Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Trallalaaaaa! Gubben har vänt

Fick just sms.. (han är i Norge)  Åk du hjärtat skrev han  *me väldans lycklig*  Känns liksom roligare om det inte blir tjafs runt det {#lang_emotions_sunny}

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-29 20:56:44 följande:
    Man kan bli så själa glad av sånt!! Kul!!
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-29 20:56:41 följande:
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 20:56:10 följande:
    Åh vad skönt!
    lillronya skrev 2009-10-29 20:56:02 följande:
    Vad skönt att han ändrat sej Alltid lättare så.
    Ja NU känns det roligt igen   *pöss på min gubbe* {#lang_emotions_heart}

Resebiten kvar då bara {#lang_emotions_dreamer} Lutar åt tåget tor faktiskt
  • RååSa BuBBlan
    Lalalong skrev 2009-10-29 20:59:21 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 20:53:36 följande: Jag förstår verkligen hur du menar Ville ju åka, men hade inte känts roligt om inte Mattias hade tyckt att det var en bra idé. Han hade inte nekat mig, det vet jag... men han kunde ju "tillåtit" det med större eller mindre glädje. Men när han sa "Klart du ska åka älskling, det är du verkligen värd efter det år vi haft". Det gjorde ju att det blev roligt riktigt på riktigt lixom
    Ja det är ju absolut roligare OCH bättre för husfriden om man tycker lika om det

Inte kul att komma hem med sina underbara påsar till en suris {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-29 21:08:02 följande:
    min är ganska sur
      Varför?
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-29 21:13:46 följande:
    pengar pengar pengar...han tycker jag ska SPARA pengarna på ett KONTO istället, han har fortfarande inte fattat att jag tjänar mer på att handla på salgen o sen sälja när Maia/lillebror använt det än den lilla räntan man får på ett konto!!Dumma gubbe
    Aha... Låter exakt som min!! Han tyckte jag skulle spaaaaara alla pengarna istället, men ska ungen gå naken då eller vadå??? Salgen är ju för fasiken HM priser liksom!! Å dom får man slänga efter bruk o dessa säljer du och får typ igen pengarna.. Korkade gubbar!!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-10-29 21:20:38 följande:
    Haha...som om Bubblan skulle sakna kläder?
    Å seriöst!! Du ska se hennes kala nakna garderob nu, den är en mardröm verkligen Det är skandal, så tom har den aldrig varit NÅNSIN!! Jag ska åtgärda de lite snabbt nästa helg då va de tänkt
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-10-29 21:28:17 följande:
    Med tom menar du "bara" ett 50-tal plagg?
    Å men det är en STOR garderob   Tror vi bara har 60 brallor kvar, inkl leggings då iofs Har liksom ingentig på den hyllan där suitsen låg, alldeles tomt och naket Vet inte vad vi ska stoppa dit? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Stormis skrev 2009-10-29 21:34:28 följande:
    Bara 60 brallor kvar. Ha ha, du är för go . Eeeeeeeeeeeeeeeeekande tomt .
    Jo men för mig är det tomt, liksom sådär tråkigt att välja på morgonen nu.. Bara samma samma samma Måste uppdatera leggingsen till 98:or nu några av dem, 92 börjar bli precisa i längd å ser töntigt ut Vad ska jag ha på suits hyllan? Tips? Kanske en speciell tunika hylla? Iofs skulle jag helst hänga dem.. *älskar garderobspyssel*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-29 21:39:30 följande:
    sådär j nu fick jag ut liiite på t gaahh jag har lite panik jag
    Bra jobbat!! meeeera Molosar åt Butte!!
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!