ChokladMoshin skrev 2009-11-05 23:24:51 följande:
Så bra!! Han kommer inte vilja ha bäääää imorrn heller Fattar inte att jag inte köpt lamm innan, har ju sett i
Bt nu från salgen att jag bara måste ha lamm!!! Men kan inte ändra mitt buds lista mer nu stackarn.Men då måste väl NS med mudd vara perfekt för honom?Min kille hade bara boxerkallingar när han skulle bli blöjfri, han storgrät om han inte hann ta av sig byxorna och pinkade på sig innan han hann upp på toan, så han vägrade byxor. Men då var j udetta i april och inte vintern.....
Vi har i stort sett bara NS, men det är lättare med nåt tunnare.
Ja han vill bara ha sina boxerkallingar. Och de är ju så sööööta.
Men jag tänkte att man kanske kunde vara lite mer klädd. Han håller inte med.

Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:25:15 följande:
när jag började 7an var jag 1,76 Vägde ca.75-80kg...då hade vikten gått tvärtom...stegrade från 4e klass när jag upptäckte att det faktiskt gick att äta mat hade kanske något att göra med att jag kom i puberteten då också...la på mig måååånga kilon på kort tid. Vill inte att Maia ska följa även i de fotspåren...det var (är...) inte roligt Min lillasyster som var en riktig tjockis som liten, hon rulllade fram, (mammas uttryck ) smalnade av när hon kom i puberteten o har sen dess varit jättesmal...trots att hon vräker i sig vad f*n som helst o inte tränar ett skit...men vissa är bara byggda olika från start
Så häftigt att det är så olika.
Michaela har växt över 20 cm från 7an till 9an. Nu är vi lika långa/korta. Så nu är vi nöjda, det var målet.