Vi som shoppar danska barnkläder del 15
Chill Juno skrev 2009-12-02 21:48:08 följande:
Bara kul att kunna hjälpa till! Vet hur det känns när man bara MÅSTE ha ett speciellt plagg. Själv har jag jagat runt efter den där fina Småfolksklänningen som Buttelina visat upp några gånger, orange med kaniner och lila kantband. Hittade till slut rätt storlek i en finsk butik. Dyr frakt men de hade 20% rabatt så det jämnade ut sig. Idag kom den hem och jag är jätteglad. Dottern gillade den också som tur är. Hon har börjat bli bestämd med vad hon ska ha på sig.har haft sån ångest för jag vet att hennes 80 har varit liten ett tag.. försökte i desperation trycka i henne i den idag.. men insåg efter hon tog 2 steg att det inte funkar när den åkte upp på benen o vid armarna så fort hon skulle ta en leksak.. gick lixom inte mer...
har vägrat plocka bort den..
har inte fått bekräftelse än på att den verkligen finns.. hoppas hoppas..
men ordern e lagd iaf.. väntar på mail nu bara så jag kan betala den =))
lite dyrt, men jaja..
det e ju kärlek..!!!

hmm.. e lite dålig på småfolk, så vet nog bara kanske vilken det e, inte helt säker..
har börjat spana lite mer o mer på det dock.. har en tröja till sonen på span.. får se om jag köper eller inte..
*sambon muttrade nåt om att jag inte behöver lägga alla pengar på kläder, att det får va nån hejd. tystnade dock lika fort när jag klippte av med att, jag gör väl vad jag vill med mina pengar? jag har ju råd? du köper ju bilsaker? fick bara ett jaja, du gör vad du vill.. till svar
han ville inte ens veta vad de nya tröjorna kostade sa han.. *hajarna o stadsfjäril*
*