Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-14 09:29:29 följande:
    Ja, nu är det inte många dagar kvar inte   *nedräkning*Jag låvar!! Tar det ganska lungt emellanåt Å du vilar ditt onda så ofta du kan!! Lova det!! Är gubben borta nu?Min drog till flygplatsen igår kväll han
    Japp han åkte idag... Men ska köra hem på onsdagkväll denna veckan iaf, det blir för länge att vara borta mån-fre varje vecka, det är inget liv liksom... Sen är det bara denna veckan och sen är det jul, så nästa vecka jobbar han bara 2 dagar. Det är så förbaskat trist när dom är borta! Tycker det är värre nu när Milo är större och frågar efter pappa hela tiden
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-12-14 11:25:31 följande:
    Fiiiiina bilder i bt! Så härlig när han hoppar på studsmattan!
    Tack!

Svea måste vara den sötaste Lucian jag sett nånsin! SÅ goo!
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-14 11:33:56 följande:
    Hörredu! Ta det lugnt så du pallar med allt det här! Kramar Svårt det där med bilar.. Här stor chryslern på sock och ena stötdämparen är paj. Laga eller inte det är frågan.Vi får ju liksom inte plats alla i den lilla bilen.
    Ja men visst är det svårt... Visst, lagar man så har man ju en bil, billigare än att köpa ny, men samtidigt så vill man inte lägga pengar på en bil som inte är värt ngt!
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-14 11:40:09 följande:
    Va luuuungt det är här inne då Brukar ju få läsa tbax flera sidor Ja snart är det Jul och ledigt, då får du bara vila vila vila!!Samma här.. Bubblis saknar pappis massor när han åker Men hon är extremt bra på att punkta pappan när han väl är hemma åxå, han får inte vara ifred många sekunder, hon ska vara med honom hela tiden  Skönt nu när det blir lite mer ledigt framöver så får dom tanka pappatid massor!! Underbara bilder i bildis Jadå! Jag känner när det är nog och tar många pauser med vila Men om jag flyttar nån mer gång så ska det inte bli över julen det kan jag lova
    Ja det är samma här, han hinner bara innanför dörren sen ska det "byggas högt, bygga koja, busa pappa" å allt det där som mamman inte fixar!

Flytt under julen.. Näääeee, det finns nog bätttre tillfällen va
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-14 13:35:37 följande:
    Tack!Allt är bra här!Sitter och är mallig för att Emilio verkar ha slutat med blöjan. Han har varit torr hemma vissa dagar ett tag nu. Men både igår och idag har inte velat ha den alls och ändå klarat att ha jeans på sej. Innan har det bara funkat utan brallor. Tom när vi var ute och körde och sen ute och lekte så var han utan.JAg blir löjligt stolt.
    Så duktig han är! Milo har oxå slutat med blöjan nu, dagtid. Det är så skönt! Tom. igår när vi var iväg i 5 timmar hade han ingen blöja och var bara på toa en gång. På dagis har det hänt 1 olycka på snart 2 månader {#lang_emotions_surprised} å då var det för att dom inte satte honom på toaletten direkt när han vaknat efter att ha sovit. Så himla duktig! Han vägrade vara utan blöja innan. Bajsa vägrar han fortfarande göra på toa, men han kommer och säger till att han vill ha en blöja. Det är så skönt!

Nu ska jag strax köra och hämta den lilla busen, var visst luciakaffe på dagis idag med...
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-14 14:04:16 följande:
    Ja då är det säkrast. Här har det gått från att kissa igenom på natten till att blöjan är torr på morgonen på väldigt kort tid. Såå skönt!
    Väldigt skönt! Milos blöjor är alltid dyngsura och nästan genomkissade på natten, så den får vi nog dras med ett bra tag till.
  • Tjollabolla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-15 07:50:20 följande:
    Gomorron gomorron!Här var det uppstigning tidigt idag, har nyligen avverkat morgonens pingismatch *knasonge*
    Godmorgon! Pingis redan?

Vi fick börja dagen med att byta sängkläder o duscha av Milo, fy bubblan vad blöjan hade läckt inatt! Ingen trevlig start.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15