Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-11-27 09:18:27 följande:
    Såg kaninklänningen igår och den såg då ut att vara lika stor i storlek som alla knapp-klänningarna!
    Vi har 92 i våra å dom e lite stora än här, kanske 92/98 blir tokstort här {#lang_emotions_undecided} Ville ha den till jul ju..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:21:27 följande:
    ja den är fin absolut men hmm lite bred tycker jag. men jag älskar ju inte modellen på knapptröjorna eg heller. eller jo dom är ju underbara och jag har flera st, men jag gillar vanliga tröjorna mer
    Jo lite bred är den.. Men samtidigt så faller den rätt snyggt när den är på.. Jag gillar både knappisar och de vanliga, knappisarna e så fina till leggings och de vanliga till tex velour..  Älskar iofs alla Molosar {#lang_emotions_dreamer} 
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-11-27 09:23:27 följande:
    jaa om jag får tunikan kommer det en bild sen håller tumsen jaa det var kärlek vid första ögonkastet, jag älskar alla regnbågar jag tog 110/116. micke sa att den var som 116. och att 98/104 är som 104 osv..
    Å men perfa!! Då får vi alltså en 104!!

Ja den e bara såååååå underbar!! Å jag måste köpa en sån suit till kusinbebisen {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan

Jag är hlet däckad Har aldrig haft så här ont på så många ställen samtidigt i hela mitt liv.. Influensa jo tack! Febern gör mig sovandes konstant å jag som fått fin post från BoR som jag inte nu kan prova {#lang_emotions_cry}

Fasiken va jag e less på att ligga nu alltså!! Orkar inte ens shoppa {#lang_emotions_undecided}

• RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 16:50:01 följande:
    Men åååhhh-vilken jävla skitstart på helgen då Min kraschade hårddisk går inte att rädda på det "billiga" sättet! Nu måste den vidare på annan- dyr- analys och försök till räddning!Kan bara stavas  F A N O C K S Å(kommer tillbaks när jag har tvättat munnen)
    stackars dig vet inte exakt vad som hänt men håller tumsen att de går bra!
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 17:10:04 följande:
    Stackars- Stor krya på dig kram Min laptops gamla hårddisk är stendöd och på den ligger hela Lova förlossning/liv i bilder samt nästan hela årets bilder på Max. Usch jag blir gråtfärdig bara jag tänker på det..OM de nu går att rädda så slutar notan minst på 6000:-*sätter mitt hopp till skåningarna* Hoppas det bor BRA datanissar i Perstorp!
    Tack! Hoppas det inte är svinis nu bara

Å men gud!! Det måste dom ju rädda ju!! Vilken mardröm Håller tumsen stenhårt för din disk!! 6000.- e sådär halvskoj o betala {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan

nä nu däckar jag en stund till.. måste sova..

cu sötisar..

• RååSa BuBBlan

Halloj! Kikar in en snabbis medans man är vaken en stund..

J'drans vilken sjuka jag åkt på alltså.. Gått över 40 grader flera ggr dessa två dagar, hela kroppen känns som en stor inflammation och jag mår bara värdelöst. Måtte de gå över snart!!

Öppnade paketet från Bor med nya Molosarna å på regnågetunikan e en söm lös mitt fram   Visst reklamerar man den? Oki om det suttit lite gömt, men mitt fram

• RååSa BuBBlan
    Tasha78 skrev 2009-11-28 16:25:03 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-28 16:21:02 följande: jaaaaaaaa reklamera
    mmm.. får göra det å då blir jag utan sån slut i vår strlk.. sååååå irriterande!! Klänningen ser för stor ut åxå, så hela det paketet åker tbax tror jag..
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-28 16:30:11 följande:
    Den finns som alkoholfri variant på Ica för *gottgottigottgott* Japp-reklamera! Och testa att varva ipren och alvedon(som vid tandvärk)det kanske kan balansera kroppen Krya på dig
    Å har ingen Ipren hemma {#lang_emotions_undecided} Gubben får köpa i morrn!

Tack, jag e nog snart på bena igen  

Dags å sova ett tag igen..

Cu sötisar..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15