Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-11-27 08:50:42 följande:
    Nä vad trist.. Du har ju varit sjuk så det räcker kan man tycka. Hoppas du blir bättre! Nya molosar är perfekt att bota med
    Japp! Ska sitta och shoppa hela dagen Nä då.. Men nåt till plagg blir det absolut
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Kommer ni ihåg att vi bombade Molo ang klänningar för ett tag sedan.. Junior modell.. Kom det inte ovanligt mycket klänningar denna vår? {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-27 08:58:58 följande:
    Ja den lila är nog den finaste! Hmm fast vi har ju den lila jackan iofs kom jag på nu Den från i våras. Så då kanske man skulle ha en rosa liten overall...
    Ja alltså den rååååsa e ju rååååsa liksom   Å va jag åxå vill bebis shoppa!!  En liiiten söt lurvig overall {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-11-27 09:02:03 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-27 08:54:14 följande: åååhhhhh du får krya på dig..
    Tack snälla

Får nog ringa hem gubben här efter lunch, orkar inte riktigt..
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:04:53 följande:
    det kommer en väldig massa klänningar verkar det som men sååå tokig kan den inte vara där är ju inte så mycket KÖÖÖP den har funnits i vantfleece
    ja dom kanske lyssnade på klännings tjatet
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-11-27 09:06:29 följande:
    Åh nej, stackare!!! Krya på dig!!!! *kram*
    Tack sötis
    saturnina skrev 2009-11-27 09:08:23 följande:
    Gör det, så får han känna på hemmalivet lite. Krya på dig!
    Tack! Han kan få leka med Bubblis lite
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-27 09:10:02 följande:
    Jaa, hoppas den kommer idag!Och du, krya på dig i massor!
    Tack snälla Ja jag vill prooooova den fina fina, hoppas postis e snäll idag!!
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:08:10 följande:
    men gums då, är det så illa? ojdå min son såg den med hajarna och han sa "oj, mamma, den var fiiin, den vill jag ha" jag visade honom robotarna och då sa han "nej, inte den, jag vill ha hajarna"
    Vågar inte utmana ödet riktigt då jag redan är tröttare och svagare än vanligt {#lang_emotions_undecided} Får se vad som händer med febern, blir den tokhög så får han absolut komma hem.. Kanske lägger sig åxå *hoppas*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:14:43 följande:
    köp alla det är ju superfina tröjor i vår till pojk hehe jaa men jag vill ha babymodellen eller en mer rak modell i alla fall.. jag gillar inte jr modellen helt..
    Den biten glömde dom   Kanske inte orkade göra en sån modell till Junior *slöisar*

Jag gillar iofs den här klännings modellen massor, den är verkligen vacker i snittet tycker jag.. Lite för "fin" att leka i ibland kan jag dock tycka.. Dom behöver en basic klänning till junior åxå absolut, som babymodellen..
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:15:41 följande:
    jag hoppas också att bubblan får post idag om hon nu orkar ta bilder.. alltid lika skoj Jag hoppas INNERLIGT att jag får en regnbågstunika idag
      va bra! Då håller vi alla tumsen att postis e snäll här idag då :_D

Å beställde du den? Vilken strlk tog du?
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:17:05 följande:
    förresten bubblan, det kommer regnbågsleggings
    Åååååååååå!!! Gör det??? Gud det va dagens bästaste nyhet   Såna SKA vi ha!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15