Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jen80 skrev 2009-10-24 20:41:45 följande:
    God kväll! Kikar in lite Är det salg imorgon??? Missar allt sånt nu när man inte är inne så ofta. Hemska jag, men jag har tröttnat en hel del på molo. Har en del favoriter, men det skulle inte alls vara värt att åka ner på salg för det. Är ni många som ska åka? Lade in några bilder på Ava i BT. Som vanligt massa söta barn där och små små bebisar ! Hoppas allt är bra med er
    Hej hej!
    Vet inget salgdatum än
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-24 21:57:00 följande:
    Måste bara berätta vad Ella sa när vi var och handlade idag Vi har köpt pepparkakor en gång i höst och innan dess var det längesen.Idag i affären så fick hon syn på pepparkakorna och tyckte ju absolut att vi skulle ha såna så hon utbrast. "titta mamma, knäppa kakor" Har inte ens haft hjärta att säga till henne vad det egentligen heter, det låter så roligt varje gång hon ber om en pepparkaka
    VAd gulligt!!
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-24 22:02:02 följande:
    Vad händer här annars ikväll då? Shoppas det nåt eller salgsparar alla
    Tycker här är så lugnt idag. Riktigt tråkigt är det.
  • lillronya
    Busbellan skrev 2009-10-24 22:05:45 följande:
    Ja, har varit ganska dött hela dagen va
    Verkar så. Jag har jobbat ett dygn och slutade 16.
    svischan skrev 2009-10-24 22:05:49 följande:
    Häll i er ett glas vin så blir det roligare *svisch är inte van med barnledigt och är rejält snurrig*
    Det kan jag tro!
    Sist jag provade dricka vin fick Emilio både krupp och astma. Tog det som ett tecken på att jag borde låta bli.
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-10-24 22:07:51 följande:
    Kikar in Bubblan, supersöt nin!Jen, så fin Ava var, speciellt på OT-bilden, helt fantastisk, om än lite opraktiskt kanske? Men vem bryr sig när man är så snygg   Ronya, stackars M och ninerna. Hoppas inte att flera koolar nu
    Vad gullig du är! Nä nu får det vara nog. Vill ju ha några kvar.
  • lillronya
    svischan skrev 2009-10-24 22:10:01 följande:
    Ett glas vin liksom. Jag borde inte skriva här, kan blli hus om helst. Vi är aldrig barnledga.STACKARS LITEN, BEHÖVDE HAN SJUKHUVÅRD?
    Hahahahahahahahahah

Nä vi gick ut i skogen mitt i natten, så blev det bättre. Tillsammans med en massa astmamedicin.
  • lillronya
    svischan skrev 2009-10-24 22:15:06 följande:
    Va bra, stackars liten, sånt har vi sluppit. Nu ska jag gå och INTe dricka mer vin. God natt!
    Godnatt
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-24 22:45:50 följande:
    Doppresent från en fadder är traditionellt en dopsked (med gravyr givevis i silver) som ett tecken på det man tar på sig när man accepterar att bli fadder dvs att man lovar att sörja för barnet om föräldrarna dör samt att man ska se till att barnet växer i tro (om nu föräldrarna brister i denna mycket viktiga bit!)
    Det visste inte jag.
    Vilken fin anledning att ge en dopsked.

Jag ät gudmor till två barn och de har båda fått en doptavla som jag broderat.
  • lillronya
    mortillsju skrev 2009-10-24 23:02:49 följande:
    Jättefin present!Jag är fadder till min brors ena dotter. Hon får alltid extra presenter på dopdagen, något extra vid jul, kort från semestrar osv.
    Jag ger också mina små gudbarn present vid jul och födelsedag. Dock inte på dopdagen.
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-24 23:02:55 följande:
    det e med bra =)) o nåt fint o spara med.. =)) åh, vad gulligt.. det blir ju verkligen personligt!!! man lägger ju ner ganska mycket på att man ska bli nöjd med en sån sak.. önskar jag kommit på en sån sak till syrrans dotter (min guddotter )tror dock inte sambon e såå haj på att brodera
    Ja nån mästare på att brodera är jag inte, men det är personligt iaf.
    Så du tror inte han får till det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15