• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Saraia

alltå ni som haft molosuits sedan födseln - hur länge har bebben kunnat ha stl 56??? ska köpa t en 5 dagars bebbbe som var 50cm o nästan 4kg då hon föddes, vill ju helst att hon ska ha den nu men ej växa ur den på 1v. e de stora i stl???

• Jes sica
    Saraia skrev 2009-10-09 09:51:03 följande:
    alltå ni som haft molosuits sedan födseln - hur länge har bebben kunnat ha stl 56??? ska köpa t en 5 dagars bebbbe som var 50cm o nästan 4kg då hon föddes, vill ju helst att hon ska ha den nu men ej växa ur den på 1v. e de stora i stl???
    skulle ta 62

Hej alla föresten
  • Buttelina
    ta 56. tycker inte där finns några ben i strl 50
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Fantastiska Skatt
    melizza skrev 2009-10-09 09:36:54 följande:
    bestämd liten sötis
    Ooo Ja
    Hade det inte varit så attans kallt hade han bennemig fått åka i kalsongerna för jag vet att han hade satt på sig kläder när han kom dit och såg alla andra barn men det är ju inte högsommarvärme direkt så det var bara att plocka fram tålamodet 
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-09 09:39:42 följande:
    Hehe, härlig unge! Hoppas att hans humör lättar och att det blir kort iaf. Min yngsta har dagmammefotografering idag och klädintresserad som hon är så hade hon megasvårt med valet av kläder igår innan läggdags. Slutade med att hon stod och skrek och grät för att hon bara hade fula kläder typ...*s*Men till slut valde hon iaf Molos kattröja med knapp i halsen, turkos jeanskjol från PoP och rosa strumpbyxor. Såg inte helt illa ut för både turkost och rosa fanns ju i tröjan, men samtidigt inte den kombon jag hade valt.
    Japp sambon har rapporterat att det var en överlycklig unge som lämnades så det blir nog bra

Nämen stackars, tyckte hon att hon bar ahade fula kläder? Ja dom är lustiga med deras vilja dom små. Jag kan säga att här blev det inte heller en outfit jag helst ser på ett dagiskort. Vill helst ha något någorlunda neutralt på just de korten faktiskt *duckar* Men men han är hel, ren, snygg och nöjd
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 09:40:31 följande:
    Ja de är på väg Det är det jag också behöver finansiera med en T-runda till Nu måste jag nog ta det lugnt med shoppingen ett tag om man ska ha råd med vagn och sen molosalgen...
    Ah, toppen! Du kan ju inboxa adressen - kom på att "Loppan i södra Sverige" var kanske lite förvirrande adress för våran postis
  • melizza

fick precis reda på min tjänst ska tas bort och outsourcas (stavning?) så nu har jag väl mer eller mindre fått sparken {#lang_emotions_surprised}

samtidigt som är glad att jag fått sparken så är man konstigt nog ledsen med....jag vantrivs här så det ska bli skönt att komma härifrån men samtidigt så undrar man varför sparkar dem mig....var inte jag bra på mitt jobb??

ursäkta mitt babbel {#lang_emotions_cry}

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Fantastiska Skatt
    Jag tycker du ska ta 62, strl 56 har knappt ngr ben alls.
  • Flock
    Tasha78 skrev 2009-10-09 09:30:08 följande:
    Flock hur har det gått med fotoboken
    Sa till mannen igår att nu vill ja snart ha lite tid för mig själv framför datorn så jag kan fick färdigt.. Igår var jag tvungen att få ut på T annars hade det funnits lite tid då.. Men jag har inte gjort något sen sist   Det har väl varit för mycket salg
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • FlowerPowerMama
    Fantastiska Skatt skrev 2009-10-09 09:55:49 följande:
    Ooo Ja Hade det inte varit så attans kallt hade han bennemig fått åka i kalsongerna för jag vet att han hade satt på sig kläder när han kom dit och såg alla andra barn men det är ju inte högsommarvärme direkt så det var bara att plocka fram tålamodet  Japp sambon har rapporterat att det var en överlycklig unge som lämnades så det blir nog bra Nämen stackars, tyckte hon att hon bar ahade fula kläder? Ja dom är lustiga med deras vilja dom små. Jag kan säga att här blev det inte heller en outfit jag helst ser på ett dagiskort. Vill helst ha något någorlunda neutralt på just de korten faktiskt *duckar* Men men han är hel, ren, snygg och nöjd Ah, toppen! Du kan ju inboxa adressen - kom på att "Loppan i södra Sverige" var kanske lite förvirrande adress för våran postis
    Mmm, bara fula kläder hade stackarn.
    Nädå, hon var skittrött och svårt att bestämma sig för kjol eller klänning så då blev det som det blev.
    Imorse var hon sin vanliga solstråle igen och sken som en sol för att flätorna jag gjorde i hennes hår igår kväll hade gett henne lockigt prinsesshår.
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • Saraia

Fantastiska Skatt skrev 2009-10-09 09:56:56 följande:

Jag tycker du ska ta 62, strl 56 har knappt ngr ben alls.
    ok ja d får nog bli en i 62, den m fåglar eftersom fadern t bebben doktorerat i ämnet!
  • Fantastiska Skatt
    melizza skrev 2009-10-09 09:56:21 följande:
    fick precis reda på min tjänst ska tas bort och outsourcas (stavning?) så nu har jag väl mer eller mindre fått sparken samtidigt som är glad att jag fått sparken så är man konstigt nog ledsen med....jag vantrivs här så det ska bli skönt att komma härifrån men samtidigt så undrar man varför sparkar dem mig....var inte jag bra på mitt jobb?? ursäkta mitt babbel
    Nämen fy {#lang_emotions_frown} Klart man blir både ledsen och fundersam även om man vantrivts!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15