• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Busbellan

Kom alla helskinnade ur Köpenhamn igår förresten?
    Inga incidenter, sånt är ju alltid kul att höra

Mamma till Nora, August och Ella
  • Preggi

Hej

Gud vilka fina salgkläder i BT..
    Nästa gång ska jag verkligen försöka åka..

Tjolla, man blir ju inte lite bebissugen när man ser alla fina små suits du köpt...

Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-11-08 11:14:24 följande:
    Kom alla helskinnade ur Köpenhamn igår förresten? Inga incidenter, sånt är ju alltid kul att höra
    Hehe..prata inte om incidenter är du snäll
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2009-11-08 11:19:23 följande:
    Hehe..prata inte om incidenter är du snäll
    Ja, er har jag ju hört om

Vilken tid var ni framme och vilken tid SKULLE ni varit framme?
  • Buttelina
    solouniko skrev 2009-11-08 10:48:04 följande:
    Himla tur Sambon gillar INTE älgarna och börjar redan bli aningen trött på det printet, dumma gubbe! Imorgon kommer meeer älgar hem
    älgarna är underbara
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 10:52:20 följande:
    Butte - Tröjan är verkligen jättefin Höll i en sån i fredags men la ifrån mig den...börjar ångra mig nu kände mig bara så trött på älgarna o jag har ju redan en älgtröja med ljusrosa kantband, fast den med prickärmar på o har hittils bara använt den en gång, vet inte vad det är med mig men det känns inte riktigt som Maias färger även om älgarna är superfina
    jaa men har du tröjan med prickärmar så har du den i alla fall den blev ju för liten för isabel saknade den grymt mycket, så jag blev sååå glad när jag hittade denna
    jompa skrev 2009-11-08 11:04:37 följande:
    Hej tjejerVilka fina salgbilder i BT Hoppas ni har haft roligt, men det tvivlar jag inte på.Här hemma sälj nu snart de sista Moloplaggen vi har, ja jag vet jag är helt knäpp. Men det bjuder jag på
    jaa lite knäpp är du nog allt
  • Tjollabolla
    Kom alla helskinnade ur Köpenhamn igår förresten?Inga incidenter, sånt är ju alltid kul att höra
    Vi hade ju lite roligt i bilen dit

När vi kom till bron så funkade inte brobizzen. Så vi fick backa. Å försöka igen. Å igen. Å igen. 4 gånger backade vi, sen körde vi bort till en lucka där det satt en personal. Butte fick hoppa ut och prata med dom och sen när hon skulle in igen så började lalalong köra när butte hade en foten i bilen Himmel vad jag skrattade!

Hemvägen samma sak Fast då var butte på andra sidan när hon började köra, men bildörren var öppen. Åh gud, det var såå roligt!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Buttelina
    Kom alla helskinnade ur Köpenhamn igår förresten?Inga incidenter, sånt är ju alltid kul att höra
    jo för oss hände det ju lite vi fick backa typ 5ggr för att brobizzen inte funkade så vi körde fram och backade tillbaka i brobizzlängorna sen missade vi att där var en hjälpknapp så vi körde i där lastbilarna ska köra för att den var bemannad.. så jag hoppade ur med vår brobizz och då ordnade det sig...
    när jag öppnade dörren till vår bil så slogs bommen upp och då tyckte lalong att vi skulle passa på att köra direkt så hon körde fastän jag bara hade ett ben inne i bilen alla gapade och hon fick tvärstanna hon ville helt enkelt lämna mig i sverige
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-11-08 11:20:21 följande:
    Ja, er har jag ju hört om Vilken tid var ni framme och vilken tid SKULLE ni varit framme?
    Vi skulle vara framme vid Stockholm Central kl 23 och var framme 02.00.
    3 timmar i bushen ombord på ett tåg var väl sådär kul efter en hel dag på Molo.

Inte fasen kunde man sova heller. Är galet trött nu och inte alls motiverad att stå på en mässa. {#lang_emotions_throwup}
    Tjollabolla skrev 2009-11-08 11:23:38 följande:
    Vi hade ju lite roligt i bilen dit När vi kom till bron så funkade inte brobizzen. Så vi fick backa. Å försöka igen. Å igen. Å igen. 4 gånger backade vi, sen körde vi bort till en lucka där det satt en personal. Butte fick hoppa ut och prata med dom och sen när hon skulle in igen så började lalalong köra när butte hade en foten i bilen Himmel vad jag skrattade! Hemvägen samma sak Fast då var butte på andra sidan när hon började köra, men bildörren var öppen. Åh gud, det var såå roligt!
    *ASG* Stackars Butte! Ville ni bli av med henne eller vad?
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-11-08 11:23:38 följande:
    Vi hade ju lite roligt i bilen dit När vi kom till bron så funkade inte brobizzen. Så vi fick backa. Å försöka igen. Å igen. Å igen. 4 gånger backade vi, sen körde vi bort till en lucka där det satt en personal. Butte fick hoppa ut och prata med dom och sen när hon skulle in igen så började lalalong köra när butte hade en foten i bilen Himmel vad jag skrattade! Hemvägen samma sak Fast då var butte på andra sidan när hon började köra, men bildörren var öppen. Åh gud, det var såå roligt!

ja, ditvägen hörde jag om, men ni lyckades alltås med samma sak hem också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15