Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Molos Lagersalg Hösten 2009!

*jädrans dator*  Bara stänger av sig hela tiden

MejaKiZnic skrev 2009-11-02 19:46:59 följande:
    Vad tråkigt, hade gärna delat men bor i Helsingborg och helt fel ställe RååSa BuBBlan skrev 2009-11-02 19:10:23 följande: Dalmatiner, Cuba cars
    Dalmatinerna funkar ju, tackar!
    Duntoffla skrev 2009-11-02 19:47:03 följande:
    Alla fina stars Shoppade ju en del såna sist.
    Just de.. starsen   Vilka köpte du sist? Fick du mail av mig just? Skrev ett långt ett sen så la datorn av samma sekund jag skickade..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    svischan skrev 2009-11-02 20:00:17 följande:
    Jag har bara lyckats skramla ihop 4000 svenska, men det räcker en bit va? Har för mig att jag hade något liknande förra året, och då fick jag iaf runt 20 juniorplagg...
    Å absolut!! Jag tror jag hade 4000 sek första gången jag åkte och jag va då nöjd

Skulle du samåka med oss efter Malmö?
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-11-02 19:29:57 följande:
    Gaahhhh det ska snöa på onsdag eftermiddag i skåne 
    Uuuuaahh {#lang_emotions_undecided} Kör försiktigt och på med vintertassarna!!
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-02 20:05:26 följande:
    Jag köpte dessa. Det fanns hur många fina suits som helst men jag kunde ju inte bunkra hur mkt som helst till en bebis som inte finns

Å alla dom starsen funkar ju   Måste visa syrran så får hon tycka till! Tack!

Jag köpte ju bara kaninerna och uttrarna i småttis, sen två prickiga suits i 74.. Denna gång tänkte jag bunkra något lite mer

Undrans om prickarna kan falla syster i smaken? {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-02 20:06:15 följande:
    Bubblan- nope, inget mail.Svisch- Jag hade 4000 kr sist och fick massa fint. Kommer ha samma summa denna gång
    Ja ja.. Jädrans.. Skiver ett nytt när jag orkar då
  • RååSa BuBBlan

Tofflan-- Har du fixat dina pengar? Jag bokade på Forex hemsida idag och hämtar på Torsdag.

När ska vi ses på Fredag? Man behöver väl inte vara där ybertidigt?

• RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2009-11-02 20:20:25 följande:
    Lugnt här nu. Sitter alla bänkade framför Kanal 5 nu lr . Tittar samtidigt som jag surfar i soffan
    Vad e de på 5:an???
  • RååSa BuBBlan
    svischan skrev 2009-11-02 20:23:04 följande:
    Med tanke på att min dotter bojkottar allt som inte är leggings och klänning så tvivlar jag på att jag kommer handla upp ens hälften, men jag vill ju inte stå där och tvingas välja bort något...Ja, jag hänger på er tänkte jag, Duntofflan bjöd in mig Billigt med taxi då ju, och roligare med sälskap!
    Å ja absolut ska du hänga på

Blir mååååånga leggings för 4000
  • RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2009-11-02 20:24:41 följande:
    Dokusåpa om GeKås som börjar idag
    Aha
    Duntoffla skrev 2009-11-02 20:25:02 följande:
    Eller hur? Man blir bra sugen när man ser de små söta plaggen.Alvin vill säkert ha en lillasyster Det är ett flera år gammalt print och fanns bara i smått. Men det är möjligt att det finns i småttisar nu med om du är ute efter det. Tyckte det var rätt lugnt förra gången. Inga vassa armbågar. Ja, när ska vi ses? Ju senare desto bättre om du frågar mig. Måste ju hinna hem och vända jag Vad tror du om typ 22.40? Jag ska hämta mina imorgon. Hoppas på en bra kurs nu bara...
    22.40 låter jättebra, jag tar nog en taxi in, vågar inte åka kommunalt ensam så sent *läskigt*

Kursen låg på 1,40 nu ikväll tror jag? Säkert ner lite i morgon
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-11-02 20:35:34 följande:
    Aha, pappan kanske går att smörja lite om han får se alla fina söta plagg Amen, vi kan ju hämta upp dig då i stället. Vi passerar ju.
    Aha.. Ni bilar in? {#lang_emotions_dreamer} Ni får gärna plocka upp mig
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!