• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Smultronhjärta

Helt ot men är det någon som vet var jag kan beställa en Bumbo fraktfritt?
    Vill inte släpa mig till affären eller rättare sagt...jag orkar inte göra det

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • melizza
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-09 09:35:35 följande:
    Morning Idag är det fotografering på dagis & lilleman skulle absolut gå dit i kalsonger  Men där gick t.o.m min gräns över hur mkt han får bestämma klädseln Nåja han var på sittt sämre humör så får väl se om det blir ngr kort alls... Du såg mitt inbox va? Jobbigt att bara få ligga still men var rädd om dig, det brukar komma igen tusenfalt när man tultar runt för mkt.
    bestämd liten sötis
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 09:35:36 följande:
    Helt ot men är det någon som vet var jag kan beställa en Bumbo fraktfritt?Vill inte släpa mig till affären eller rättare sagt...jag orkar inte göra det
    kolla busloppan....men vet inte om den är fraktfri där
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • FlowerPowerMama
    Morning Idag är det fotografering på dagis & lilleman skulle absolut gå dit i kalsonger  Men där gick t.o.m min gräns över hur mkt han får bestämma klädseln Nåja han var på sittt sämre humör så får väl se om det blir ngr kort alls... Du såg mitt inbox va? Jobbigt att bara få ligga still men var rädd om dig, det brukar komma igen tusenfalt när man tultar runt för mkt.
    Hehe, härlig unge! Hoppas att hans humör lättar och att det blir kort iaf.

Min yngsta har dagmammefotografering idag och klädintresserad som hon är så hade hon megasvårt med valet av kläder igår innan läggdags. Slutade med att hon stod och skrek och grät för att hon bara hade fula kläder typ...*s*
    Men till slut valde hon iaf Molos kattröja med knapp i halsen, turkos jeanskjol från PoP och rosa strumpbyxor. Såg inte helt illa ut för både turkost och rosa fanns ju i tröjan, men samtidigt inte den kombon jag hade valt.
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • Zvartaliljan
    Ja de är på väg Det är det jag också behöver finansiera med en T-runda till Nu måste jag nog ta det lugnt med shoppingen ett tag om man ska ha råd med vagn och sen molosalgen...
  • Tjollabolla
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 09:39:42 följande:
    Hehe, härlig unge! Hoppas att hans humör lättar och att det blir kort iaf. Min yngsta har dagmammefotografering idag och klädintresserad som hon är så hade hon megasvårt med valet av kläder igår innan läggdags. Slutade med att hon stod och skrek och grät för att hon bara hade fula kläder typ...*s*Men till slut valde hon iaf Molos kattröja med knapp i halsen, turkos jeanskjol från PoP och rosa strumpbyxor. Såg inte helt illa ut för både turkost och rosa fanns ju i tröjan, men samtidigt inte den kombon jag hade valt.
    Får jag komma in till dig?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • FlowerPowerMama
    Tjollabolla skrev 2009-10-09 09:41:50 följande:
    Får jag komma in till dig?
    Ordnat!
  • Saraia
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 08:31:57 följande:
    En suit, antingen den lila med stjärnor eller den vita winterbloom.
    tack för tipset - var hittar jag den vita winterbloom-suiten??
  • Saraia
    Saraia skrev 2009-10-09 09:48:57 följande:
    hittade på LLM....
  • FlowerPowerMama
    Saraia skrev 2009-10-09 09:48:57 följande:
    Mysgrodan finns också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15