melizza skrev 2009-10-09 09:36:54 följande:
bestämd liten sötis
Ooo Ja
Hade det inte varit så attans kallt hade han bennemig fått åka i kalsongerna för jag vet att han hade satt på sig kläder när han kom dit och såg alla andra barn men det är ju inte högsommarvärme direkt så det var bara att plocka fram tålamodet

FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 09:39:42 följande:
Hehe, härlig unge! Hoppas att hans humör lättar och att det blir kort
iaf. Min yngsta har dagmammefotografering idag och klädintresserad som hon är så hade hon megasvårt med valet av kläder igår innan läggdags. Slutade med att hon stod och skrek och grät för att hon bara hade fula kläder typ...*s*Men till slut valde hon
iaf Molos kattröja med knapp i halsen, turkos jeanskjol från PoP och rosa strumpbyxor. Såg inte helt illa ut för både turkost och rosa fanns ju i tröjan, men samtidigt inte den kombon jag hade valt.
Japp sambon har rapporterat att det var en överlycklig unge som lämnades så det blir nog bra
Nämen stackars, tyckte hon att hon bar ahade fula kläder? Ja dom är lustiga med deras vilja dom små. Jag kan säga att här blev det inte heller en outfit jag helst ser på ett dagiskort. Vill helst ha något någorlunda neutralt på just de korten faktiskt *duckar* Men men han är hel, ren, snygg och nöjd

Zvartaliljan skrev 2009-10-09 09:40:31 följande:
Ja de är på väg Det är det jag också behöver finansiera med en T-runda till Nu måste jag nog ta det lugnt med shoppingen ett tag om man ska ha råd med vagn och sen molosalgen...
Ah, toppen! Du kan ju inboxa adressen - kom på att "Loppan i södra Sverige" var kanske lite förvirrande adress för våran postis