-
Åh det hade jag velat ha, åerfekt linneskåp för mig. Superfint! Sverige är ett för avlångt land!mage06 skrev 2009-10-31 20:33:00 följande:Åh, det här hade jag velat ha till tjejernas rum om det bara varit närmre...www.tradera.com/Skank-Postsorteringsskap-Gamm...
-
Här har vi också stram budget (inte fått a-kassa än) så jag o lilleman tänkte baka en princesstårta bara. Mysigt och kalasigt!
-
Videli:
Jag köpte en på Åhlens för två tre år sen. Den är snudd på en meter i diameter. Kanske har de även i år?
Är ni nöjda med Ektoprsofforna?
Jag ätnker alltid att de vore bra, och till bra pris, men sen när vi provsitter så tycker jag det är för dåligt sittdjup. Jag vill nog vara mer ombonad av soffan, ni vet. -
Mimmi:
Jag var inne i din butik och tittade runt lite. Så mycket fint! Jag gillar att sy. Men jag tycker det är svårt att hitta fina barntyger i jersey eller liknande. Var hittar du tyger med så fina mönster? -
Är det någon som sett dem live? Är de värda pengarna?Videli skrev 2009-11-07 20:01:10 följande:Är det inte flera i tråden som är ute efter industrilampor...www.blocket.se/orebro/Industrilampor_24544702...
-
No1:
Stackars lillan! Hoppas det går över nu då, så himla jobbigt att behöva va inlagd. Kramar till er!
Fluff:
Det låter riktigt jobbigt det där. Växer det bort av sig självt, är det något de har i en viss ålder? Kram till er också! -
Fluff:
Jättefin! Jag håller på att sy hunden.
Har tänkt ge mig på katten sen, men göra morrhåren i fiskelina eller något sånt mer barnvänligt material. Ståltråd skulle inte funka med min son, kanske vid nio år eller så, men dit är det ju långt! -
Jag gillade verkligen Chills tunikor! Härligt med lite annat än det vanliga!Peak skrev 2009-11-12 19:52:01 följande:någon som har tips på fina klädmärken?Jag hittade i dagarna dessa som jag inte sett innan och tyckte de hade fina kläder!www.memini.no/www.chillnorway.com/finns det inte något märke som är lite likt Odd Molly också till stilen?
-
Usch. Har ni sett Ett fall för Louise? Jag tittade på två avsnitt på webbtv nu, och har gråtit en skvätt.
Peak:
Ja det är nog svårt att veta. Jag lägger mycket lite i jämförelse med andra känner jag. Handlar nästan bara på rea eller tradera. Enda gångerna jag shoppar loss till lilleman är när det gäller "finkläder". Men det beror nog lite på åldrarna också. Han är 1.5 år och är ett sånt barn som är ren och hel i 5 min. Och så är det ju mest dagis som gäller. -
Gummsan
Jag röstar på spets nr 2.
Fluff:
Gud ja! Jag hittar alltid en eller två saker av de jag vill ha på en webshop och sen inte mer. Och då slår snåla smålänning igenom. Så jag handlar sällan pga av det. Sen hittar jag någto på stan och tar det istället, och om man sen skulle slå ut kronorna och jämföra så skulle det nog ändå bli billigare på nätet i slutändan...