Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Hej hej...
    Kikar in lite försiktigt...
    Följde er tråd i våras och var sååå avundsjuk eftersom jag också ville åka på salg!
    Idag sa min man att det nog skulle funka om jag åkte denna gången!!! Tidsmässigt skulle vi faktiskt kunna få ihop det.

Är lite blyger och är inte den som tränger mig på så sätt...
    Men jag kommer köra i alla fall och om någon inte riktigt har löst sin transport så får ni gärna åka med mig. Bilen avgår från Sjöbo i skåne och jag kommer åka på lördagen.

• Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 18:52:52 följande:
    Men vi kör från kristianstad och vi är bara 2 Om du vill hoppa på nånstans! Lund kanske?? har ju sett dig i ett antal trådar, så helt ny är du inte för mig
    Vad snällt!
    Jag blir nervös i hela kroppen, för jag är så knasig med nytt folk som sagt (känner ju igen dig också från trådar, men det är ju inte riktigt samma sak ), men det är ju verkligen jättesnällt tänkt! Det kanske är bra terapi för mig också
    Lund skulle ju passa bra i så fall.... Åh, om man skulle våga det då. Trevligare med sällskap så klart! *har en inre debatt med mig själv*

Nä, nu bestämmer jag att jag gärna åker med er!
    Har ni brobizz? Annars kan jag nog fixa det! Har en på jobbet som sagt att jag gärna får låna av henne och hon har inte sagt något om att hon ska över bron nästa helg så det borde funka.
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 19:01:45 följande:
    Ja du får fundera på det Vi är inte jättefarliga Brobizz tror jag min kompis har fixat. Karmasus: Jag tror du får plats i bilen, vet inte hur thea&butte har tänkt om dom har bestämt sig för att åka med på lördag? Allra helst slipper jag, eller rättare sagt, Malin köra i Köpenhamn Så om nån vill det eller har gjort det innan så byter vi gärna bil / förare
    Jag har inga problem med att köra. Har i och för sig aldrig kört just i Köpenhamn, men känner mig inte så nervös för det. Så om det blir att jag åker med er så kan jag gärna köra.
    Det skulle dessutom vara lite trygghet för nervösa mig (som alltså är nervös för helt annat än själva körningen)
    Vi har dessutom en Diesel-bil, så den drar inte så mycket bränsle och så där, så av den anledningen är det också en bra bil att ta
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 19:20:24 följande:
    låter superbra!!!
    Guuud vad jag är pirrig nu! Jag har aldrig varit på salg ju, så jag ser verkligen fram emot det!!
    Har lovat min man att bara köpa sånt som han gillar... men det får vi se det . Han är lite tråkig och tycker bara om med ränder och lite stjärnor. Medans jag vill ha rymd-printet, dalmatiner och sånt. Vi har inte riktigt samma smak
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 19:36:04 följande:
    Heheh min gubbe har inget att säga till om när det gäller Molo Men ska vi bestämma så då? Då är vi ju 3 i bilen om fler vill hoppa på i Malmö. Var är lättast för dig att hämta oss? Gårdstånga säger sambon å jag har ingen aning!
    Ja, vi bestämmer det!!
    Gårdstånga blir jättebra! Enkelt att stanna till och byta bilar (och parkera bilar) och inte längre för mig att köra det hållet än att köra direkt till Lund, och ni kör ju ändå där förbi! Så det var klokt tänkt tycker jag!
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 19:53:12 följande:
    Toppen! såå kul
    Jaaa... verkligen!
    Jag berättade just för en kompis om detta
    hon
    "Vaddå, ska _du_ åka med okända människor till Köpenhamn? Hur tänkte du nu?".

Jag: "Jaaa, det säger väl något om hur desperat jag vill detta!!"

Inget ont alls mot de jag ska åka med, utan helt enkelt inte likt mig bara

Jag brukar tycka det är bra att Mattias engagerar mig i Klaras (och bebisen i magens) kläder och så där, kul att han inte bara säger "ja inte vet jag". Men i detta fall hade det varit 100 ggr bättre om han inte brytt sig alls
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 20:20:11 följande:
    Haha, det sa alla till mig första gången med Men nu har dom vant sig Jag var dööö nervöls första gången, men man vänjer sig och alla är sååå trevliga!
    Ja, ju mer jag tänker på det desto roligare ska det bli

Nu kom jag dock på nästa hinder... gravid i vecka 30 kommer jag vara, med foglossning
    Haha, det kan ju bli en upplevelse!
    Fast jag tror egentligen inte det är såå farligt. Det onda kommer mest komma dagen efter, och då spelar det ju ingen roll för då är jag hemma och kan ligga på soffan och titta på alla fina Molosar!!
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 20:28:49 följande:
    Haha du får sitta med mig. Jag har sån foglossning så jag kan knappt gå i vanliga fall... Absolut inte min TENS. Kommer ha DÖDSONT men det får det vara värt! Vi måste vara där så pass tidigt så vi får köa inne för jag kan inte stå upp mer än några minuter...
    Ah, det låter som en mycket bra plan!! Men varför är det bättre att köa inne då? Kan man sitta där menar du? Eller du menar på golvet kanske? Då kommer jag aldrig upp... Man kanske skulle ha med en sån där ryggsäck med stol som man kan fälla ut
    Stormis skrev 2009-10-29 20:29:13 följande:
    Å jag är vecka 36 . Vi kan vagga ikapp i gångarna. Ingen foglossning, men schyssta åderbråck så det blir dubbla stödisar
    Haha, jag ser det framför mig Hur massa svenskor vaggar fram och slåss med tokiga danskor
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 20:37:15 följande:
    Ja man kan sitta på golvet där... Det fixar jag, jag får kämpa mig upp men bara jag slipper stå i 2 timmar
    Ja, i och för sig... Shit.. stå i 2 timmar, ja det går ju inte! Men jag kan inte sitta på golvet i två timmar heller. Då somnar mina ben...
    Nä, jag får seriöst ta med en sån där liten fällstol... och sen lämna den där när det är dags... Kan man göra så tror ni?
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 20:40:57 följande:
    Jaa det tror jag. Jag ska lägga en stol i bilen som reserv OM vi skulle få köa ute... Det är helt omöjligt för mig att stå upp i mer än några minuter...!
    Är som tur är inte riktigt så illa för min del. Är dessutom bättre nu... jag var sjukskriven på 50% hela sept, kunde knappt röra mig när jag jobbat en hel dag. Men nu i okt har jag jobbat 75% och på måndag ska jag börja på 100% igen. Bara en vecka dock. Sen går jag på ledighet
    Lider verkligen med dig! Fy fasiken att ha det så...
    Men några två timmar går inte här heller, jag tror 20-25 min är gott och väl tillräckligt. Så en liten stol får det bli
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!