• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Flock
    Pildi skrev 2009-10-30 08:33:12 följande:
    och jag vill åka på onsdag helst . Tänk om alla fina kläderna tar slut..he he Vet ngn om man kan låna ut ett bropass? Jag har en bekant som jag vet att har ett, skulle kunna fråga honom.
    Går jättebra att låna brobizz!
    Bropass vet jag inte.. Vet inte om det finns något som heter så..
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Buttelina
    Pildi skrev 2009-10-30 08:31:31 följande:
    Hej tjejer!Jag brukar inte skriva i tråden men följer er ibland, när jag hinner. Jag skulle också vilja åka till Köpenhamn. Bor i Malmö, saknar körkort men ev. kan låna en bil om ngn vill köra..
    om min svägerska inte kan så kan vi åka ihop igen

i så fall får vi ta din bil, pepper kör och jag har navigator och bropass {#lang_emotions_tongue_out}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tjollabolla
    Flock skrev 2009-10-30 08:38:12 följande:
    Haha, vad skönt att höra! Har suttit här och läst och jag fattar oxå verkligen noll. Kände mig otroligt trög men då är vi alf några stycken i samma gäng nu God morgon förresten!!Tjolla: LYcka till idag!!
    Tack!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Zvartaliljan

haha förvirringen är total verkar det som

Jag erbjuder iaf sovplats för de som vill i Karlskrona, sen kan vi kanske fylla en bil ner till salgen. Fyller vi en bil blir kostnaden t/r karlskrona inkl.brobizz ca.200kr/person. Resan från stockholm-karlskrona t/r kostar 680kr med buss ner fredag och hem söndag. Så total kostnad för er från sthlm för resan blir alltså ca.880kr
    Sammanfattning av gårdagens förvirrade virrvarr av inlägg mellan mig och stökis

• Tejja
    Zvartaliljan skrev 2009-10-30 08:57:39 följande:
    haha förvirringen är total verkar det som Jag erbjuder iaf sovplats för de som vill i Karlskrona, sen kan vi kanske fylla en bil ner till salgen. Fyller vi en bil blir kostnaden t/r karlskrona inkl.brobizz ca.200kr/person. Resan från stockholm-karlskrona t/r kostar 680kr med buss ner fredag och hem söndag. Så total kostnad för er från sthlm för resan blir alltså ca.880kr Sammanfattning av gårdagens förvirrade virrvarr av inlägg mellan mig och stökis
    Tack! När går bussen till resp från karlskrona, när är den framme? Hur långt är det från Karlskrona till Köpenhamn? Många följdfrågor blev det!
  • Zvartaliljan
    Tejja skrev 2009-10-30 09:02:53 följande:
    Tack! När går bussen till resp från karlskrona, när är den framme? Hur långt är det från Karlskrona till Köpenhamn? Många följdfrågor blev det!
    du kan kolla busstiderna på www.svenskabuss.se

Härifrån till salgen tar det ca.2½ timme. ca.25mil.
  • Greksmurfen

hejehj ..weeeeeeeeeeee salg=)....
    här ska åkas på ons. ev 2 platser lediga i min bil från växjö. kommmer låna navigatorå ska kolla troja kan få låa bropass med=)

• Mamma Kråkan

tjejer jag har full koll på listan till Nelly men till lillebror står det still, villka print fanns nu till killar förutom dalamtiner & dinosar?

• Busbellan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-30 09:19:34 följande:
    tjejer jag har full koll på listan till Nelly men till lillebror står det still, villka print fanns nu till killar förutom dalamtiner & dinosar?
    Det finaste (enligt mig) var ju den med bilar på röd botten
    Mamma till Nora, August och Ella
  • LJ2
    JuliaochNelly skrev 2009-10-30 09:19:34 följande:
    bilarna fanns väl? BUBBLORNA I OLIKA FÄRGER? oj caps..
    tuggumi, va det vårena? *fundear*
    hangar,
    det andra rymd va vår oxå eller? *har ett linne jag köpte i somras iaf, nåt rymd, men inte det vanliga space.. svart-vit rutig baksida har hans iaf*

e lite osäker på om de va vår eller höst.. tror vår..
    nån? ska jag fota?
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!