Vanligt att tända på äldre män?
Är det vanligt att "yngre" tjejer /kvinnor tänder på äldre män?
Alltså bara för sexets skull, inget förhållande? Tänkte att det är väl forfarande lite tabu med detta, yngre kvinna-äldre man alltså?
Är det vanligt att "yngre" tjejer /kvinnor tänder på äldre män?
Alltså bara för sexets skull, inget förhållande? Tänkte att det är väl forfarande lite tabu med detta, yngre kvinna-äldre man alltså?
Näää.
Dom flesta vill ha snygga män i sin bästa ålder förstås. Jag är kvinna och är inte intresserad av män som är tydligt äldre. Inte alls.
Även om de har pengar och makt så har de mindre sexuell förmåga och börjat bli gubbiga ELLER gubbsjuka och jag vet inte vad som är värst.
Jag har spanat in en 22-åring på jobbet. Tror hon spanat in mig också. Hon låter blyg, lite undergiven till och med, när vi hälsar på varann. Hört att hon låter annorlunda med sina arbetskamrater.
Hon känner nog av min maskulina energi och känner sig osäker då jag är äldre.
Dom flesta kvinnor tror inte att en så ung tjej tänder på äldre män.
Män som tror det (som jag) är patetiska.
Nej inte jag. Jag har alltid dragits till jämnåriga, som mest 5års skillnad upp eller ner.
Det händer tyvärr alltför sällan att kvinnor i 30-års åldern visar intresse. Det har hänt på jobbet vid något tillfälle men jag har medvetet valt att inte besvara inviterna. Känns liksom inte rätt att inleda något på jobbet. På nätet har det hänt några gånger och min yngsta är 26 när jag var 48. Jag skulle gärna träffa någon betydligt yngre än mig att ha som älskarinna men det är svårt att hitta tyvärr.
Så sant, tycker också det är patetiskt men det gäller väl samma i alla åldrar tycker jag. Det handlar ju om att ha lite självdistans och bra självbild oavsett ålder. Inte så charmigt med en kille i min ålder heller som tror för gott om sig själv.
?Det är bra med variation? får även killar/män säga i min värld, jag är inte PK precis