Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Tasha78 skrev 2009-11-04 19:41:37 följande:
    så kan dom inte göra vad ska dom göra med alla kläderna då
    Dom mailade mig och sa  Kom å hämta några lådor   Yes yes! Will do svarade jag

Nä det bara kan inte stämma, ska dom elda upp alla kartonger som är uppe i taket då eller???
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-04 20:01:48 följande:
    Då är ni där förhoppningsvis ungefär samtidigt som oss Vi räknar med att vara där ca 8
    Å toppen! Då får vi kanske köa ihop? Hoppas vi hinner så vi får köa inne, kallt ute ju   Vi ska ta rallytaxi så snabbt vi bara kan så kan vi äta frukost i kön där, varm choklad skulle va gottis i kön {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 20:07:17 följande:
    Åhh men JAG bestämmer att alla pölsekärringar ska köa ihop INNE! Vi siktar på att vara där strax innan åtta, gärna halv om jag får bestämma för jag MÅSTE köa inne
    Du e så dominant Tjolla

Håller med!! Jag hoppas bara att allt vårt går enl tid och plan så vi hinner fram typ samtidigt, inte så skoj om vi ska stå där ute och kolla in på er genom glasrutan

Kan väl inte ta många minuter från station i köpenhamn med taxi till salgen va?
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-04 20:09:17 följande:
    ja, varm choklad och mackor får det nog bli
    min varma choklad kommer vara iskall choklad Finns det supertermosar måntro? {#lang_emotions_dreamer} Man kan ju köpa en mugg iofs, men den håller sig väl varm typ en minut {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    svischan skrev 2009-11-04 20:09:43 följande:
    Ser att ni pratar köande=)Förra året var jag och stormis där ca 1 timme innan tror jag, och då fick vi köa inne. Fast det var visserligen på fredagen...Å andra sidan skulle väl kylan försvinna lite va? Jag hörde att det skulle bli ca 8+ här utanför jönköping, då borde det bli ännu varmare i Köpenhamn *tänker logiskt*
    Å hoppas på dom plussen till Lördag, nu är det ju fryspunkt *brr*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 20:10:44 följande:
    Jaa jag ska oxå sikta in mig på varm choklad, jag kan bara inte dricka kaffe när jag är gravid...
    Jag kan inte dricka kaffe på salg, blir så förbenat skakig   *varm choklad it is*
  • RååSa BuBBlan
    svischan skrev 2009-11-04 20:11:34 följande:
    Nä, det tog ju typ 10 min med pendel/buss!
    Å men då är vi där på 5   så strax efter halv åtta borde vi vara framme.. *perfekt*
  • RååSa BuBBlan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-04 20:12:12 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-04 20:10:16 följande: Ska bli himla kul och träffa er tjejer borde nästan lägga ut bilder på er så man känner igen er
    Hua   Inga bilder nu igen *tant Anna vill inte*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 20:14:28 följande:
    Nej det tar nog inte många minuter. Alltså i våras var vi ju där ca kvart i åtta va? Å då var vi ju själva i en timma innan nån dansk kom. Då fick ju köa inne, så jag hoppas det blir samma i år! Å att alla kan köa ihop såklart, men annars får vi lura in sengångarna
    A just de... Vi va ju ensamma ett bra tag innan dom kom o trängdes {#lang_emotions_dreamer} Känns rätt oki med åtta.. Då hinner vi kanske köpa med oss lite grejs åxå innan..

Ni får smyga in oss på nå sätt.. Jag kan fejk svimma eller nåt    Å in med stackars svimmade mig måste ju mina "kusiner" åxå som oroar sig så
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-11-04 20:14:30 följande:
    jag kan bjuda dig på lite choklad om du vill Min är bara 3 timmar gammal då ungefär så den borde ju vara varm
    Å va du e snäll {#lang_emotions_kiss} Tar gärna en kopp choklad!!  Tack snälla!! {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!