa om de finns kvar imorgon.
    hon hade dessutom esl, lite katvig velour o leggings, mala o liiiite ns kvar

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15