Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    Stormis skrev 2009-10-29 15:07:47 följande:
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! molo kids holder kæmpe lagersalg af baby & børnetøj 0-12 år Ta´ familien og vennerne med! Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00 Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00 Fredag den 6. november, kl. 14.00-18.00 Lørdag den 7. november, kl. 10.00-17.00 Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00 Baltikavej 20. 2100 Købehavn Ø Vi bor kun 15-20 minutters gang fra Nordhavn station Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage Der er rigeligt med parkeringspladser og P-vagter til at hjælpe jer, så stop ikke havnetrafikken ved at parkere uden for de anviste pladser. HUSK KONTANTER! Der vil blive fyldt op på hyldernealle dageog der vil løbende være gode tilbud. Det kan altså også betale sig at komme om søndagen. Af sikkerhedsmæssige årsager er det ikke tilladt at medbringe barne – eller klapvogne i lagerhallen. Varer købt på lagersalg returneres eller byttes ikke
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 15:43:43 följande:
    Ingen man kan åka med från Malmö på Lörd morgon till salgen o sen fran salgen till Malmö Lörd eftermiddag???
    JOOO OSS!!
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 15:47:49 följande:
    Å skulle ni kunna plocka upp mig vid station?  Tåget skulle i såna fall ankomma 6.20 till Malmö sen kan man åka hemåt från Malmö Station 17.14..Hinner man tillbaka tills dess???Måste räkna på vad de skulle kosta, va tror ni min del skulle bli i er bil?
    Ja vi måste vara hemma vid 18 så det hinner du apselut!

Ingen aning, måste kolla upp om vi kan få tag på en Brobizz nånstans...
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 15:49:29 följande:
    Å ska du åka Lördagen??? Kanske man äntligen får träffa dig då ju
    Japp då bestämmer jag att Butte, `Thea o Bubblis hoppar på gamle bilen i Malmö
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2009-10-29 18:43:58 följande:
    Hej hej...Kikar in lite försiktigt...Följde er tråd i våras och var sååå avundsjuk eftersom jag också ville åka på salg!Idag sa min man att det nog skulle funka om jag åkte denna gången!!! Tidsmässigt skulle vi faktiskt kunna få ihop det. Är lite blyger och är inte den som tränger mig på så sätt... Men jag kommer köra i alla fall och om någon inte riktigt har löst sin transport så får ni gärna åka med mig. Bilen avgår från Sjöbo i skåne och jag kommer åka på lördagen.
    Men vi kör från kristianstad och vi är bara 2 Om du vill hoppa på nånstans! Lund kanske??

har ju sett dig i ett antal trådar, så helt ny är du inte för mig
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2009-10-29 18:58:01 följande:
    Vad snällt!Jag blir nervös i hela kroppen, för jag är så knasig med nytt folk som sagt (känner ju igen dig också från trådar, men det är ju inte riktigt samma sak ), men det är ju verkligen jättesnällt tänkt! Det kanske är bra terapi för mig också Lund skulle ju passa bra i så fall.... Åh, om man skulle våga det då. Trevligare med sällskap så klart! *har en inre debatt med mig själv*Nä, nu bestämmer jag att jag gärna åker med er! Har ni brobizz? Annars kan jag nog fixa det! Har en på jobbet som sagt att jag gärna får låna av henne och hon har inte sagt något om att hon ska över bron nästa helg så det borde funka.
    Ja du får fundera på det Vi är inte jättefarliga Brobizz tror jag min kompis har fixat.

Karmasus: Jag tror du får plats i bilen, vet inte hur thea&butte har tänkt om dom har bestämt sig för att åka med på lördag? Allra helst slipper jag, eller rättare sagt, Malin köra i Köpenhamn Så om nån vill det eller har gjort det innan så byter vi gärna bil / förare
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!