Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Incommunicado skrev 2009-10-25 22:46:40 följande:
    nej vi har flyttat flera ggr. Varför undrar du? *nyfis*
    joo men det var ju dig haha falköping?? där har du bott? var bor du nu?? jag hängde mycket i dom trkaterna när jag var liten så fint där
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2009-10-25 22:51:03 följande:
    Falköping ja! Bor i Skövde, några mil bort. Stod inte ut i byamarkerna, jag är från Göteborg, fick cellskräck och blev deprimerad.
    ahh där bor mina kusiner har du bott där länge??
  • Buttelina
    Helle skrev 2009-10-26 07:13:54 följande:
    God morgon! Därifrån trakterna kommer jag. Även om jag inte bor där nu.
    jag var där varje sommar hos mina kusiner när jag var mindre. minns det med värme

VAD HÄR ÄR DÖTT kom hit och snacka lite nu
  • Buttelina
    Milliz skrev 2009-10-26 09:33:27 följande:
    God morgon! Eller är det kanske god dag nu?
    ja nu är det god dag
    lillronya skrev 2009-10-26 09:33:43 följande:
    Hej hej!Tittade precis in och såg hur dött det var här. Tur du också kikade in.
    ja kuligare när man är fler ju

ihh HOPPAS salgen är i sluuutet på november. är det nått speciellt som står på din önskelista?
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-26 09:39:47 följande:
    Jag är häääär...Vi ska snart åka till stan en runda, har inget annat å göra å vädret är såå trist. Man kan ju alltid fika lite eller nåt Vad gör ni andra idag?
    jag ska bara packa tradera paket och städa lite
    lillronya skrev 2009-10-26 09:40:03 följande:
    Ja visst är det!!På min önskelista står nog lite aquaflower och pärlplattor till Nikita. Sån knapptröjor tror jag. Hon är så fin i sånt.Över huvud taget så är det nog till Nikita jag ska köpa på salgen. Hon blir så glad och använder kläderna jättemycket.De små har ju det mesta redan. Fast aquaflower har vi aldrig ägt nåt i.
    {#lang_emotions_surprised} aquaflower du är väl inte blommig??
    saturnina skrev 2009-10-26 09:42:16 följande:
    Måste ju jobba lite också. Ligger efter tack vare denna förnäma tråd.
    meeen skit i att jobba trist ju
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-10-26 09:46:11 följande:
    Godmorgon! Usch här började morgonen med att Milla hostade så mycket så hon spydde ner hela sängen, inget kul. Hon hostar och rosslar så himla mycket. Ska ringa BVC när telefontiden börjar. Finns det hostmedicin man kan ge när de är så små? Annars så börjar jag bli shoppingsugen och vill att reorna ska komma igång NU
    åhh lilla gumman!! bara svaga mediciner finns. hoppas att de hjälper ändå
    lillronya skrev 2009-10-26 10:00:45 följande:
    Stackaren. Hoppas hon blir bra sanrt! Jag är absolut inte blommig, men tycker att just den har så fina färger. Får väl se hur det blir.Köpte flower på förra salgen och sålde de sen knappt använt. JAg jobbar tisdag och fredag. Men det är så skönt när det är lov och alla är hemma. Godmorgon!Kan inget om sånt, tyvärr...
    ja just det du hade flower med. aquaflower är underbar i färgerna {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-10-26 09:56:19 följande:
    God morgon!Jag skulle behöva lite hjälp. Fick detta på mailen nyss "din bankens BIC/SWIFT code och kontonr. IBAN code att jag kan betala"... Var hittar jag de koderna och vad är det för något???Hoppas någon kan hjälpa mig
    logga in på din bank och kolla på ditt konto. där uppe brukar iban och swift finnas. annars får du ringa din bank.
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-10-26 10:06:07 följande:
    Jag får nog oxå göra det i fortsättningen.. Jag har väntat en vecka på hennes betalning och igår när jag mailade henne om påminnelse om betalning så upptäcker jag att hon bor i finland..så hon har alltså väntat en vecka på att höra från mig.. Nu mailar hon om coder.. Jag fattar nada    fattar bara att mina staplar när åka neråt
    nä men ring din bank så det blir rätt. sen mailar du säljaren och ber om ursäkt för "klyddet" vips så är köparen nöjd
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-10-26 10:06:54 följande:
    Ehh...vad gör man när en köpare vill skicka pengar med POST från Finland???Hon påstår att bankens kostnad för överföring är 175kr, det stämmer väl ändå inte
    men det där är ibland jättekonstigt!! min bank tar 50kr för att ta emot en utlandsbetalning och ska jag betala till vissa länder så går det på 125kr tror jag det är

säg att om hon GÄRNA vill ha varan så får hon skicka med posten MEN att risken är hennes. Hänvisa till dina omdömmen som visar att du är seriös. Vill hon inte skicka pengarna då så hade jag låtit henne avstå från köpet.
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2009-10-26 10:08:08 följande:
    ButteNu finns bilder i BT på min trollunge
    SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖT {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_heart} rätt lik liam va??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15