• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Stormis

Smultron: Misstänkte det. Åh, att jag det inte visste, då hade jag lätt paxat den i tisdags! Eller jag visste nog, men var så inne i Katvig att jag inte tänkte på det. Idag jobbade jag officiellt min sista dag! Har dock lite kvar att pyssla med, men på det stora hela är jag klar. Så vad tror du om en play-date nån dag snart framöver? Karla kan ju behöva tuffas till av Max .

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Pimm

Jag har en auktion ute som jag är väldigt förvånad över. En tröja som inte brukar gå upp i pris, fattar inget? Jaja lite kul är det iaf. Får kanske ihop till en del i en småfolk jag är sugen på:)

• Pimm

Jag tog död på tråden och nu får jag snällt gå i säng..nattnatt

• Greksmurfen

sådär nu är fina puzzle byxor å body i 86 beställt=) å betalt kostade mej hela 519kr inkl frakten ..kan ju inte bli bättre=)

• Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-08 21:41:22 följande:
    Smultron: Misstänkte det. Åh, att jag det inte visste, då hade jag lätt paxat den i tisdags! Eller jag visste nog, men var så inne i Katvig att jag inte tänkte på det. Idag jobbade jag officiellt min sista dag! Har dock lite kvar att pyssla med, men på det stora hela är jag klar. Så vad tror du om en play-date nån dag snart framöver? Karla kan ju behöva tuffas till av Max .
    Absolut Kanske kan vi komma till Varberg{#lang_emotions_dreamer} Jag måste ändå dit och koppla ur airbagen snart..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Och för att spamma tråden så har maken precis berättat vad fåglarna i Molos fågelprint heter*ornitolognörd* En av de snyggaste fåglarna pryder tydligen detta lilla tygstycke: skäggmes och sen var det visst någon stenknäck också{#lang_emotions_dreamer}
    Sen la han till att pippifåglarna visst är danska också

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 22:14:08 följande:
    Absolut Kanske kan vi komma till Varberg Jag måste ändå dit och koppla ur airbagen snart..
    Apselut! Får höras om en dag .
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 22:30:26 följande:
    Och för att spamma tråden så har maken precis berättat vad fåglarna i Molos fågelprint heter*ornitolognörd* En av de snyggaste fåglarna pryder tydligen detta lilla tygstycke: skäggmes och sen var det visst någon stenknäck ocksåSen la han till att pippifåglarna visst är danska också
    Ska dubbelkolla det med min ornitolognörd .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15