Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

jompa skrev 2009-10-28 17:23:31 följande:
    Hej tjejer.Måste fråga om nån kanske vet.Hur vet man om ens barn har svinisen? Hur skiljer man på det och vanlig förkylning?
    Säkrast genom blodprov tror jag. Men om man ringer till vårdcentralen så kan de väl säga vad de tror om man beskriver symtomen.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    jompa skrev 2009-10-28 17:28:09 följande:
    Blodprov är ju uteslutet då de inte vill ha in en. Men funderar på det där, för de säger ju att barn klarar den bättre och bara får feber i några dagar och sen är det bra, jättesvårt tycker jag.
    JA det är supersvårt.
    En på mitt jobb var sjuk. Ringde då till vc och beskrev sina symtom och de konstaterade då per telefon att hon förmodligen hade svininfluensan.
  • lillronya
    jompa skrev 2009-10-28 18:02:24 följande:
    Ronya: Vet du om Cillen kommer ha lite rea snart? Har sett lite fint
    Nä har lite dålig koll just nu.
    Kan höra nästa gång jag är där.
  • lillronya
    jompa skrev 2009-10-28 18:07:04 följande:
    Såg lite fina klänningar från HTKAF och Wheat tror jag det var
    Ja och de brukar alltid vara med på rean. Ska försöka komma ihåg att säga tilld ej när det är dags.
  • lillronya

Vad hittar alla på idag?
    Det är såååå lugnt här....

• lillronya
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-28 18:31:12 följande:
    Jag har precis lagt min dotter, helt slut i chassit ju. Mannen min är iväg och försöker laga bilen. Fick ju reda på igår att den va absolut INTE salgvänlig....
    Bra att han fixar den nu så att den är redo för salg!

HÄr är så lugnt. M och A är iväg och resten tittar på bolli.
  • lillronya
    Flock skrev 2009-10-28 18:40:36 följande:
    Godkväll i tråden!Nu har de stora tjejerna släppt datorn så jag passar på att titta in en sväng innan godisburken ska i säng!Inget salg datum idag heller, börjar tappa tålamodet nu Någon som vet.. Har SÅ jäkla ont innanför hälsenan. Spränger ändå upp till knäet nu. Kan knappt gå.. Någon som vet vad det kan vara?? Svullen båda sidor om hälsenan
    Godkväll!

Låter inte bra att du har så ont.
    Men vet inte vad det kan vara...
  • lillronya
    SmillaMilla skrev 2009-10-28 18:42:41 följande:
    hmmm vågar man buda på denna?www.tradera.com/Molo-vinterjacka-stl-128-aukt...Liiiite dyr frakt
    Lite, kanske.
    Fast det står ju att hon skickar på billigaste sättet.
    Flock skrev 2009-10-28 18:43:59 följande:
    Jag fattar inte heller vad det kan vara. Nu har vi ätit tacos och A var så mätt så.. Hon är så gullig!
    Hoppas att hon uppför sej.
    Hon älskar tacos!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-28 18:45:04 följande:
    Go kväll Kikar in en snabbis innan det r dags för nattning av barn..Jag blir så ledsen på folk alltså..Dottern min har velat ha en fjällräven jacka länge och jag satt ut annons på Blocket att vi ville köpa en.. Fick svar av en trevlig tjej, jag frågade specifikt efter hål då det är en DUN jacka.. Det finns inga sa hon, den är smutsig dock och måste tvättas så vi får den billigare om vi kan tvätta själva..Dottern åker lycklig och ska möta denna person, får prova jackan och kolla på den, det är dock mörkt så man ser inte så bra.. Personen står och säger till henne att " jag har just kollat den o det är inga fel på den, den sitter ju jättefint på dig" Dottern tar upp den ur påsen på tunnelbanan och det är ett cm stort hål på ena ärmen samt slitet på andra ärmen så det snart är hål  Varför säger man inte det när man frågar för?????? *så less* SUCK!!
    VAd trist
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-10-28 18:48:47 följande:
    guud så himla trist!! jag hade åkt dit och kastat jackan i huvudet på dom! och krävt pengarna tillbaka!
    Tycker att det låter som ett bra förslag!
  • lillronya
    LillaÄrtan skrev 2009-10-28 20:45:30 följande:
    eller.... så har Klara pusseltröja och kjol (röd eller cerise?) och Julie drak-klänningen & pussel...
    HAr suttit och funderat på dina kombos en stund. En massa fint på de där bilderna.

Men dettta förslaget är det bästa tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15