Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-10 10:58:33 följande:
    Jag fick Hummeljackan suuuupersnabbt! Tror jag beställde i helgen och fick i Tisdags!!
    Åhhh! *hoppas*
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

NÄÄÄE vad ledsen jag blir!!! Nu var jackan slut på MPV! Va fan, det stod 1 i lagersaldo när jag beställde... f*n med Hon frågade om jag ville ha den svarta istället, men jag vet inte... Nån som sett den gröna MAT vinterjackan nånstans?!

• Tjollabolla
    stökmamma skrev 2009-12-10 13:37:16 följande:
    näe, bara anoracken eller grå dyrare jacka  försökte hjälpa  iallfall
    Hmm hur ser annoraken ut??

Funderar på att ta den svarta ändå... Det är ju en bra jacka billigt liksom.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-12-10 13:17:35 följande:
    Tror du? Katvigs hoodtröjor är precis att jag får på Liam men IdaT tröjan gick verkligen inte att få på. Kanske ska man våga testa igen då, storlek 98 borde väl funka va?
    Nja... Jag får inte på Milo IdaTs tröjor heller o hans huvud är inte extremt stort. Jag får verkligen kämpa för att få på dom och han blir vansinnig!
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2009-12-10 14:27:12 följande:
    Deras vanliga anorak? Den har vi och jag tycker inte att den är nåt opraktisk. Lätt att få på + att man slipper hårda kanter kring hakan och den sluter helt tätt runt halsen. Jag är supernöjd med den. Bra egenskaper har den med!
    Jag tycker mest att det blir svårare för honom att ta på/av. Annars är den himla snygg!
  • Tjollabolla

Godmorgon flickor!

Fy bubblan vad kallt det är idag! 2 minus ute och lite snö, 18,5 grader inne. *ihhh* Men äntligen känns det ju som december månad iaf!

Lilronya: Dom miniappletröjorna är sååå fina! Jag skulle vilja ha tröjan åt Milo å suit åt bebban

• Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-14 08:35:33 följande:
    Godmorgon!Ja de är jättefina! Det där är ju  en superfin syskonmatchning!!
    Ja jag får nog spana efter det på mellandagsrean.... Ska till BoR på annandagen

Precis fått iväg Milo till dagis. Min bil håller på att gå isönder! Det hade verkligen varit katastrpf just nu, då kan jag inte lämna honom på dagis. Även om det bara är 5-600 meter dit så kan jag omöjligt gå den sträckan nu...
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2009-12-14 09:12:50 följande:
    Ja du borde kunna hitta de på B&R. Å nej! Bilen får ju inte gå isönder! Förstår att du inte kan gå med honom.
    Nej den måste hålla nån månad till... Vi kan liksom inte bestämma oss för om vi ska skrota skiten och köpa ny eller lägga ännu mer pengar på den som den inte är värd egentligen. Näe, jag vågar inte gå ut med honom själv... Skulle han få för sig att springa iväg så har jag inte en chans!

Vad tyst det är här idag!
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-14 09:22:19 följande:
    Måååårning!!Längesen jag hann hänga här Nu går allt i hundraåtti här och jag är nog aningens sönderstressad, somnar mellan 02 och 04 på nätterna  Men skit i det Idag har vi SNÖ!! Och på Fredag FLYTTAR vi   Med andra ord allt e toppen!!
    Kul att se dig! ÅÅ så kul att ni äntligen får flytta! Men du... TA DET LUGNT NU!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15