• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-05 23:11:01 följande:
    Ja de gör ju det. Nä jag tror de är ganska lika långa nu.
    Pluttisar! Dom ser så söta ut tillsmmans på alla bildert du lägger upp.
    Vad vore en dag på salgen........
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-11-05 23:20:39 följande:
    Näe, förstår vad du menar. Men är honmatglad och får i sig det hon ska? Har det att göra med henne problem med tarmarna kanske, lilla gumman.? Barn ska inte behöva ha ont!!! Min tjej ligger ju 2 streck åt andra hållet, hon är ju mullig. JAg oroar mig lite eftersom jag haft problem med min vikt hela livet och vill inte för allt i världen att hon ska få samma helvete. Så jag har ofta kontakt med Bvc och väger henne 4 ggr per trots att hon är 4 år. Vill hålla koll på hennes kurva så hon inte sticker iväg helt galet. Men Bvc sa att upp till 5-6 år så gär man ingenting spec.
    matglad - ehh TOTALA motsatsen...här är jag lycklig om jag får i henne ett halvt päron till kvällsmat...

Det är ju under utredning nu vad alla hennes mat-tarmproblem beror på.

Och ang. din dotter vs. dig så läs det jag skrev om mig v.s min lillasyster nyss...den mulliga blev smal som vuxen och tvärtom...så jag tycker inte du har någon anledning att oroa dig...än i alla fall.
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:25:15 följande:
    när jag började 7an var jag 1,76 Vägde ca.75-80kg...då hade vikten gått tvärtom...stegrade från 4e klass när jag upptäckte att det faktiskt gick att äta mat hade kanske något att göra med att jag kom i puberteten då också...la på mig måååånga kilon på kort tid. Vill inte att Maia ska följa även i de fotspåren...det var (är...) inte roligt Min lillasyster som var en riktig tjockis som liten, hon rulllade fram, (mammas uttryck ) smalnade av när hon kom i puberteten o har sen dess varit jättesmal...trots att hon vräker i sig vad f*n som helst o inte tränar ett skit...men vissa är bara byggda olika från start
    Känner igen det där, maken kan äta vad som helst, hur mycket som helst och när som helst utan att gå upp ett kilo.
    Han har vägt 58-59 kilo sen vi träffades för 12 år sen.....
    Så orättvist!!!
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-11-05 23:24:51 följande:
    Så bra!! Han kommer inte vilja ha bäääää imorrn heller Fattar inte att jag inte köpt lamm innan, har ju sett i Bt nu från salgen att jag bara måste ha lamm!!! Men kan inte ändra mitt buds lista mer nu stackarn.Men då måste väl NS med mudd vara perfekt för honom?Min kille hade bara boxerkallingar när han skulle bli blöjfri, han storgrät om han inte hann ta av sig byxorna och pinkade på sig innan han hann upp på toan, så han vägrade byxor. Men då var j udetta i april och inte vintern.....
    Vi har i stort sett bara NS, men det är lättare med nåt tunnare.
    Ja han vill bara ha sina boxerkallingar. Och de är ju så sööööta.
    Men jag tänkte att man kanske kunde vara lite mer klädd. Han håller inte med.
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:25:15 följande:
    när jag började 7an var jag 1,76 Vägde ca.75-80kg...då hade vikten gått tvärtom...stegrade från 4e klass när jag upptäckte att det faktiskt gick att äta mat hade kanske något att göra med att jag kom i puberteten då också...la på mig måååånga kilon på kort tid. Vill inte att Maia ska följa även i de fotspåren...det var (är...) inte roligt Min lillasyster som var en riktig tjockis som liten, hon rulllade fram, (mammas uttryck ) smalnade av när hon kom i puberteten o har sen dess varit jättesmal...trots att hon vräker i sig vad f*n som helst o inte tränar ett skit...men vissa är bara byggda olika från start
    Så häftigt att det är så olika.
    Michaela har växt över 20 cm från 7an till 9an. Nu är vi lika långa/korta. Så nu är vi nöjda, det var målet.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-11-05 23:25:56 följande:
    Pluttisar! Dom ser så söta ut tillsmmans på alla bildert du lägger upp.
    Ja de är väldigt tajta.
    Sånt här är ju underbart tex.
    091013
  • stökmamma
    lillronya skrev 2009-11-05 23:22:47 följande:
    Ja det verkar så.Här börjar vi så smått lämna 86/92 där vi huserat ett par år.
    är glad att A tagit skuttet förbi där, han höll till där länge han me, kläderna började ju nästan bli nötta
    andras barn och mina älskade ungar
  • lillronya
    stökmamma skrev 2009-11-05 23:31:36 följande:
    är glad att A tagit skuttet förbi där, han höll till där länge han me, kläderna började ju nästan bli nötta
    Ja precis. Det där med att sortera ut för små kläder existerar liksom inte. Man får sortera ut för att man tröttnar i stället.
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:28:09 följande:
    matglad - ehh TOTALA motsatsen...här är jag lycklig om jag får i henne ett halvt päron till kvällsmat...Det är ju under utredning nu vad alla hennes mat-tarmproblem beror på. Och ang. din dotter vs. dig så läs det jag skrev om mig v.s min lillasyster nyss...den mulliga blev smal som vuxen och tvärtom...så jag tycker inte du har någon anledning att oroa dig...än i alla fall.
    Näe, är inte jätteorolig än.
    Är ju medveten och håller koll på det.
    Hoppas dom brås på pappan deras som älskar allt vad sport och röra på sig heter.

Men lilla gumman då!!
    Hoppas ni får bukt på hennes problem med magen och tarmar, lider med henne.
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2009-11-05 23:28:47 följande:
    Känner igen det där, maken kan äta vad som helst, hur mycket som helst och när som helst utan att gå upp ett kilo. Han har vägt 58-59 kilo sen vi träffades för 12 år sen..... Så orättvist!!!
    Jo detsamma för sambon här...men sån var även hans pappa som ung o ser man på honom nu så ser man en väldigt annorlunda sambo i framtiden Så jag försöker faktiskt stoppa F ibland...man ser det ju inte på honom nu då men han är en riktig gottegris o grönsaker o frukt existerar inte för honom...han kan leva på skräpmat om han bara fick. men allt det osunda kommer väl slå tillbaks mot honom precis som mot hans pappa...o hans pappa är inte bara lite smårund...vi snackar sjukligt farligt...
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!