• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-05 23:29:54 följande:
    Så häftigt att det är så olika. Michaela har växt över 20 cm från 7an till 9an. Nu är vi lika långa/korta. Så nu är vi nöjda, det var målet.
    Ja men vänta du bara, snart är du minst
    Det är min mamma En av mina systrar är bara någon cm längre, men vi andra är mycket längre
  • Milliz
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:25:15 följande:
    när jag började 7an var jag 1,76 Vägde ca.75-80kg...då hade vikten gått tvärtom...stegrade från 4e klass när jag upptäckte att det faktiskt gick att äta mat hade kanske något att göra med att jag kom i puberteten då också...la på mig måååånga kilon på kort tid. Vill inte att Maia ska följa även i de fotspåren...det var (är...) inte roligt Min lillasyster som var en riktig tjockis som liten, hon rulllade fram, (mammas uttryck ) smalnade av när hon kom i puberteten o har sen dess varit jättesmal...trots att hon vräker i sig vad f*n som helst o inte tränar ett skit...men vissa är bara byggda olika från start
    Jag måste säga att jag tillhör nog sorten som kan äta vad som helst och jag tränar inte. Eller iofs promenerar jag mycket men det är väl det ända jag presterar i träningsväg. Men det är INTE heller roligt. Jag väger 46-48kg och är 161 lång så jättemager är jag väl inte men jag skulle själv vilja ha några fler kilon men de fastnar inte hur än jag gör och vad än jag äter. Det är verkligen skitjobbigt att få höra du måste äta du är ju så mager. Priset tog nog en äldre dam som frågade om jag är sjuk eller har haft det jobbigt för att jag är så tunn. Usch vad less jag blev..
    Elias 070202 Ella 080920
  • lillronya
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:37:27 följande:
    Ja men vänta du bara, snart är du minst Det är min mamma En av mina systrar är bara någon cm längre, men vi andra är mycket längre
    Ja förmodligen blir jag minst. Men det gör inget.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-11-05 23:32:38 följande:
    Ja precis. Det där med att sortera ut för små kläder existerar liksom inte. Man får sortera ut för att man tröttnar i stället.
    som jag Fast nu har Maia äntligen vuxit ur det mesta i 92 Det har hon annars kunnat ha läääääänge, blir ju bara tråkigt då, man vill ju handla nytt
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-05 23:29:54 följande:
    Vi har i stort sett bara NS, men det är lättare med nåt tunnare.Ja han vill bara ha sina boxerkallingar. Och de är ju så sööööta. Men jag tänkte att man kanske kunde vara lite mer klädd. Han håller inte med. Så häftigt att det är så olika. Michaela har växt över 20 cm från 7an till 9an. Nu är vi lika långa/korta. Så nu är vi nöjda, det var målet.
    E låter himla förnuftig tycker jag!!
    Min kille har oftast Me&i plysch på dagis, för han äääälskar mjuka byxor.
    Men så fort han kommer hem så kastar han av sig dom och hämtar ett par rena boxerkallingar i sin låda. Han går i kallingar nästan året runt inomhus.
    Vad vore en dag på salgen........
  • Milliz
    lillronya skrev 2009-11-05 23:38:15 följande:
    Ja förmodligen blir jag minst. Men det gör inget.
    Det är inte säkert. Jag är kortare än min mamma
    Elias 070202 Ella 080920
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-05 23:31:21 följande:
    Ja de är väldigt tajta.Sånt här är ju underbart tex.
    lillronya skrev 2009-11-05 23:35:27 följande:
    Dags att sussa lite här. Ha det bra tjejer
    Nattis!!
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:35:50 följande:
    Jo detsamma för sambon här...men sån var även hans pappa som ung o ser man på honom nu så ser man en väldigt annorlunda sambo i framtiden Så jag försöker faktiskt stoppa F ibland...man ser det ju inte på honom nu då men han är en riktig gottegris o grönsaker o frukt existerar inte för honom...han kan leva på skräpmat om han bara fick. men allt det osunda kommer väl slå tillbaks mot honom precis som mot hans pappa...o hans pappa är inte bara lite smårund...vi snackar sjukligt farligt...
    Ok, ja nu har ju jag träffat alla hans släktingar och det är ett drag i alla led.
    Han har en bror som är byggd helt annorlunda och kan få en liten mage, men alla andra är smala.
    Systrarna hans passerar inte 50 kilo ens
    Men man vet ju aldrig. Han har ju sportat hela livet och har ett väldigt fysikst jobb, men vem vet, han kanske sväller upp om 10-15 år.....
  • Zvartaliljan
    Milliz skrev 2009-11-05 23:37:54 följande:
    Jag måste säga att jag tillhör nog sorten som kan äta vad som helst och jag tränar inte. Eller iofs promenerar jag mycket men det är väl det ända jag presterar i träningsväg. Men det är INTE heller roligt. Jag väger 46-48kg och är 161 lång så jättemager är jag väl inte men jag skulle själv vilja ha några fler kilon men de fastnar inte hur än jag gör och vad än jag äter. Det är verkligen skitjobbigt att få höra du måste äta du är ju så mager. Priset tog nog en äldre dam som frågade om jag är sjuk eller har haft det jobbigt för att jag är så tunn. Usch vad less jag blev..
    Jo jag har en kompis som ser anorektisk ut och alla är på henne hela tiden...jag VET att hon äter som en HÄST! Hon äter betydligt mer än vad jag gör under en dag! Men hennes ämnesomsättning verkar ju gå på högvarv...har fler gånger föreslagit att hon ska kolla upp sköldkörteln men hon vägrar läkare nu eftersom de flera gånger istället för att hjälpa henne få reda på vad som är fel, har skickat henne till en psykolog för att reda ut sina ätstörningar {#lang_emotions_yell}
    Så visst kan det vara åt båda hållen, o lika jobbigt är det. Och egentligen tror jag att en supersmal person som kan äta hur mycket onyttigheter som helst o aldrig träna lever ett mer riskfyllt liv än en fet person som äter nyttigt o tränar men ändå inte lyckas gå ner...
  • ChokladMoshin
    Milliz skrev 2009-11-05 23:37:54 följande:
    Preciiiiiiis så har jag det fast åt andra hållet.
    Ska vi dela och mötas halvvägs
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!