• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Helle

God morgon

Idag har jag lämnat båda barnen på dagis "på riktigt" för första gången och det känns jättekonstigt, speciellt då jag inte gått till mitt "gamla" jobb utan ska jobba hemifrån. Så det är väl dags att börja med det nu
    I a f ska de ha fotografering idag och till sist blev det likadana tröjor på dem, Katvigs mörkblå miniappel. Philip ville att de skulle ha lika och den tröjan så då fick de bli så. Såå fina var dem. Jeans blev det till
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-11-02 09:01:48 följande:
    ja man blir väl det. jag är fortfarande kluven för jag får vaccinera mitt ena barn men inte mitt andra
    Jo här har det tagit fart med ....mina vildar går ju inte på dagis så vi slipper ju oroa oss för det men bakteri nojig som man är så rycker man för sjutton till bara någon hostar i mat kön {#lang_emotions_dreamer}
  • ängeln83

Morning girls.

Har precis lämnat Liam på dagis, herregud så glad han blev när vi kom dit, tror aldrig jag sett honom så lycklig tidigare

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina
    karmasus skrev 2009-11-02 09:05:57 följande:
    ja jobbigt beslut speciellt eftersom de går på dagis tillsammans. Jag kommer ta vaccinet för att skydda snäckan.. eller rättare sagt vara "frisk" så jag kan ta hand om henne om hon skulle bli sjuk. Vi var sjuka allihopa förra hösten och då var både jag och sambon så svaga att vi inte ens kunde lyfta henne. Fick ringa till min mamma och be om hjälp med snäckan. DET kändes jobbigt.
    ja fy så har jag med fått göra det är superjobbigt
  • Buttelina
    Mamma Kråkan skrev 2009-11-02 09:08:28 följande:
    Jo här har det tagit fart med ....mina vildar går ju inte på dagis så vi slipper ju oroa oss för det men bakteri nojig som man är så rycker man för sjutton till bara någon hostar i mat kön
    haha {#lang_emotions_dreamer}
  • jojoa75

Gomorron!
    usch läste att Lova blivit dålig.. stackars henne o quiet thoughts...

• Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-11-02 09:28:25 följande:
    haha
    kan ju säga att min bakterie noja verkligen når sina höjder nu {#lang_emotions_dreamer}
  • SmillaMilla

Hej hej,

här var det lungt. Diskuteras svininfluensa ser jag. Hörde nu på radion att det var en liten treårig pojke som blev sveriges tredje avlidna på grund at svininfluensan

Nu är gör vi äntligen framsteg i parken. Svea kan nu prata med parktanten Så i morgon skall jag äntligen få lämna en liten stund.

• mortillsju

God Morgon i Tråden!

Hemmadag idag då sonen är sjuk (svininfluensa?? han har feber, ont i nacken och kroppen....har varit sjuk i tre dagar men verkar på väg tillbaka nu...) men lillasyster är på lekskolan, hon ville absolut dit. Såp vad ska man handla idag då??

• ChokladMoshin

Goddag!!
    Här var det tomt! Är alla och växlar salgpengar eller??

Själv har jag fortf. inte bestämt mig angående vaccin.....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15