Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-08 10:29:31 följande:
    Ledigt? Innan jul? Jag jobbar t.o.m julaftons morgon/f.m och alla dagar innan dess
    men jisses! inte behöver du väl jobba julafton heller? är det bara för kalendern? strunta iaf i att packa paket den dagen, folk kan väl vänta lite iaf!!
    Men ja...jag vet hur det är...är ju sjukskriven o ska egentligen inte jobba alls men tror du jag håller det? Nä inte en chans...tur man kan sköta mycket via datorn från sängen

hjärtat rusar fortfarande...så jäkla läskigt detta är...gör inte ont, ingenting. Känns bara superläskigt...kan det vara järntabletterna som ger en sån biverkning??
    Maia 060528 och Lillebror bf. 100130
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-08 13:38:33 följande:
    Snaaart gumman e de din tur   Avis som tusan på dig som snart får gosa med bebis!! *myyyyys*
    åhh men det känns som evigheter just nu *suck*. Varje dag går så lååååångsamt!
    2 veckor till att knipa (läkaren har sagt sängläge till v.34, sen får han komma om han vill)...sen lovar jag att han kommer på julafton bara för att jag ska ha den oturen
  • Zvartaliljan
    molnen skrev 2009-12-08 15:00:45 följande:
    Menar den orange hor Pirum parum
    inte om det är den jag visat upp på Maia...hon har den gamla orange overallen.

Som förresten inte håller tätt Hon kom hem från dagis igår i den och insidan av benen var alldeles dyngsura Hennes andra molooveraller har alltid hållt tätt så jag fattar inte!! Hjälper det om jag köper impregneringsspray tror ni?
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-08 21:37:48 följande:
    Ollon Det är som Max skriker när vi ute in public OLLA MAMMA!!
    Maia använder ju det ordet hela tiden
    Inte så illa som när hon använde svenska ordet PUTTA (puta på spanska = hora) hela tiden i Argentina när hon skulle knuffa i alla i poolen
    "Putta Susannah" lät inte så fint när jag sa till henne heller utan att tänka mig för... (susannah är Fs moster)
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-12-08 21:50:29 följande:
    Hihi...språkliga missförstånd är ju alltsom oftast roligt Ikeas skrivbord Jerker bytte t ex snabbt namn i USA Eller Hondas bilmodell vars reklamkampanj löd:"Honda Fitta är liten på utsidan men stor när du väl kommit in"... eller "Honda Fitta är ett dagligt nöje". I Sverige fick samma bil namnet Jazz
  • Zvartaliljan
    Damien och Adrian skrev 2009-12-08 21:58:39 följande:
    haha, min man klappar mig på rumpan ibland utan att tänka sig för. barn inte bara säger samma de GÖR samma! köpte just www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=10348... till D - visst behövde du pengar Liljan för att betala mig? synd jag missade spjälsängslakanen...
    haha nu har jag redan gjort en inbetalning till dig ju
    har tyvärr inga fler till spjälsäng...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15