• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Tasha78
    Busbellan skrev 2009-10-30 07:21:40 följande:
    Ni som ska åka på lördagen. I värsta fall om jag inte får nåt resesällskap härifrån, finns det nån bil jag kan få plats i från Malmö? Vill helst inte in i Malmö och köra, men finns det nåt lätt ställe att ta sig till där jag kan bli upplockad så kanske det går. *hoppas*
    svågertorp är ett lätt ställe och på vägen mot bron
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 07:30:35 följande:
    Vi är full bil, men jag vet att Wilma Ängelholm hade 3 platser i bilen som hon ville fylla
    Åh, vad bra då kanske det kan finnas en plats till mig
    Tasha78 skrev 2009-10-30 07:31:18 följande:
    svågertorp är ett lätt ställe och på vägen mot bron
    Låter bra, behöver man knappt in i stan då eller?
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Tejja

Hello!

Nu äntligen är jag inne på internet igen!
    Jag hänger inte riktigt med på svängarna för resa från Sthlm. Vilka är det som är intresserade och vilka är hindrena?
    Att Tofflan jobbar fredag kväll och börjar söndag 13 har jag koll på- men annars då?
    Rååsa Bubblan och Mammastök är det som oxå tänkte åka från Stlm va? (Fast mammastök kommer längre uppifrån va? {#lang_emotions_undecided} *förvirrad*
    Jag skulle kunna vara borta fredag-söndag och tycker att det hade varit kul att passa på göra en liten minisemester av det hela. Men det funkar ju helt klart inte för Duntoffla denna helg.
    Nu har jag sett att alternativ som bil, buss och tåg kommit upp i tråden. Jag ska läsa ikapp lite och se om jag blir klokare.
  • skrutthumlan2

Någon som vet hur man tar sig från kastrups flygplats? är det svårt att hitta om man ska gå från nyhamns station?

• Tjollabolla
    Tejja skrev 2009-10-30 08:16:27 följande:
    Hello! Nu äntligen är jag inne på internet igen! Jag hänger inte riktigt med på svängarna för resa från Sthlm. Vilka är det som är intresserade och vilka är hindrena? Att Tofflan jobbar fredag kväll och börjar söndag 13 har jag koll på- men annars då? Rååsa Bubblan och Mammastök är det som oxå tänkte åka från Stlm va? (Fast mammastök kommer längre uppifrån va?  *förvirrad* Jag skulle kunna vara borta fredag-söndag och tycker att det hade varit kul att passa på göra en liten minisemester av det hela. Men det funkar ju helt klart inte för Duntoffla denna helg. Nu har jag sett att alternativ som bil, buss och tåg kommit upp i tråden. Jag ska läsa ikapp lite och se om jag blir klokare.
    Det blir du nog inte Jag satt här igårkväll och fattade ungefär... N O L L 
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 08:20:33 följande:
    Ja, jag försökte också läsa ikapp, men fattar ingenting, tror inte nån kommit fram till nåt
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Tejja
    Busbellan skrev 2009-10-30 08:23:46 följande:
    Ja, jag försökte också läsa ikapp, men fattar ingenting, tror inte nån kommit fram till nåt
    *ASG* Jag förstår vad ni menar!
    Jag satt och försökte hänga med från min Iphone igår, men jag trodde hela tiden att jag missade någon sida, för jag hängde lixom inte med. Sedan kom Dunis sms med jämna mellanrum och la till info. Jag tror att de oxå snackade via msn, så det kanske förklarade virrvarret! 
  • Pildi

Hej tjejer!

Jag brukar inte skriva i tråden men följer er ibland, när jag hinner. Jag skulle också vilja åka till Köpenhamn. Bor i Malmö, saknar körkort men ev. kan låna en bil om ngn vill köra..

• Pildi
    Pildi skrev 2009-10-30 08:31:31 följande:
    Hej tjejer!Jag brukar inte skriva i tråden men följer er ibland, när jag hinner. Jag skulle också vilja åka till Köpenhamn. Bor i Malmö, saknar körkort men ev. kan låna en bil om ngn vill köra..
    och jag vill åka på onsdag helst . Tänk om alla fina kläderna tar slut..he he
    Vet ngn om man kan låna ut ett bropass? Jag har en bekant som jag vet att har ett, skulle kunna fråga honom.
  • Flock
    Haha, vad skönt att höra! Har suttit här och läst och jag fattar oxå verkligen noll. Kände mig otroligt trög men då är vi alf några stycken i samma gäng nu

God morgon förresten!!

Tjolla: LYcka till idag!!
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!