Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-18 20:20:54 följande:
    Sitter här och väntar på att ladda upp mina auktioner på T. Är det för tidigt nu?Är rädd att strömmen går eller att jag glömmer det ju.
    näädå kör på
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-11-19 09:30:49 följande:
    Godmorgon...! Jag sitter här och är förbannad för att sambons chef ska skicka honom på jobb i Helsningborg, vilket innebär att sambon får sova där mån-fre. Det har han gjort innan på andra jobb, men just nu vet jag inte hur det ska gå till. Jag kan knappt röra mig och räddningen är att han kommer hem på kvällarna och tar hand om Milo. Så hur tusan detta ska gå, det vet inte jag...
    åhhh men gumman!! guud vad jobbigt!! *kramar*
  • Buttelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-19 16:45:19 följande:
    Hmmm men hur lågt ska man våga gå ner då? vad tycker du är rimligt? tänkt om jag lägger ut dom för en krona och så är det bara en som budar, då skulle jag dööö
    jag tycker att du ska ta fler närbilder. jag vågar inte buda på något där det står "beg skick" det kan ju innebära all mellan himmel och jord
    sen är det fel årstid...
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-19 18:19:39 följande:
    Har avslut på Tradera ikväll...Ett av plaggen går sjukt dåligt, nog borde dom vara värda en liten slant till...Men köparen kommer ju göra ett fynd iaf och jag får vara nöjd ändå för en del andra auktioner går över förväntan!
    {#lang_emotions_surprised} galet lågt juuu
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-19 18:26:50 följande:
    Kikar in å de snabbaste för två grejer Grattis till bajsen Maia!! *bra jobbat* HUR är Småfolks overaller i strlk? 98/104 i en lurvig, passa Bubblis?
    98/104 kommer vara stor men funka
  • Buttelina
    LA Woman skrev 2009-11-19 18:29:05 följande:
    Idag fick jag hem finfina orange Molooverallen, sååå fin!! Men tjejer....vad ska man ha för mössa till? Tips tack
    småfolks rånisar kör vi till oftast
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-19 18:26:50 följande:
    Kikar in å de snabbaste för två grejer Grattis till bajsen Maia!! *bra jobbat* HUR är Småfolks overaller i strlk? 98/104 i en lurvig, passa Bubblis?

bia bus ca 95-96cm i 98/104. den passar även isabel 101cm
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-11-19 18:35:24 följande:
    Sötnosen Roligt att han står i lurvigaste overallen och att pappan sitter i shorts*megakontrast*
    tack

Haha jaaa jag köpte den ju på rea mitt i sommaren {#lang_emotions_dreamer} var ju tvungen att prova
  • Buttelina
    LA Woman skrev 2009-11-19 18:37:32 följande:
    De är fina men jag vill helst ha nåt tjockare
    jaha hade vi haft varmare hade mina barn kokat upp
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-11-19 22:53:47 följande:
    OT men vi var på utredning i Måndags och (tyvär vill jag nästan säga) är det inget "fel" med någon av oss. Hade det varit något man kunde fixa så hade man kunnat få hjälp kanske. Men nu är det bara att hoppas på att det tar sig Annars är det bara provrör som kan funka men det får vi bekosta själva då eftersom vi redan har ett barn ihop...känns inte aktuellt än i alla fall, kanske tänker annorlunda om några år om vi inte lyckats
    men gumman vilka utredningar har dom gjort?? ge dig inte så lätt!
    har dom kollat hans antal och dina hormoner?? vad mer?
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-11-19 22:58:47 följande:
    Vad skönt Testat allt dom kan, antal/rörlighet osv och mina hormoner/att jag har ägglossning/äggstockarna ok och även massor av ägg
    men har dom kollat äggledarna med kontraströntgen eller bara via ul??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15