Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Molos Lagersalg Hösten 2009!

skrutthumlan2 skrev 2009-10-30 11:22:50 följande:
    party molly- här är en till oskuld Rååsa bubblan- jag blev faktiskt lite förvånad när jag såg korten från er salgresa-sjukt mkt grejer! men vilket himmelrike! tack för svar om pengar!Brukar det finnas lurvar och fleece tröjor på salgen?
    Det finns helt sjuuuuuuuuuukt mycket kläder   *Molo Himlen*

Ja det brukar finnas, lite olika mycket dock.. Sist va det riktigt dåligt om dom, jag kom hem med tre bara {#lang_emotions_undecided} Hoppas på massor med mera denna gång
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-10-30 11:41:39 följande:
    Hej Sorry att jag försvann, det var lite fönstertejp som behövdes sättas upp pronto! Boka till mig med! Kan du lägga ut så länge? Jag har glömt min dosa i Sthlm (är i Dalarna nu)- men jag kan ringa syrran och be henne sätta över pengar om du behöver dem ASAP.
    Oki.. Då bokar jag tre biljetter

Inboxa din email så får du betalnings uppgifter där...
  • RååSa BuBBlan

Go kväll!

Huj vilken dag!! Haft FÖR mycket att göra verkligen Men så går det om man sover för länge

Resan är booooookad   Fick ihop det tillslut så nu tågar vi ner på Fredag natt, lär sova som krattor alla tre {#lang_emotions_ghost}

Önskar alla T köpare kunde betala liiite snabbare nu så man kan knalla o växla {#lang_emotions_dreamer} Undrans om man hinner få in pengarna från Söndagens auktioner?? Där ligger ju en tusenlapp åxå loksom..

• RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-30 18:50:24 följande:
    Go kväll!Huj vilken dag!! Haft FÖR mycket att göra verkligen Men så går det om man sover för länge Resan är booooookad   Fick ihop det tillslut så nu tågar vi ner på Fredag natt, lär sova som krattor alla tre Önskar alla T köpare kunde betala liiite snabbare nu så man kan knalla o växla  Undrans om man hinner få in pengarna från Söndagens auktioner?? Där ligger ju en tusenlapp åxå loksom..
    Liksom ska de ju står åfkårs
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-30 18:55:41 följande:
    jag har varit duktig idag jag har rensat gaderoben här hemma för att göra plats åt molo kläder  gissa vems kläder jag rensade bort??? MINA hahaha
    Ha ha ha Självklart!!  *ASG*

Mina får plats utan problem, här e de eeeeekkkkooooooo
  • RååSa BuBBlan

Är det HÄR ni är nu

Vet ju inte vilken tråd jag ska vara i jue

• RååSa BuBBlan

Go dagens!

Nu har vi varit i stora staden och bränt lite pengar på gubben   Han fick en ny jacka och två fina fina tröjor, de va allt lite synd om honom som inte fick åka på Molo Nu e han snäll och glad igen

• RååSa BuBBlan

Häpp.. Här va re lungt

Hänger lite tvätt istället då

Cu

• RååSa BuBBlan

God morgon..

Nån annan som har problem med mailen från T? Jag får inte mailen efter avslutad auktion {#lang_emotions_undecided}

Fick in närmare 2500.- igår {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!