Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

mortillsju skrev 2009-10-24 23:05:07 följande:
    Jag vill ha mer NS till M. Så glad jag blev i det vi fick i veckan. Vad säger ni....gråa eller bruna byxor??
    Båda!!
    Så fin han blev i NS!!!
    Om man ska välja så utgå från vad som finns att matcha med i garderoben.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-24 23:06:12 följande:
    Dte är klurigare att minnas dopdagen....men bara det att barnet vet att man är deras fadder är tokfint tycker jag!! Ms gudmor följde med och hämtade M på dagis i fredgas....hon presenterade sig som Eva, Ms gudmor
    JAg minns inte ens mina egna barns dopdagar.
    Vad gulligt att presentera sej så!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-24 23:11:51 följande:
    åhh.. låter så fint det gjorde jag med i julas =)) o lite extra fint när hon fyller o så.. =)) iofs så köper jag ofta saker åt henne ändå, just för att hon e lite speciell Nja.. inte helt hundra på att han får till ett enda stygn faktiskt.. men han gillade med ideen massor..!!!
    Finns det ingen i er närhet somkan brodera då?
    Min man är fadder till sin systerson och han kan inte heller. Så då gjorde min farmor det.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-24 23:16:41 följande:
     Jag tycker de bruna är tokfina men vi har meandis bruns så frågan är inte om nästa bralla ska vara grå så blir det väl den bruna sen Men sen vill jag ju ha överdelar till. Hmmm...vi har den röda munkisen....kanske ska vi ha en grå med och den blåa hooden. och sen några vanliga tröjor?och fleecarna var ju ljuvliga!! Jag valde mellan Molos och NS och ångrar inte att jag valde NS. Tokfina!
    Ja då är det ju smart att börja med de grå.
    Rött är så himla snyggt till de!
    Glöm inte den röda tröjan med stjärnan till de grå brallorna.

JAg har nyligen fått hem en NSfleece och ångrar det absolut inte. Molos får nu vara finjackor. NS är betydligt bättre lekkläder!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-24 23:19:54 följande:
    min mamma kan.. =) men blir inte lika personligt då ju.. iofs kan ju han välja färg, motiv, tyg, ram mm..
    Nä riktigt lika personligt blir det inte. Men det är ju fortfarande inget man lätt köper i affären, liksom.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-24 23:23:58 följande:
    Japp *noterar* röda tröjan med starsen. Och sen blir det nog ett par mörka jeans med. Jag blev så positivt överraskad av dessa kläder och sonen jätteförtjust rakt av. Han brukar alltid krångla annars. Det är som om han liksom tagit ett steg till....han vill gilla det han har på sig.
    Han kommer att bli så fin!!
    Emilio har nåt NS på sej så gott som varje dag. Det är mitt absoluta favvomärke till honom!
    Kul att han gillar det!
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-24 23:44:24 följande:
    Det kanske är det vi lär oss av antalet barn...att de är olika och att de även gillar olika kläder och att de inte alltid gillar det vi gillar Vi ser så olika ut i vår familj, alla har olika stil och såklart sätt. M har utvecklats till en jeanskille vare sig jag vill det eller inte. Emilio är så söttuff i sina NS tycker jag. Det är honom på pricken. Lilla A så fin i sina katvigsar och rååååsa overall
    Ja så är det nog.
    Här ser barnen väldigt olika ut också. Och vi andra med för den delen.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-24 23:44:24 följande:
    Det kanske är det vi lär oss av antalet barn...att de är olika och att de även gillar olika kläder och att de inte alltid gillar det vi gillar Vi ser så olika ut i vår familj, alla har olika stil och såklart sätt. M har utvecklats till en jeanskille vare sig jag vill det eller inte. Emilio är så söttuff i sina NS tycker jag. Det är honom på pricken. Lilla A så fin i sina katvigsar och rååååsa overall
    Glömde ju hälften.

Det är ju så olika det där med kläder.
    JAg är jeansmänniska. Har alltid jeans. Möjligen om jag är sjuk kan jag ha mysbralls.
    Mannen däremot använder bara sina jeans när han ska vara bland folk. Om han jobbar eller om vi ska bort.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-24 23:55:48 följande:
    Vad fasen....NS kollektionen är ju så liten att man nästan kan ha ett av varje plagg utan att garderoben svämmar över precis
    Ja visst är det bra?!
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-10-24 23:22:39 följande:
    Här kan du slå 2 flugor i en smäll www.margaretha.se/butik/default.asp?gclid=CKz...mina barn har fått varsin pall med namn på och storasystern fick en liten"kista2 m namn och datum i doppresent (bara 2 döpta dock)
    En kista tycker jag låter fint. Där kan man ju samla fina minnessaker..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15