Helle skrev 2009-10-24 19:54:16 följande:
God kväll Vad lugnt det har varit här idag då Själv sitter jag här och snorar i soffan och tycker synd om mig själv. Stora sonen sover borta idag och minstingen sover så det känns ju lite surt att man inte har ork till någonting. Men men soffan är skön den också och snart blir det film. Ingen shopping alls vad jag förstår, tänk vad pengar det kommer finnas sen om det inte blir någon salg
HAr också tänkt på det där. Tänk vad man kan spara när det är salgdax.

Annars har jag minsann inga besparingar.

Flock skrev 2009-10-24 19:54:27 följande:
God kväll i tråden!Sitter och försöker lägga kort rätt i datorn. Börjar närma mig slutet.. Har bara 1½ är kvar nu Smultron: Ett litet omdöme kan du väl ge mig Såg att du hade gett många och vill ju inte att du missar mig
Godkväll!
Zvartaliljan skrev 2009-10-24 19:57:41 följande:
Godkväll. Kikar in en stund men ser att här inte händer särskilt mycket har varit på systerdotterns kalas, hon blev väldigt glad för tårtan. Mormor o morfar var ju där med = vi fick åka hem utan loppan Stark vilja har hon o bara motade mamma o pappa mot dörren o sa till oss att åka hem...jaja...man ska väl inte låta sig såras av det utan ta det som jättebra att hon trivs så bra hos mormor o morfar Får hem henne måndag kväll igen så nu kan man
iaf få ett par nätters god sömn.
Godkväll!