• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • LJ2
    Olivers Mamma skrev 2009-10-30 09:44:43 följande:
    Usch jag hade mardrömmar om salgen inatt... att allt va slut hur salgtokig är man inte då?!?!
    haha.. "du e ju skadad" som dom säger till mig här
    såna hemska saker får du inte säga!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • Zvartaliljan
    Pildi skrev 2009-10-30 09:46:51 följande:
    oki, hade varit jätteskönt! Jag tror faktiskt att jag åkte med dig och några andra trevliga tjejer i våras med... Jag ska i väg och handla men kommer igen på e.m och diskuterar! jag längtar verkligen efter onsdag!! Tänk alla de fina kläderna jippii och sedan är det rätt roligt att träffa andra MOLO tokiga mammor !! Vad är skillnaden mellan brobizz och det andra??
    det var väl mig du åkte med Galningen som alla danskar aktar sig för i trafiken
  • Mamma Kråkan

jag fattar mig inte på salg bloggen, inte sjutton kostar väl baby byxor 200 danska?

• Mamma Kråkan

never mind nu såg jag då jag öppnade ögonen 75

• LJ2
    LJ2 skrev 2009-10-30 09:47:26 följande:
    www.batinki.e-butiken.se/show_product_picture... va visst vårens med står det (vt-09) krumelur.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filenam... hör väl eg till dino ? men det hittar jag.. krumelur.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filenam... dom fanns väl i svart, blått o grön tror jag? =) mycket jag glömt med!! o jag ska ju ha till pojk!! bra o kolla runt lite märker jag =))
    blev nåt fel med första länken.. linnet kom med igen..
    krumelur.jetshop.se/ProductPopup.aspx undra om det funkar nu?
    * 3 underbara busfrön *
  • Olivers  Mamma
    LJ2 skrev 2009-10-30 09:48:47 följande:
    haha.. "du e ju skadad" som dom säger till mig här såna hemska saker får du inte säga!!!
    Jag har mått så dåligt över det så jag var tvungen att få ur mig det *gråter*
    Jag försöker hitta alla världens ursäkter till varför jag ska åka (har bestämt att jag ska åka men det är ju mycket annat som blir lidande) för att ursäkta mitt samvete, inte ok att shoppa så mycket som jag gör. slutade räkna på 20 000 från det att jag var i sthlm och tills igår (o jag studerar så jag borde ju hålla i pengarna). Efter salgen kanske jag ska lägga in mig på rehab
  • Mamma Kråkan

Någon som har koll på om det fanns väpnar luvor förra säsongen som kan dyka upp på salgen...kan för allt i världen inte minnas det .*suckar*

• FL Lisa

åh vad härligt det låter med salg...man blir ju helt salgsjuk av att läsa i den här tråden.
    Nästan så att jag har lust att ta flyget till stockholm på fredag och försöka ta mig till salgen jag också

• Tejja
    FL Lisa skrev 2009-10-30 09:58:47 följande:
    åh vad härligt det låter med salg...man blir ju helt salgsjuk av att läsa i den här tråden. Nästan så att jag har lust att ta flyget till stockholm på fredag och försöka ta mig till salgen jag också
    Låter som en bra plan tycker jag!
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!