• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Moonis
    Buttelina skrev 2009-11-05 13:05:17 följande:
    vinter? 400dkk skal 300kr/st och två för 500
    Tack! Sonen vill inte ha sin fina Katvigjacka mer så nu får man spna efter annat som kan duga åt honom
  • Zvartaliljan

Hihi någon som ska till salgen imorgon?

Greksmurfen- Du kanske vill åka imorgon igen
    Finns två platser här i en bil från karlskrona De andra två platserna upptas av Maia och en sambo som tydligen tappat vettet o plötsligt ska med på molosalg

• Buttelina
    Flock skrev 2009-11-05 13:10:11 följande:
    Så nöjd jag är att jag köpte skalen! Tror att 110:an blir perfekt till våren! Tur du satt där du satt så jag fick den braiga ideen att köpa jackan..
    jag är med gaaalet nöjd!!

isabel ville prova sin direkt nu imorse, men när hon hade den på sa hon "näää mamma, denna jackan var inte fin {#lang_emotions_undecided} hoppas hon ändrar sig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Flock
    Buttelina skrev 2009-11-05 13:14:56 följande:
    jag är med gaaalet nöjd!! isabel ville prova sin direkt nu imorse, men när hon hade den på sa hon "näää mamma, denna jackan var inte fin  hoppas hon ändrar sig
    Men det är nog för du kommer hem med så mycket fint i alla möjliga mönster och färger. Vad är då en "vanlig" vinröd jacka värd i hennes ögon...
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Buttelina
    Flock skrev 2009-11-05 13:17:27 följande:
    Men det är nog för du kommer hem med så mycket fint i alla möjliga mönster och färger. Vad är då en "vanlig" vinröd jacka värd i hennes ögon...
    jaaa så måste det ju vara smart du är hon blev helt gaaaalet glad för tröjorna som hon fick så nog tycker hon att jackan är trist
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tasha78
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 13:14:30 följande:
    Hihi någon som ska till salgen imorgon? Greksmurfen- Du kanske vill åka imorgon igen Finns två platser här i en bil från karlskrona De andra två platserna upptas av Maia och en sambo som tydligen tappat vettet o plötsligt ska med på molosalg
    va roligt att du ska dit en tur till
  • Stormis

Goddag!

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • RååSa BuBBlan

NU kan jag sitta ner en liiiiten stund

Fy sjuttsingen va fina inköp tjejer!!! Galet mycket Lamm denna gång, hoppas på Bää på Lördag åxå {#lang_emotions_tongue_out} Å Smultrons ovanliga suit va ju bara helt uuuuuuuunderbart fin, sån vill jag åxå ha

Har varit och växlat pengar, hämtat biljetter, köpt färdkost och packat, nu är jag nästan klar för avfärd

Gubben ringde just å vet ni vad...

Vi är till 99 procent säkert med HUUUUUUUS {#lang_emotions_laughing} Troligtvis skriver vi kontrakt på Måndag med både våra köpare och sen säljarna... Fattar det inte riktigt än, helt overklig känsla.. Jag ska ÄNTLIGEN från Stockholm!!! {#lang_emotions_sunny} Lär få en lite ledsen tonåring bara å det känns hemskt , hon kommer sakna sina kompisar massor..

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 13:14:30 följande:
    Hihi någon som ska till salgen imorgon? Greksmurfen- Du kanske vill åka imorgon igen Finns två platser här i en bil från karlskrona De andra två platserna upptas av Maia och en sambo som tydligen tappat vettet o plötsligt ska med på molosalg
    hmmm ......hade ju vatt skoj....e ju uppbokad på kvällen för middag=S på teleborgs slott...... hade behövt ha med maxen då om ja åkt imorn......

nu la ja maxen i bugaboo vagnen å han däckade direkt..tröttis..

ingen som e manad att att hitta listan =P
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!