• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Helle
    Stormis skrev 2009-10-08 22:45:57 följande:
    Förresten - om nån fortfarande är uppe? Har ni röstat i Snövit-klänningen??? www.familjeliv.se/Disney/1.597559 Kom igen nu!
    Jajamän, för länge sen På finaste klänningen

Ett snabbt inhopp bara innan sänggående. Kvällen är alldeles för kort för att hinna göra allt
  • LJ2
    Stormis skrev 2009-10-08 22:45:57 följande:
    Förresten - om nån fortfarande är uppe? Har ni röstat i Snövit-klänningen??? www.familjeliv.se/Disney/1.597559 Kom igen nu!
    *lyder*
    *röstat*
    * 3 underbara busfrön *
  • Babybalo
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 22:30:26 följande:
    Och för att spamma tråden så har maken precis berättat vad fåglarna i Molos fågelprint heter*ornitolognörd* En av de snyggaste fåglarna pryder tydligen detta lilla tygstycke: skäggmes och sen var det visst någon stenknäck ocksåSen la han till att pippifåglarna visst är danska också
  • Greksmurfen

ahh äntligen e ja klar med tradera för ett litet tag iaf orkar inte mer nu..s åsegt när ja inte kan anävnda mej av prolistern... tar ju en evighet juh =S....

• SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2009-10-08 22:13:08 följande:
    sådär nu är fina puzzle byxor å body i 86 beställt=) å betalt kostade mej hela 519kr inkl frakten ..kan ju inte bli bättre=)
    kul. Köpte du från den finska sidan?
  • Busbellan

God morgon!!
    Kikar in en snabbis innan det är skoldags.
    Känns som jag shoppar dåligt för tillfället, men måste spara till ev. salg

Får nog en fin lurvrånis i lådan idag i alla fall

Mamma till Nora, August och Ella
  • Flock

God morgon!

Hann inte titta till er igår men idag hoppas jag att jag kan sitta här o prata lite
    Har fått ut lite på T igen så jag kan fylla på saljkontot. Får hoppas det går bättre än förra gången iaf..

Melizza: Så fin din dotter är i rosa vovvar!!

Smultron: Så gosig Max ser ut!  De gröna byxorna, är de velouen från Lindex?? Är det det så, får jag kanske ta o pröva ett par fast där inte är några fickor. Väldigt fin färg ju!

Incommunicado: Pappa o Damien ser ut o ha en mysig lekstund.. Fin småfolk!

Duntoffla: Så söt han är! Men det gör lite ont i mig när jag ser de blodiga fingrarna.. Hos oss går det plåster i tid o i otid..

Smillamilla: Så fin hon blev i ninerna!!!

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny}

Underbar höstdag idag, jag måste nog plocka fram min svenska 80talspop nu..lyssnar alltid på det när det är höst*ingen aning varför*

Flock skrev 2009-10-09 08:07:40 följande:
    God morgon! Hann inte titta till er igår men idag hoppas jag att jag kan sitta här o prata lite Har fått ut lite på T igen så jag kan fylla på saljkontot. Får hoppas det går bättre än förra gången iaf.. Melizza: Så fin din dotter är i rosa vovvar!! Smultron: Så gosig Max ser ut!  De gröna byxorna, är de velouen från Lindex?? Är det det så, får jag kanske ta o pröva ett par fast där inte är några fickor. Väldigt fin färg ju! Incommunicado: Pappa o Damien ser ut o ha en mysig lekstund.. Fin småfolk! Duntoffla: Så söt han är! Men det gör lite ont i mig när jag ser de blodiga fingrarna.. Hos oss går det plåster i tid o i otid.. Smillamilla: Så fin hon blev i ninerna!!!
    Tack! Velouren är från Åhlens, som för övrigt har velourbyxor i en annan fin grön färg och en djupblå
    Såg din sötnos posera i en auktion-hur söt som helst
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15