• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

e softshell overallen med lite stor i stl?
    *funderar om jag ska leta våroverall*
    molos då pratar jag om =))

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-12-13 19:47:59 följande:
    Vad tycker ni, vågar jag handla en mammaklänning till jul/nyår?? Jag har verkligen INGET snyggt att ha på mig! Har faktiskt typ inga gravidkläder alls då magen fortfarande inte växt så mycket...men mina gamla slimmade klänningar är ju lite väl tajta ändå  Men tänk om jag köper en och det skulle ju vara jäkligt typiskt om han tittar ut innan man hinner använda den...kanske någon har ett tips på någon klänning som funkar både före och efter förlossning??
    men OM han tittar ut innan borde du hinna skicka tillbaka den isf?
    om du nu vill ha mammaklänning =)
    ska hojta till om jag hittar annan klänning som funkar ändå =)
    vad e du ute efter för stil?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    solouniko skrev 2009-12-13 19:51:30 följande:
    Hoppas lilla Pedro vill stanna tills efter nyår iallafall! Jag hade aldrig något gravidplagg, förutom ett par jeans. Jag tycker de flesta klänningar/tunikor passar utmäkt både som gravid och även efteråt. Jag bodde i Gina Tricot tunkior och leggings som gravid, haha. Och ja nu också förresten
    jag ahde med gina tricot!
    deras linnen o toppar e kanon!! *rynkade sidor ju!!*
    jag gillar ju kläder som framhävde magen oftast.. så hade tajta kläder
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2009-12-13 19:52:24 följande:
    jag hade inte köpt en mamma klänning allt i typ denna modellen funkar ju både före och efter www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=703... www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=673... www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=699... där är ju plats för mage både före och efter
    ohh.. den första gillade jag!!
    den röda va med snygg *jag e för feg bara för  o ha en sån*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

finns det rånisar i lurv nånstans till bra pris?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-12-13 19:58:24 följande:
    jo just det, jag har väl MINST 14 dagars returrätt eller hur? är ute efter lite stilren enkel klänning som är avskuren under bysten med band eller drapering eller liknande. Gärna ganska tajt så man inte ser ut som en ballong
    nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=32&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=2&qStyle=&qSize=&qPage=2&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

inte avskuren, men lite rynk vid sidan vid byst?

nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=29&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=2&qStyle=&qSize=&qPage=2&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

oj.. bättre o kolla själv.. hade massor inne på festklänningar o en del på vardagsklänningar =)) *spanar*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=14&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=1&qStyle=&qSize=&qPage=8&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

hmm... den e snygg... MEN.. tror det kan finnas risk att höfterna ser större ut? eller?
    nån? säg nåt?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-12-13 20:21:10 följande:
    nä tror den skulle vara dösnygg på, men aj aj aj vilket pris fast jag blev bra sugen
    oj.. kollade inte priset
    men, ja.. lite dyr kanske..
    men de hade många fina =)
    hittade vardagstunikor stickade som jag gillade =)) funderar på o köpa, men ska nog prova först.. har ju vila här i stan, när jag har tid o åka in =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nelly.com/productInfo.asp&qProductColorId=14&qNavigation=,&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=3&qGroup=2&qStyle=&qSize=&qPage=4&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=1

den gillade jag med *till mig då* o bra pris =)

* 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15