• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2009-10-08 10:22:17 följande:
    tack åhh din mage är med fiin en typisk flickmage min mage med lillebror stog rakt ut som en basket boll vecka 35ca
    så ser min ut haha! Härligt!
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:20:35 följande:
    Åhh vad fin kula Här är min mage 4 timmar innan Lova kom
    fiiin mage!
    SmillaMilla skrev 2009-10-08 10:22:57 följande:
    Wow vilka magar ni har haft! Så avis!Min var ju typ bara hälften så stor. Och då vägde ju Svea ändå 4050. Min bm kunde inte förstå vart bebisen legat.
    Tänk så olika det kan vara! O jag önskar mig en sån mage nu....
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-10-08 10:23:11 följande:
    fin mage din med! Jga tycker stora magar är fint, men inte min jättemage, den är sååå tung, knäna och fötterna börjar ge sig ordentligt, går i fula foppatofflor (hatar såna)  - det är det enda jag kan få på mig typ. Hela magen är randig hela vägen up - den fixade inte ballongefekten så det är ju urtjusigt. Jag gick första gångne upp 17 kg med Damien, jag  gick sen inte ner mkt alls efter det så jag ligger verkligen illa till efter det här - måste träna hårt för att gå ner (jag ska dock lyda mitt eget råd om att ta det lugnt ibörjan). Jag var vältränad träningsnarkoman när jag mötte maken, nu är jag en fet soffpotatis, inte alls min stil! Maken är ju super o bryr sig inte, han tycker at jag är vacker oavsett, men önskade att jag ville hänga med ut o gå iaf, nu orkar jag inte det - inte förrän bebben är född. *klaga*
    ja lillebror var TUNG att bära på slutet och ändå gick jag bara upp ca 11kg.

åh vilken härlig gubbe du verkar ha
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-10-08 10:23:49 följande:
    tack din mage var ju med fin!! haha men det göör inget ju jag lyckades samla på mig ett par ränder den sista veckan men annars inget . jag blev såå förvånad eftersom jag är överviktig från början och sen skulle huden tänjas ytteligare..
    Jag visste jag skulle få ränder, min mammas mage är jätterandig!! Lite går det i släkten fast min systers mage klarade sig rätt bra
  • Preggi

Hej tjejer!

Vilka fina magar... Längtar efter en bebis när man ser så fina magar..

Vet ni om det finns pärlplattskjol i nån butik?

Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2009-10-08 10:25:26 följande:
    Tänk så olika det kan vara! O jag önskar mig en sån mage nu....
    Ja aldrig kan man vara nöjd
  • Duntoffla

VIlka härliga magar! Man blir lite sugen på en sån

Incommunicado- GIck också upp 17 pannor. Började på 73 kg. De tappade jag rätt snabbt + några kilon till. Men de sista kg har jag gått upp igen. Har sagt till mig själv att jag måste ner på 68 innan en ev andra graviditet. Vill verkligen inte upp över 90

• Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:23:50 följande:
    Nej jag har inte bråttom men efter att ha jobbat som träningsinstruktör i flera år så vet jag att kroppen mår bra av att iaf starta lite mjukt Jag klarade mig nääästan från bristningar två graviditeter men så gick det rysligt fort i slutet under Lovas förlossning så där fick jag ett litet kärleksbevis
    men att gå på salg är väl en härlig mjukstart
    Duntoffla skrev 2009-10-08 10:24:10 följande:
    Jag antar att man måste släppa det ännu mer då eftersom tiden inte kommer att finnas. Ja, detär inte kul när det trycker på uppåt och neråt. Halsbränna och en konstant känsla av att vara kissnödig. Magen kommer nog snart. Min kom mer rejält i vecka 25 Ja, det kan ju hjälpa. Vi gav ersättning på kvällen och Noel sov långa pass på nätterna WOW! VIlken fin mage!
    söt du är
    SmillaMilla skrev 2009-10-08 10:22:57 följande:
    Wow vilka magar ni har haft! Så avis!Min var ju typ bara hälften så stor. Och då vägde ju Svea ändå 4050. Min bm kunde inte förstå vart bebisen legat.
    haha så var min mamma med när hon var gravid med min syster. hon har foto där hon är gravid i 8e månaden och det syns inte {#lang_emotions_surprised}. en liiten kula bara, ändå vägde syrran 4kg med.. konstigt att det är så olika
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:23:50 följande:
    Nej jag har inte bråttom men efter att ha jobbat som träningsinstruktör i flera år så vet jag att kroppen mår bra av att iaf starta lite mjukt Jag klarade mig nääästan från bristningar två graviditeter men så gick det rysligt fort i slutet under Lovas förlossning så där fick jag ett litet kärleksbevis
    Vad tränade du? gym? Ja träna bör man men en del hårdtränar direkt och ska bli smala modeller på stört.

Jag ser att din mage är fin, min är randig och med alla möjliga mönster, hela magen har spruckigt dena gång. Tur man har en blind make. hans ögon lyser när han ser mig oavset vilket, det är underbart!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-10-08 10:27:54 följande:
    VIlka härliga magar! Man blir lite sugen på en sån Incommunicado- GIck också upp 17 pannor. Började på 73 kg. De tappade jag rätt snabbt + några kilon till. Men de sista kg har jag gått upp igen. Har sagt till mig själv att jag måste ner på 68 innan en ev andra graviditet. Vill verkligen inte upp över 90
    Tycker du ska skaffa dig en sådan
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Buttelina
    Everlonn skrev 2009-10-08 10:27:17 följande:
    Jag visste jag skulle få ränder, min mammas mage är jätterandig!! Lite går det i släkten fast min systers mage klarade sig rätt bra
    ja det är nog lite ärftligt, men det gööör inget tycker jag!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15