• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-05 23:06:53 följande:
    Ja och jag måste ju vara värt! Min fyraåring är bara 90 cm.... Men jag är inte så lång heller.
    Nä haha där har det ju en naturlig förklaring Precis som att Maia ändå är så lång, det har hon väl fått från mig
    Kollade i en gammal bok och som 7-åring när jag började skolan var jag 1.35 o vägde 18kg...så ja...hon har väl o brås på lilla loppan
    men så är ju inte mammas mage vad den borde vara heller...
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-05 23:09:26 följande:
    Oh 94 vid 2 år! Ja då förstår jag att du tycker det är skillnad. Mina barn har varit 79-80 cm när de fyllt två. Utom Emilio han var var nog 84.
    lillsyrran var 96cm vid 2 år, hon är idag 1,82 lång
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:15:39 följande:
    lillsyrran var 96cm vid 2 år, hon är idag 1,82 lång
    Hmm undras hur liten jag var?
    Anjelin har varit kortast av våra. Hon var 79 när hon fyllde två år. Pyttigt.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:14:39 följande:
    Nä haha där har det ju en naturlig förklaring Precis som att Maia ändå är så lång, det har hon väl fått från mig Kollade i en gammal bok och som 7-åring när jag började skolan var jag 1.35 o vägde 18kg...så ja...hon har väl o brås på lilla loppan men så är ju inte mammas mage vad den borde vara heller...
    menar att Maia är ju ändå rätt lång trots hennes tillväxt- och matproblem...men hon är ju inte lång för sin ålder nu som jag var.
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:14:39 följande:
    Nä haha där har det ju en naturlig förklaring Precis som att Maia ändå är så lång, det har hon väl fått från mig Kollade i en gammal bok och som 7-åring när jag började skolan var jag 1.35 o vägde 18kg...så ja...hon har väl o brås på lilla loppan men så är ju inte mammas mage vad den borde vara heller...
    Jo tjena!
    Jag var 1.36 när jag började sjuan.
    Smal en speta var du minsann!
  • stökmamma

småskruttar verkar vi ha gott om

väntar fortf på att växa i vårsalgens 80

andras barn och mina älskade ungar
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:09:15 följande:
    Maia ligger ju två streck under på vikten Men det är ju "hennes" viktkurva då hon även låg där vid födseln...men jag tycker det bara är fel o tänka så...det är ju ändå två streck under det normala o är ju inte bra, även om det är "hennes kurva".
    Näe, förstår vad du menar. Men är honmatglad och får i sig det hon ska?
    Har det att göra med henne problem med tarmarna kanske, lilla gumman.?
    Barn ska inte behöva ha ont!!!
    Min tjej ligger ju 2 streck åt andra hållet, hon är ju mullig.
    JAg oroar mig lite eftersom jag haft problem med min vikt hela livet och vill inte för allt i världen att hon ska få samma helvete. Så jag har ofta kontakt med Bvc och väger henne 4 ggr per trots att hon är 4 år.
    Vill hålla koll på hennes kurva så hon inte sticker iväg helt galet.
    Men Bvc sa att upp till 5-6 år så gär man ingenting spec.
    Vad vore en dag på salgen........
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-11-05 23:19:28 följande:
    småskruttar verkar vi ha gott om väntar fortf på att växa i vårsalgens 80
    Ja det verkar så.
    Här börjar vi så smått lämna 86/92 där vi huserat ett par år.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-05 23:09:26 följande:
    Japp jag vet var den bor isf. Problemet är att jag i stort sett bara gillar jeans. Men nu när han ska gå på toa själv behöver han ju nåt lättare. Oh 94 vid 2 år! Ja då förstår jag att du tycker det är skillnad. Mina barn har varit 79-80 cm när de fyllt två. Utom Emilio han var var nog 84.
    Så bra!! Han kommer inte vilja ha bäääää imorrn heller
    Fattar inte att jag inte köpt lamm innan, har ju sett i Bt nu från salgen att jag bara måste ha lamm!!! Men kan inte ändra mitt buds lista mer nu stackarn.
    Men då måste väl NS med mudd vara perfekt för honom?
    Min kille hade bara boxerkallingar när han skulle bli blöjfri, han storgrät om han inte hann ta av sig byxorna och pinkade på sig innan han hann upp på toan, så han vägrade byxor. Men då var j udetta i april och inte vintern.....
    Vad vore en dag på salgen........
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-05 23:18:09 följande:
    Jo tjena! Jag var 1.36 när jag började sjuan. Smal en speta var du minsann!
    när jag började 7an var jag 1,76 Vägde ca.75-80kg...då hade vikten gått tvärtom...stegrade från 4e klass när jag upptäckte att det faktiskt gick att äta mat hade kanske något att göra med att jag kom i puberteten då också...la på mig måååånga kilon på kort tid. Vill inte att Maia ska följa även i de fotspåren...det var (är...) inte roligt
    Min lillasyster som var en riktig tjockis som liten, hon rulllade fram, (mammas uttryck ) smalnade av när hon kom i puberteten o har sen dess varit jättesmal...trots att hon vräker i sig vad f*n som helst o inte tränar ett skit...men vissa är bara byggda olika från start
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!