Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

svischan skrev 2009-10-24 18:48:46 följande:
    Så här smart är jag: jag bakar bröd just nu. Satte in brödet i ugnen för en kvart sen, nu pep klockan och det var klart. Trodde jag. Ugnen var inte ens på, det var bara lampan som lyste... *suck* Jag skulle nog inte bli godkänd(: - D)
    Sitter här och fnissar åt att det finns fler som jag.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-10-24 19:28:08 följande:
    God kväll!Sitter i Småland och grejar med min prolist..Funderar på om det är smartast att inte kasta ut alla godbitar samtidigt Visst borde de gå bättre i olika rundor eller tänker jag helt galet nu?
    Godkväll!
    Det är väl bättre i omgångar?
  • lillronya
    Smultronhjärta skrev 2009-10-24 19:33:06 följande:
    Ja du har nog rätt-sparar på småkossorna lite till då Tänkte jag skulle unna mig ett glas rött eftersom jag är så duktig och prolistar en lördag men voj voj vad jag blev mosig i huvudet av det där glaset *mindre bra för prolistandet*Vad händer här? Tråden är ju nästintill död idag Alla kanske iof sig håller i sina salgpengar och vågar därför inte närma sig
    Farligt med vin

Här är så himlans dött. Trist när man väl är här.
  • lillronya
    Helle skrev 2009-10-24 19:54:16 följande:
    God kväll Vad lugnt det har varit här idag då Själv sitter jag här och snorar i soffan och tycker synd om mig själv. Stora sonen sover borta idag och minstingen sover så det känns ju lite surt att man inte har ork till någonting. Men men soffan är skön den också och snart blir det film. Ingen shopping alls vad jag förstår, tänk vad pengar det kommer finnas sen om det inte blir någon salg
    HAr också tänkt på det där. Tänk vad man kan spara när det är salgdax. Annars har jag minsann inga besparingar.
    Flock skrev 2009-10-24 19:54:27 följande:
    God kväll i tråden!Sitter och försöker lägga kort rätt i datorn. Börjar närma mig slutet.. Har bara 1½ är kvar nu Smultron: Ett litet omdöme kan du väl ge mig Såg att du hade gett många och vill ju inte att du missar mig
    Godkväll!
    Zvartaliljan skrev 2009-10-24 19:57:41 följande:
    Godkväll. Kikar in en stund men ser att här inte händer särskilt mycket har varit på systerdotterns kalas, hon blev väldigt glad för tårtan. Mormor o morfar var ju där med = vi fick åka hem utan loppan Stark vilja har hon o bara motade mamma o pappa mot dörren o sa till oss att åka hem...jaja...man ska väl inte låta sig såras av det utan ta det som jättebra att hon trivs så bra hos mormor o morfar Får hem henne måndag kväll igen så nu kan man iaf få ett par nätters god sömn.
    Godkväll!
  • lillronya
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-24 20:02:10 följande:
    godkväll att ingen lagt bud på denna fina suit www.tradera.com/Molo-bodysuit-stl-92-HELT-NY-...#pic  undra om det är nån fart på tradera..
    KOnstigt....
    SmillaMilla skrev 2009-10-24 20:04:13 följande:
    Hej hej! Någon som sett katvigs rosa/rosa leggins i stl 98 och strumpor i stl hmmm 25 eller något?
    Nä har inte sett...
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-24 20:07:46 följande:
    Go kväll Kikar in en stund medans gubben kollar fotboll..Idag har vi hämtat vår lilla lilla bebis  Han är helt uuuuunderbar, snäll, gosig och såååå liten! Bella är förälskad upp över öronen i honom   Sover som en liten boll i sin koja just nu.. *gullig*Skulle behöva köra en laddning till på T men alltså jag orkar verkligen inte
    Godkväll!
    Å den där söta kaninen!!
    Här är det sorg.
    6 st av Michaelas 11 kaniner har dött knall fall idag. Mycket märkligt....
    Hon är sååå ledsen.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-24 20:13:41 följande:
    men nej!!    Gud va märkligt!! Å förstår hon e ledsen  Stackars liten Ja nu är han här och han redan börjat tugga sönder vår hallmatta på nerdre plan den lille busen   Men den va billig så den får han äta så mycket han vill på.. Han e verkligen söt söt söt, Ida skrattar gott åt alla hans bus
    Å du måste visa mer bilder på den sötisen!
    Everlonn skrev 2009-10-24 20:16:54 följande:
    Nämen stackars Har dom fått nån sjukdom tro?
    Ja de måste e ha fått...
  • lillronya
    Flock skrev 2009-10-24 20:18:59 följande:
    Stackars M!!!! Vad kan ha hänt??
    De måste ha fått nån sjuka. Annars skulle ju inte hälften dö på en dag, tycker jag....
  • lillronya
    Flock skrev 2009-10-24 20:21:32 följande:
    Verkligen hemskt för henne när så många dör samtidigt
    Usch ja!
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-24 20:23:53 följande:
    Ska ta lite kort på honom sen, han är lite blyg ännu här Ja gud va konstigt när så många gick bort samtidigt?   Måste ju vara nåt som hänt liksom...
    Å längtar efter att få se!
    mortillsju skrev 2009-10-24 20:26:48 följande:
    Kaninpest låter det som tycker jag
    Ja det tycker vi med
    mortillsju skrev 2009-10-24 20:27:20 följande:
    Hej i Tråden!och god kväll. Nåt bus på gång?
    Hej
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-24 20:32:15 följande:
    Tack Nu e han uppe här med oss o gosar Ska ta lite bilder på sötnosen nu..Tbax senare
    Åååå så söt!!!
    mortillsju skrev 2009-10-24 20:34:31 följande:
    Jag hade missat att M har fyraårskontroll på torsdag *supersur* jag har avbokat den tiden fyra gånger redan så nu måste vi bara gå.... dessutom behöver vi en remiss till öron. Men jag lovar att höra av mig så fort jag har en ny ledig dag....
    VAd synd!
    Ja gör det, så bokar vi nåt nytt.
    Lina med Liten skrev 2009-10-24 20:34:57 följande:
    God kväll!Hoppas det är bra med alla.
    Godkväll!
    HÄr är allt ok.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15