• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:37:59 följande:
    Kan inte stå upp riktigt än Tack snälla snälla snälla söta du för den NU e de dusch
    Ingen fara, visste ju hur gärna du ville ha. Själv älskar jag de kjolarna nu{#lang_emotions_heart}Proivade ju igår och loooooooooove them.
    Nu blev jag ju så himla sugen på kaninjackan.
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-11-08 10:40:44 följande:
    ska komma ihåg att du tycker den är värd så mycket har dessutom en liten söting som inboxade mig om den igår *populär tröja*
    Tur att Milla är liten och kan ärva den när alla era stortjejer växt ur den Så himla fiiiin!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-11-08 10:40:44 följande:
    ska komma ihåg att du tycker den är värd så mycket har dessutom en liten söting som inboxade mig om den igår *populär tröja*
    Ja men den var superfin ju. fattar inte heller vvarför de inte gjorde den med ljus kantband{#lang_emotions_surprised}
    Nu retar jag mig som fan på mig själv. För 1 1/2 år sen när du tipsade mig om att gå till bombom och ahndla så var jag jätte ny på det här med molo. Hon hade då kaninjackan för halva priset men jag köpte ingen för jag var TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖG{#lang_emotions_cry}
    Som jag retar mig nu
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-08 10:42:27 följande:
    Tur att Milla är liten och kan ärva den när alla era stortjejer växt ur den Så himla fiiiin!
    haha tur att du har en liten söt mini
    nikki2006 skrev 2009-11-08 10:43:35 följande:
    Ja men den var superfin ju. fattar inte heller vvarför de inte gjorde den med ljus kantbandNu retar jag mig som fan på mig själv. För 1 1/2 år sen när du tipsade mig om att gå till bombom och ahndla så var jag jätte ny på det här med molo. Hon hade då kaninjackan för halva priset men jag köpte ingen för jag var TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖGSom jag retar mig nu
    jaaa jag fattar inte det!! så konstigt!!

haha jag veeeeet jag kollade med på den kaninkappan och tyckte den var ful {#lang_emotions_surprised} dessutom höll jag i den på en salg för ca 1år sen och la den igen såååå sjukt
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • solouniko
    Buttelina skrev 2009-11-08 10:46:06 följande:
    haha tur att du har en liten söt mini jaaa jag fattar inte det!! så konstigt!!haha jag veeeeet jag kollade med på den kaninkappan och tyckte den var ful  dessutom höll jag i den på en salg för ca 1år sen och la den igen såååå sjukt
    Himla tur Sambon gillar INTE älgarna och börjar redan bli aningen trött på det printet, dumma gubbe! Imorgon kommer meeer älgar hem
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Zvartaliljan

Butte - Tröjan är verkligen jättefin {#lang_emotions_heart} Höll i en sån i fredags men la ifrån mig den...börjar ångra mig nu {#lang_emotions_undecided} kände mig bara så trött på älgarna o jag har ju redan en älgtröja med ljusrosa kantband, fast den med prickärmar på o har hittils bara använt den en gång, vet inte vad det är med mig men det känns inte riktigt som Maias färger även om älgarna är superfina {#lang_emotions_heart}

• Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 10:52:20 följande:
    Butte - Tröjan är verkligen jättefin Höll i en sån i fredags men la ifrån mig den...börjar ångra mig nu kände mig bara så trött på älgarna o jag har ju redan en älgtröja med ljusrosa kantband, fast den med prickärmar på o har hittils bara använt den en gång, vet inte vad det är med mig men det känns inte riktigt som Maias färger även om älgarna är superfina
    Känner precis som dig
    Jag tycker printet är fint men den knapptröjan vi har blir liksom aldrig använd knappt.
    Därför blev det ingen älgklänning igår heller
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-11-08 10:56:22 följande:
    Känner precis som dig Jag tycker printet är fint men den knapptröjan vi har blir liksom aldrig använd knappt. Därför blev det ingen älgklänning igår heller
    Älgklänningen är bara så fin så jag struntar i att det inte är Maias färger, älskar den ändå {#lang_emotions_heart}

Nu OT men på cocillana-flaskan jag har står det under graviditet "inga ogynsamma effekter på fostret har påvisats" vågar jag ta den då {#lang_emotions_undecided}
    är ju extremt stark hostmedicin med morfin i...men nu gör hostan så jag kräks också så jag måste ta något...och detta är vad jag har.
  • jompa

Hej tjejer
    Vilka fina salgbilder i BT
    Hoppas ni har haft roligt, men det tvivlar jag inte på.

Här hemma sälj nu snart de sista Moloplaggen vi har, ja jag vet jag är helt knäpp. Men det bjuder jag på

• Duntoffla

Morrn morrn!

Kikar in en snabbis innan jag åker och jobbar. Det ska bli JÄTTEKUL!

Kul att se allas shopping i BT. Man hinner ju inte så mycket på själva salgen.

Superkul att träffa er alla igår. Synd bara att vi inte hann prata mer eller ses efteråt. {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15