Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Duntoffla skrev 2009-10-29 23:11:57 följande:
    Jag kommer inte in på bussidan men jag antar att det inte kommer funka för mig i alla fall.Gör ni vad som passar er bäst, jag reder mig alltid Åkte ju tåg själv sist
    Nu kommer gubben min så jag måste gå, men i morgon SKA vi ha bestämt oss

Sov gott!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 07:12:17 följande:
    Attans vad svårt det är att sova när det är lagersalg på gång
    Tycker du?   Jag blåste på till 10.30

*jädrans trött*
  • RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2009-10-30 10:17:54 följande:
    det beror på om jag har jobb...det blir bra mycket svårare att åka om man jobbar.Nu hade egentligen varit perfekt. Attans att jag inte bor kvar i stockholm..då hade jag åkt utan att blinka
    Men blås ner till oss på Fredagen och haka på tåget med oss natten till Lördag Går ju inte förrän 23 tiden..
  • RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2009-10-30 10:39:50 följande:
    ja åt det hållet är det inga problem. Även om det ju varit bra mycket billigare med fylld bil från sthlm.Det är hem till Luleå igen som det blir problem. Är attans dyrt att åka från stockholm på söndag eller tidig måndagså jag får nog fila klart på min önskelista istället och spendera pengar på salgen fast jag själv inte får tillfälle att rota runt bland allt fint och träffa er andra galningar
    Aha... Då förstår jag {#lang_emotions_undecided} Synd! Hade vart skojsigt
  • RååSa BuBBlan

Jag e skitnojjig över den här influensan när man ska resa   Först sova på ett tåg med okända, sen i danmark, sen salgen... Är jag urfånig???

• RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-10-30 10:48:01 följande:
    Rååsa Bubblan- Hur har du funderat? Blir det tåg på fredag kväll för din del oxå? Och hem direkt efter?
    Mailade med Tofflan just å det lutar starkt åt det ja   har du bestämt dig till hundra? Vi måste nästan boka idag om vi ska..
  • RååSa BuBBlan
    skrutthumlan2 skrev 2009-10-30 11:12:07 följande:
    Tjohooo, nu har jag bokat biljett till kastrup där jag kommer möta upp en kompis. är så glad! hoppas vi hittar sen bara.... ni som varit där förut och tokshoppat, hur mkt pengar går det åt ungefär?
    Jag har växlat in mellan 4 och 12000 svenska dom gångerna jag åkt.. 12 va svårt att göra av med, men då handlade jag nästan bara till ett barn, har man flera barn att handla åt kan man nog lätt bränna stora summor

Jag kommer växla in ca 5 denna gång..
  • RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-10-30 10:48:01 följande:
    Rååsa Bubblan- Hur har du funderat? Blir det tåg på fredag kväll för din del oxå? Och hem direkt efter?
    Det blir jag som bokar så får ni föra över till mig för er biljett, ska jag boka till dig åxå?
  • RååSa BuBBlan
    PartyMolly skrev 2009-10-30 11:17:44 följande:
    åååååååååååååå vad jag lääängtar!!!det kan inte bli lördag snabbt nog!!! hhihiska bli skönt att bli av med salgoskulden pengar är fixade å barnvakt oxo!!!
      Härligt med första gången

Minns min första gång!! Jääääädrans vilken kick när man ser berget av kartonger utanför när man köar
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!