• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • FL Lisa
    solouniko skrev 2009-10-30 10:21:24 följande:
    Jo det är klart, jag är ju mammaledig då fortfarande. Tänkte få ihop typ 3-4 st som åker härifrån också hämtar vi upp stökis i söderhamn Fast om jag inte hade ammat min lilla mammagris nu hade jag nog tagit sista minuten till sthlm och liftat därifrån
    ni tänkte åka bil ändå från luleå? You are crazy ;.)

ja amning är lite svårt att göra något åt..mammagris är ju inte hela världen. När du väl åkt och M är ensam med pappa så är jag säker på att det hade gått utmärkt ändå..dom hade som inte haft något annat val än att lösa det
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-10-30 10:25:06 följande:
    LJ2, där är du ju!!! Du är efterlängtad!! Är det helt säkert att du kommer åka, i så fall bokar jag en plats hos dig
    har inte kollat på jobbet, men alla säger att det inte är övertid på helg förrän om 2 -3 veckor ca (har inte varit det andra år, utan 1 eller 2 sista helgerna i nov bara)
    så ja, säker!
    o sambon sa "åk så får vi slut på tjatet här hemma fast med ett skratt i rösten"
    jag har varit så besviken av att inte veta, o letat kläder på sidor, o glott sönder bildtråden för  dregla på allt.. så..
    JA !!
    * 3 underbara busfrön *
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2009-10-30 10:26:07 följande:
    ni tänkte åka bil ändå från luleå? You are crazy ;.)ja amning är lite svårt att göra något åt..mammagris är ju inte hela världen. När du väl åkt och M är ensam med pappa så är jag säker på att det hade gått utmärkt ändå..dom hade som inte haft något annat val än att lösa det
    Ja det är planen Borde ju nästan vara billigast också om man är 4-5 stycken som delar på bensinen. Man får väl stoppa lite här och där såklart, är det 150 mil kanske enkel väg? Eller längre?

Jo precis, mammigheten är ju inte hela världen. Det måste hon ju ändå komma över, men det är ju det där med amningen. Nåja, jag får göra en liten beställning nu och hoppas på till våren
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-10-30 10:29:42 följande:
    har inte kollat på jobbet, men alla säger att det inte är övertid på helg förrän om 2 -3 veckor ca (har inte varit det andra år, utan 1 eller 2 sista helgerna i nov bara)så ja, säker! o sambon sa "åk så får vi slut på tjatet här hemma fast med ett skratt i rösten" jag har varit så besviken av att inte veta, o letat kläder på sidor, o glott sönder bildtråden för  dregla på allt.. så.. JA !!
    ÅHHH, jag hänger med dig då om det är ok
    Vi får räkna på lite kostnader också bara så jag vet hur mycket pengar du ska ha
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Pepper79

Tror det trillat bort ett par bilar på vägen. Lägger till dem . Har säkert missat någon annan nu

ONSDAG:

Greksmurfens bil
    avgår från växjö: 2 platser lediga
    greksmurfen+ lillkusinen
    en vän

Everlonns bil: FULL
    Everlonn + Make, Liljan, Trunken + svärmor

Smultrons bil: FULL
    Therese, Oliversmamma, Stormis, JsN, Smultron

1och1är3 bil: FULL
    1och1är3, LillRonya, Flock +2 som ännu inte fastnat här i tråden

Buttes svägerskas bil (osäker)
    Svägerskan, butte, (ev svägerskans dotter), Pepper och ev. thea och grodan

LÖRDAG:

Tjollas/Lalongs bil: FULL
    Tjollabolla & PartyMolly från Kristianstad
    Lalong kör från Gårdstånga
    Butte hoppar på i Malmö
    Thea hoppar på i Malmö

LJ2 bil kör från Vaggeryd:
    LJ2 (+2 kanske, svar på mån av dom), kör från vaggeryd - busbellan hoppar på i ljungby?

(¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Pildi
    Zvartaliljan skrev 2009-10-30 09:49:03 följande:
    det var väl mig du åkte med Galningen som alla danskar aktar sig för i trafiken
    Ja, preciss! stackars dig som inte kan åka! Grattis till bebisen i magen!!!
  • LJ2
    Busbellan skrev 2009-10-30 10:31:59 följande:
    ÅHHH, jag hänger med dig då om det är ok Vi får räkna på lite kostnader också bara så jag vet hur mycket pengar du ska ha
    Jag har räknat med dig i bilen iaf
    japp, ska kolla, räkna, o se billigast..
    bron har jag varken bizz eller vill köra köpenhamn, så kommer inte ta den..
    hittade ju en annan så smidig väg sist!!
    kommer precis rakt på!! ja, bara svänga vänster då så kommer man in mot området vid hamnen..
    slipper hela köpenhamn biten
    MEN.. om jag måste, så kör jag bro o köpenhamn med.. *allt för mina älskade kläder*

ska räkna.. inboxar dig snart om förslag på väg..
    * 3 underbara busfrön *
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 07:12:17 följande:
    Attans vad svårt det är att sova när det är lagersalg på gång
    Tycker du?   Jag blåste på till 10.30

*jädrans trött*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    FL Lisa skrev 2009-10-30 10:17:54 följande:
    det beror på om jag har jobb...det blir bra mycket svårare att åka om man jobbar.Nu hade egentligen varit perfekt. Attans att jag inte bor kvar i stockholm..då hade jag åkt utan att blinka
    Men blås ner till oss på Fredagen och haka på tåget med oss natten till Lördag Går ju inte förrän 23 tiden..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • svischan

Är det någon bil som har en plats ledig från Malmö på lördag?
    Vi ska sova där, och jag hade tänkt ta tåget, men om det går en bil så är ju det trevligare!

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!