• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • lillronya
    Stormis skrev 2009-11-05 22:18:27 följande:
    Om inte 68 passar M så lär ju K vilja ha lillebrors urvuxna 62'or . Men jag är övertygad om att 68 kommer bli bra för dem båda. Med el utan blöja. 62-benen är korta, tror att det kommer se roligt ut. 80 cm i stl 62 i somras:
    Å hon är så söt!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Duntoffla
    Everlonn skrev 2009-11-05 22:09:34 följande:
    LÖRDAG: Tjollas/Lalongs bil: FULL Tjollabolla & PartyMolly från Kristianstad + Everlonn till Malmö Lalong kör från Gårdstånga Butte hoppar på i Malmö Thea hoppar på i Malmö LJ2 bil kör från Vaggeryd: LJ2 + 1 Busbellan hoppar på i Ljungby Wilma Ängelholm och MejaKiZnic hoppar på i Östra Ljungby. Nikkis bil kör från Teckomatorp: Nikki Everlonn hoppar på i Malmö 3 platser lediga!!! Tågresernärer från Sthlm Bubblan Dunis Tejja Harleys bil från Hagfors: Harley Dylan06 Melizza stiger på i Stenungsund Karmasus ansluter i Malmö Tåg från Malmö station: Svisch WIIIEEEEE!!!! Fyll upp bilen nu!!
    Tack!

Men kan Bubblan kika in nu innan jag måste nanna då? Nåväl, hinner nog inte kika in så mycket imorgon antar jag så vi ses på salgen tjejer!

Go natt!
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-05 22:19:12 följande:
    Vad roligt att hon blev så glad för det! Vi har invigt en massa olika salgplagg idag. Tur jag har många barn.
    hon gillade inte alls Babuschka som jag trodde...den ville hon inte ha. Inte pins o inte Orchidéerna heller så de får jag väl sälja då, jag som var så glad att jag hittade dom Hon blev däremot jätteglad för alla kaniner, blommor o fjärilar (som hon även kallar sländorna) Kanske bra att hon ska med imorgon...hon får gå lugnt med pappa o välja ut lite själv vad hon vill ha
  • seadwarf
    Nikki-

"Nikkis bil kör från Teckomatorp"

Helt OT, men vad lustigt, Teckomatorp är ju inte en så stor håla ;p.. bodde där en vecka i somras .. min bror bor där numera, han har träffat en tjej där som har tre barn, så du lär ju säkert veta vem hon är? Vi bodde i hennes föräldrars hus för de bor ute vid Borstahusens camping på somrarna ;p..

Här finns lite bilder.. hehe.. http://www.familjeliv.se/Hem/seadwarf/galleri.php?cur_album=Sk%E5ne+sommaren+2009

Såå mycket fiiiiina Molosar det finns!! Vill ha dinosaurier åt Hampus.. o space... och diverse annat .. till Emelie vill jag ha massor!! Attans att jag inte hittat jobb än.. hoppas hoppas det blir fler salger...
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 22:22:51 följande:
    hon gillade inte alls Babuschka som jag trodde...den ville hon inte ha. Inte pins o inte Orchidéerna heller så de får jag väl sälja då, jag som var så glad att jag hittade dom Hon blev däremot jätteglad för alla kaniner, blommor o fjärilar (som hon även kallar sländorna) Kanske bra att hon ska med imorgon...hon får gå lugnt med pappa o välja ut lite själv vad hon vill ha
    Ibland blir man förvånad över vad de väljer.
    Nu ikväll fick A syn på sin klädhög som fortfarande ligger på en stol i köket.
    -Är de där mina kläder?
    -ja
    -Vad fina. Är de coola åsså?

Vad svarar man då liksom?
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-05 22:17:17 följande:
    *muttrar* jaja, mobbas bara för att jag glömde skriva ner älgar..jag lovar, hade INTE glömt det på plats ja, dhl kostar väl.. 52 för upp till 2 kg (om det får plats!) annars 88 för stl large (5 kg)beror ju på hur stor large kartongen e.. har ingen hemma, bara m o s o kuvert.. får se efter jag hoppat åt dig så skiljer ju lite i pris på frakt!!
    Skicka med det som är enklast för dig! Jag bara betalar
    Så glad jag bara får Molosar!!
    Vi får se efter du kommer hem sen.
    Vad vore en dag på salgen........
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-05 22:25:31 följande:
    Ibland blir man förvånad över vad de väljer. Nu ikväll fick A syn på sin klädhög som fortfarande ligger på en stol i köket. -Är de där mina kläder? -ja -Vad fina. Är de coola åsså? Vad svarar man då liksom?
    *ASG* ja det får hon väl själv avgöra om hon tycker de är coola
    Maia försökte först trycka ner sig i dinosuiten strl.56...gick inget vidare Den har hon satt på dockan nu istället
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 22:22:51 följande:
    Nämen vad synd!! Finaste liksom!
    Lyxigt med 2 salg dagar!
    Förresten hur lång skrev du tidigare att Maia är?
    Vad vore en dag på salgen........
  • JsN

Pytte gillar inte sina regnbågsregnbyxor! *snyft*

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!