Inlägg från: Tjollabolla
|
-
-
Hmm blev lite fel, försöker igen
Onsdag:
Greksmurfens bil avgår från växjö:
greksmurfen+ lillkusinen
en vän
2 platser lediga
Everlonns bil: FULL
Everlonn + Make
Liljan
Trunken + svärmor
Buttes svägerskas bil (osäker)
Svägerskan, butte, (ev svägerskans dotter) + 2-3 till? thea? karmasus? Pepper?
Lördag:
Tjollas/Lalongs bil: FULL
Tjollabolla & PartyMolly från Kristianstad
Lalong kör från Gårdstånga
Butte hoppar på i Malmö
Thea hoppar på i Malmö
-
Hur går det med alla fina åk-listor? Jobbigt att vara borta från datan i en hel dag i salgtider

-
Köp både ochLalalong skrev 2009-10-30 22:05:30 följande:Hm... okej. Olika bud i mellerud helt enkelt Men vad har hon för strl i andra märken? Är det samma där att hon precis börjat använda 98? För med Klara så sitter 98 väldigt exakt eller hur man ska säga. 104 är för stort, men det är inte FÖR stort eller hur man ska säga. Jag tror att inte bara längden spelar in för vilken strl ett barn har, utan förmodligen också själva sammansättningen på kroppen. I vissa trådar där det skrivs barn storlekar och längd/vikt så kan det verkligen skilja jättemycket fast att barnen är lika långa.
Milo är 95 cm och jag kommer köpa 98, 104 är jättestort... Men om det är t-shirts till nästa sommar så blir det 104.
Läste att du frågade om hur mkt man ska växla innan idag. Sist hade jag med mig 5000 svenska, ca 3500 ddk. Hade svårt att göra slut på det och då var ändå ca 1000 av det inte till mig. Ska ha samma summa med mig denna gången, fast enbart åt mig
Å jag ska mest handla bebiskläder!
Hmm jag vet inte om du blev klokare av detta förvirrande inlägg
-
Åh ja vi MÅSTE ses alla efteråt, så är det bara! PÅ parkeringen eller närmsta fika place, vad som. Det ska bli såå kul att träffa er alla igenZvartaliljan skrev 2009-10-31 08:45:48 följande:Ja det är ju främst för er skull jag vill åka då med Inte ofta man får chansen att träffa alla goa pölsekärringar ju!Men kan vi inte bestämma att vi ses efteråt o äter tillsammans någonstans? Eller om vi sätter oss på parkeringen o tar en liten fika allihopa, jag kan packa med mig
-
Förresten så MÅSTE jag ha den finaste, råsaste skötväskan som finna att få tag i! Liggdelen till vår vagn är mörkorange och MÅSTE piffas upp betydligt!
-
Ja jag jobbar då, men bara till tolv. Men måste in och hämta dom beställda dansk pengarna på eftermiddagenZvartaliljan skrev 2009-10-31 09:01:46 följande:men du o jag kanske kan ses på tisdag? Eller jobbar du då med? Försöker planera in när jag ska köra till sjukhuset o lämna prover...vill ju gärna att Maia ska ha något roligt att se fram emot samtidigt som det hemska...o en lekdate med Milo vore verkligen något roligt
Onsdag kan jag nog på eftermiddagen, ska till läkaren på förmiddagen och hoppas på att bli helt sjukskriven sen...
-
Såg väldigt bra ut! Men jag vill ha MER RÅSA!
-
Som denna!Tjollabolla skrev 2009-10-31 09:55:02 följande:Såg väldigt bra ut! Men jag vill ha MER RÅSA!
http://www.mylittlestar.se/Shop/Index.php?sArtModelId=609 -
Jaaa där ligger 2 sånna på T med! Ska apselut vänta till kalendrarna, det brukar bli BRA pris på skötväskor dåRååSa BuBBlan skrev 2009-10-31 10:26:26 följande:denna e ju fin åxå smavi.se/shop/show_product_pictures.asp?artnr... fanns flera riktigt snygga där tycker jag..