Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morty skrev 2009-11-17 22:38:36 följande:
    mysigt. Så det är leverans på torsdag.
    hehe ja hon ska göra planerat kejsarsnitt så vi vet att lilleman kommer då måste kännas skumt att veta innan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-17 22:39:47 följande:
    Vilken tur att de ej var något kul på T idag Träffade en liten på neo idag så liten, omöjligt att fisen varit sån.
    hehe jaaa .

åhh en liten neo bebis
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-17 22:48:35 följande:
    ja verkligen konstigt att veta exakt när bäbisen kommer och kanske tom vilken tid Jag skulle inte vilja bli snittad om det inte var så att man var tvungen då förstås....sen förstår jag ju dem som har förlossningsskräck
    jaa superskumt. on har gjort två kejsarsnitt innan så hon får inte föda vaginlat mer
    MejaKiZnic skrev 2009-11-17 22:51:34 följande:
    VILL HA!" Hade f*n blivit galen av att veta det Ja hon var enormt söt, jag har flörtat lite extra med sambon men vet själv att det kommer dröja minst 3 år innan en liten tige kaka kan flytta in
    haha jaa jag med. lite trist på ett sätt, tar ju bort en del spänning..

ja om 2-3 år blir det en liten till här med
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-11-17 22:55:44 följande:
    Misstänkte att det var något sådant. Jag har fött båda min med kejsarsnitt men inte planerade. Jag är nog gjord för att vara gravid men INTE föda bebisar.
    ja samma med henne.. nu var hon tvungen efter två snitt...
    Mawe123 skrev 2009-11-17 22:51:34 följande:
    visst har någon av er puzzelbyxorna med mudd, är de små i storleken, eller är de lika stora som de med pins?
    menar du som dom med badges? tycker nog pussel är något mindre i strl
    Morty skrev 2009-11-17 22:56:49 följande:
    Vet sambon om det nu?
    haha jaa faktiskt vi pratade om det och innan har han sagt att fabriken är stängd men för nån dag sen så sa han "men det är ju en annan sak när barnen är typ 5-6 år gamla, då är det ju lugnare med en liten till" {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-17 22:57:58 följande:
    Butte: vilken färg hade du på ränderna på den badges tröjan du hittade på salgen?? är det samma som den jag vann på T häromdagen??
    jepp *underbar*
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-11-17 23:04:04 följande:
    *tummen upp för din sambo* (har inte fixat plus)
    jaa verkligen tummen upp för honom känns kul
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-17 23:03:30 följande:
    ha du inge bild med den på lilla cessan din?? du matchade den med dem gröna velourisarna va´?

ingen bild med den på tyvärr. har inte hunnit använda den än

den är myyyyyyyyycket finare irl
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-17 23:06:17 följande:
    mysigt med en liten till.....hur många till vill du ha???
    jag vet inte.. 3 känns lagom. men sen vet jag inte om mitt bebis sug nånsin kommer lägga sig
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-17 23:10:05 följande:
    såååå fin....längtar tills min kommer hem...hoppas imorgon vad fin den med winter blom eller vad den hette....har inte sett den innan....har den funnits till försäljning???
    ja winterbloom är uuunderbar så himla fin med dom kantbanden och rutarmarna. nää den har inte funnits till försäljning {#lang_emotions_tongue_out}
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-11-17 23:15:01 följande:
    så fint att det var muddar på den istället för kantband och det rutiga blir skitfint till.....lucky you!! nä nu får jag nog försöka sova lite....om jag nu kan det....det får bli ett par timmar iaf hoppas jag nattis
    jaa det tyckte jag med var nice sov gott
    MejaKiZnic skrev 2009-11-17 23:09:04 följande:
    Skulle köpt de velourerna till fisen passar ju till allt Nä nu ska jag sova faktiskt sov gott imorgon blir det läkaren så håll tummarna!Ingen hört från Greksmurf, lite orolig över hennes son hoppas han bättrat sig!
    jaa det skulle du underbaraste velouren juuu
  • Buttelina
    Tasha78 skrev 2009-11-18 08:56:57 följande:
    Va irriterande att bara få ett plus utan text på t speciellt när man har varit snäll mot köparen
    sånt irriterar mig med!! jag lät en tjej vänta med betalning i 3 veckor!!! varan hon fick var i toppskick och så ger hon ett sånt {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15